Toch zijn het niet echt concurrerende prijzen met de Nederlandse markt, voor 40 euro of minder heb je ook wel naar jou woorden een goede logitech speaker. Wat ik bedoel te zeggen is dat het niet enorm verschild in prijs, we hebben het immers over enkele luttele euros, niet tientallen euros. Neem zeker die nep wii als voorbeeld die ik eerder noemde. Nederlanders trappen er gewoon in, wat ik al zei, placebo effect, die producten uit China zijn echt niet verheerlijkend goedkoper, je hebt immers geen Onkyo kwaliteit voor die 30 dollars.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zegt dat de FiiO S9 een kutding is, als je duidelijk nog nooit het ding gehoord hebt.
En hij lijkt niet eens op die Trust
Mijn ervaring met Trust is dat dat juist vaak kutdingen zijn, weet niet of je van FiiO gehoord hebt ooit, maar dit is een gewaardeerd en gerespecteerd merk, geen el-cheapo shit maar echte kwaliteit. Zou hem eerder willen vergelijken met een draagbare speaker van Logitech als die er zijn.
Je commentaar is een beetje raar dus, dit is gewoon een goede speaker en zijn geld zeker waard.
Ik open nog wel een apart topic met meer tekst + uitleg en zo mogelijk een test/vergelijking.
Welke web shop?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:12 schreef boskameel het volgende:
50 mwatt laser, groen.
Werkt echt goed, komt heel erg ver. 's Nachts zie je een heel duidelijke beam lopen, overdag heel lichtjes. Nadeel is dat hij wel batterijen vreet als een malle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |