abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82057336
Ben aan het wachten op een 200 mwatt laser, kijken of die een beetje sterker is dan de 50 mwatt die ik al heb.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 13:27:53 #86
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_82058605
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 12:03 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Welke is dat dan die je voor ¤15 hebt gekocht? Zo'n X-Mini speaker?
Nope, zelfs qua uiterlijk lijkt de mijne erop: http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=15273
Al is het een Trust, gezien de kwaliteit zal het echt niet enorm schelen. Werkt nog steeds en komt prima geluid uit. 15 euro. Daarom, en dat zie ik de laatste tijd veel bij DX producten, dat in NL vaak na een beetje zoeken gelijkwaardige varianten voor dezelfde of zelfs lagere prijs zijn te vinden. Geld niet voor alles maar voor wel heel veel producten. Zo kon je eerst een nep Wii kopen bij DX voor 90(!) dollar!! Precies dezelfde lag bij kruidvat voor 20 euro. DX begint naar mijn idee een soort placebo effect te worden, mensen denken Cheap Cheap omdat het uit China komt, maar na goed zoeken valt dat enorm tegen. Anyway daarom blijven mensen toch bestellen en DX kan daardoor steeds maar mondjes maat zijn prijs omhoog gooien.
pi_82058763
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 13:27 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Nope, zelfs qua uiterlijk lijkt de mijne erop: http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=15273
Al is het een Trust, gezien de kwaliteit zal het echt niet enorm schelen. Werkt nog steeds en komt prima geluid uit. 15 euro.
Ik snap niet waarom je zegt dat de FiiO S9 een kutding is, als je duidelijk nog nooit het ding gehoord hebt.
En hij lijkt niet eens op die Trust

Mijn ervaring met Trust is dat dat juist vaak kutdingen zijn, weet niet of je van FiiO gehoord hebt ooit, maar dit is een gewaardeerd en gerespecteerd merk, geen el-cheapo shit maar echte kwaliteit. Zou hem eerder willen vergelijken met een draagbare speaker van Logitech als die er zijn.

Je commentaar is een beetje raar dus, dit is gewoon een goede speaker en zijn geld zeker waard.

Ik open nog wel een apart topic met meer tekst + uitleg en zo mogelijk een test/vergelijking.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')