![DZX8vIB.jpg]()
De UdiRC
U818A van Banggood.

Broertje van de
U817A.
Snel binnen trouwens met HK Post. 22/7 besteld, 23/7 verzonden, vandaag dus binnen. Not too shabby.

Wat helaas slecht nieuws betekent waarschijnlijk met betrekking tot m'n Hubsan X4 V2 H107L die er nog niet is maar wel al ruim een maand onderweg zou moeten zijn.

Heel voorzichtig is het postpersoneel er niet mee omgesprongen.

De koepel was ingedeukt, een van de benen stond uit het lood en daarvan de propeller verbogen en de tandwieltjes uit alignment geraakt. Nu heb ik dat zo quasi weer gefixed en die 30 seconden accuduur die de accu out-of-the-box had gaf gelukkig ook stabiele en rustige vliegprestaties. Accu ligt nu aan de lader.
![mVYFGTj.jpg]()
Verder is 'ie qua grootte identiek aan de WLToys V929 quadcopter. Het plastic framewerk is wat dikker en steviger bij de UdiRC. De U818A is tevens uitgerust met allerlei lichtjes. De 6-axis stabilisatie kickte goed in had ik het idee, maar nogmaals, moet ik dan eerst een volle accu hebben om eens goed te gaan vliegen.
![qB3h4Oy.jpg]()
De remote biedt een 360 flipfunctie, wat wel geinig is, maar wat ik van te voren eigenlijk niet gezien had was dat je van afstand en op commando een foto of video kunt maken.

Ik dacht eigenlijk dat je 'em aan moest zetten en dat 'ie dan video ging opnemen en je 'em na de vlucht dan weer uit zou zetten. Geinig, ben benieuwd. Zit trouwens een 1GB kaartje in (zal wel standaard zijn). Verder natuurlijk inbegrepen in deze RTF-set (quadcopter+accu+lader(EU)+remote) ook vier spare rotors, vier motortandwieltjes, een schroevendraaier en een USB-kabel voor de cameramodule.
Ik wachtte echt al sinds februari ofzo op de UdiRC U817A. En nu heb ik de U818A.

So far, so good!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz