abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113762734
Sinds kort heb ik de HTC One X en toen dit toestel uitkwam kwam er ook een HTC Media Link HD.
Met deze accessoire t.w.v. z´n ¤89 kun je op je tv met HDMI-ingang je schermafbeelding 1 op 1 kopïeren op je tv. Dit kan met de Media Link HD draadloos.

Geinig, maar duur grapje, want erg nuttig is het niet verder. Dus maar het Chineze alternatief genomen: $5.94 / ¤4.73 thuisbezorgd.

Je steekt de Micro-USB stekker van de adapter in je telefoon, je sluit een micro-usb kabel in de adapter voor voeding (bijv. je telefoonlader of in mijn geval de USB-poort van de TV) en een HDMI kabel tussen de adapter en de TV. Het is dus wat minder netjes en zeker minder draadloos dan de Media Link HD; maar dat boeit me niet zo.
Enige wat je dus nodig bent is een HDMI-kabel aangezien ik aanneem dat je de telefoonkabel/voeding ook hebt. ;)
Tijd tussen bestellen en levering was wel wat langer dan ik gewend ben; 3 juni besteld; 4 juli (vandaag) binnen.

En het werkt prima. Input op de TV is 720p, 60Hz. Erg tof om zo je telefoon op je tv te zien. Dit opent natuurlijk de deuren voor andere mogelijkheden. bijvoorbeeld een goed spel op je telefoon zetten en met een bluetooth controller besturen. Of makkelijk een presentatie doen op een scherm. You name it.

Een paar afbeeldingen, zo werd het afgeleverd:

En zo is de adapter in gebruik:

(Als m'n broers vanavond even willen meewerken kan ik testen of hun Samsung Galaxy S Plus en HTC Sensation XE er ook mee werken)

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 04-07-2012 15:30:41 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')