Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Goedkope muis, gekocht voor laptop. Erg handig, kwaliteit is goed te noemen voor de prijs. Het is uiteraard geen muis om zeer lang met te werken, daarvoor is ze te klein (te plat), het is echt een zeer dunne muis dus, na een tijdje wordt dit wel lastig (zeer in de pols?).
Maar ideaal om mee te nemen, zeer klein, geen draad (is geleverd met een ontvangertje). Iedereen die een goedkope muis zoekt om bv. te gebruiken bij een laptop, aanrader deze muis.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens als test besteld, just in case ik de mijne verloor. Maar gebruik ze nu eigenlijk als eerste keus. Perfect voor men oren, zitten goed, goed materiaal, passen op de meeste in-ears. En nog lekker goedkoop ook. (Je moet uiteraard wel dubbele bud's kunnen verdragen, redelijk diep in het oor).
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handig, goedkoop kabeltje. Aanrader voor iedereen die met een korte snoer zit te prutsen ;D. Gekocht omdat ik men boxen verder wou hangen. Maar, kan je evengoed gebruiken om oortjes/headset aan te hangen. Kabeltje doet zen werk.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeer te spreken over de controller, heb ik al een half jaartje en ik game er wekelijks mee. Als een controller zoekt, zoek niet verder en koop deze, $7 is nog een super prijs ook!