abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 november 2011 @ 14:55:34 #171
327191 RobertNL
For your gear.
pi_104121180

• Een korte introductie van het product:

Aangezien ik gezellig met de zoektocht naar budget dopjes mee doe, heb ik deze ES900I oordopjes van MCBub gekocht voor $8.79
http://www.mcbub.com/item(...)m--EL107275--140781/
De maker van deze oordopjes is AWEI, deze hebben ook een eigen website: www.hkyale.com .

• Pakketje

De oordopjes 29 oktober besteld en vandaag 08-11 afgeleverd, dus net in bezit en snel geleverd.
Deze oordopjes zaten in een doosje en samen met de ES800M in een bubble envelop zonder verdere verpakking. De doosjes zaten in folie en waren wonder wel goed over gekomen :D

De ES900I’s zaten in deze (luxe) verpakking:

• Kwaliteit van het product

De kwalteit is beter dan verwacht, het zag er op de foto al goed uit maar het voelt degelijk, en stevig. Zeer netjes afgewerkt.
De Y splitsing, zeer stevig (van metaal):
Connector, ziet er goed uit, had iets meer bescherming voor de kabel kunnen bieden:
Het dopje voelt stevig en solide aan en is zeer netjes afgewerkt:
Het microfoontje van stevig plastic, dat tevens als knopje voor opnemen werkt:
Tasje/zakje van kuntsleer, afwerking is ok:
Dan komen we nu aan bij een belangrijk onderdeel aangekomen, de geluidskwaliteit. Let wel op dat de oortjes nog geen inspeeltijd hebben gehad, en deze daarna vaak beter presteren.

De kwaliteit van het geluid is op dit moment zeer goed te noemen.
Voor het geluids review zal ik naar andere dopjes terug grijpen omdat ik me zelf op audio gebied geen held kan noemen :D.
De bass van deze doppen vind ik zeer goed te noemen, hij blaast naar mijn idee de Brainwavz beta op dit gebied helemaal weg, in de wat hogere midden en hoge tonen vind ik de Beta’s weer wat warmer klinken.
Met de CK-700 vallen deze oordopjes gewoon niet te vergelijken, het verschil van een paar dollar lijkt hier wel $20 dollar, warmer, meer bass, minder blikkerig (niet blikkerig).
Verder zal ik ze in de volgende review nog eens naast de ES800M houden aangezien die hier nu nog ingepakt liggen.
Op internet heb ik even gezocht naar hoge/lage tonen die je kan afspelen om deze even langs de specificaties van de oortjes te leggen. Dit is natuurlijk wel wat suggestief omdat mijn gehoor hier een factor in mee weegt. Helaas heb ik hier geen oscilloscoop dus kan ik het niet op een andere manier testen.

Volgens AWEI zijn dit de specs:

Bass: Deze kon ik tot +-15 HZ redelijk goed blijven horen, hieronder vervormde het geluid.
Hoge tonen: Deze heb ik tot 18.000 kunnen testen, en dat ging perfect geen vervormingen.

Verder heb ik het microfoontje getest, deze is goed verstaanbaar.

• Prijs/ kwaliteit-verhouding

Cijfer: 9. Vergelijkbaar met de Beta’s die een prijsklasse hoger liggen.

• Tot slot

Aanbevolen als topper in de klasse tot 25/30 dollar!

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 08-11-2011 15:14:06 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')