abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97125053
Die macro-adapters en filters heb ik echt geen ervaringen mee. Ik kwam bij toeval een keer
(op internet) een artikel tegen met mooie macrofoto's welke gemaakt waren b.m.v. zo'n ring
zoals ik die nu ook heb. Wist niet eens dat die dingen bestonden en heb op de gok maar die
van DX genomen. :P Wel leuk om mee te spelen, maar voor écht goede (goed scherp e.d.)
macroshots heb je gewoon een macrolens nodig. Voor mij te duur, dus is dit een prima oplossing.

Statief heb ik niet bij de chinezen durven te kopen, ik hoorde daar zoveel rampverhalen over dat
ik maar gewoon in de fotowinkel in de buurt een statief heb gekocht. Zo duur zijn ze nou ook weer
niet en als het goed is koop je zo'n ding maar 1 keer. Daarnaast wil ik niet het risico lopen dat mijn
550D en lens/flash aan diggelen vallen omdat ik ¤30 wou besparen ofzo. Ik heb nu een Cullmann
nanomax 260 welke me (in de aanbieding) bij de locale fotowinkel maar ¤55 kostte, prima ding! :Y
Kan tot 3.5 kilo aan, heeft een goede hoogte (max 160cm) maar kan ook héél erg laag (30cm).
http://www.cullmann.de/detail/id/nanomax-260.html
Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')