Heel simpel: je kan de trays verstellen (per 3 cm). Verder steunen ze op slechts 8 spikes in de gaatjes in de zijkant van de steunen (reken maar uit wat een druk uitge-oefend wordt als je de tray maximaal belast).quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:01 schreef PierreTT het volgende:
Er is dus nog steeds niemand die mij kan vertellen wat dit geniale, exclusieve, peperdure houten kastje kan?
Ik denk dat de makers dat zelfs niet kunnen. Die lachen zich ziek als ze weer eens vier planken en wat metaalprofielen verkopen á 4500 euro.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:01 schreef PierreTT het volgende:
Er is dus nog steeds niemand die mij kan vertellen wat dit geniale, exclusieve, peperdure houten kastje kan?
En dat is 4500e waard?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:17 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Heel simpel: je kan de trays verstellen (per 3 cm). Verder steunen ze op slechts 8 spikes in de gaatjes in de zijkant van de steunen (reken maar uit wat een druk uitge-oefend wordt als je de tray maximaal belast).
Verder hebben iedere tray 4 resonatoren die trillen in antifase, zodat de cdspeler/platenspeler minder tot geen last hebben van de resonantietrillingen door de speakers.
Een heel groot voordeel (vind ik) is dat je aan de achterkant gewoon alle ruimte hebt om de kabelbende te laten verlopen. Geen irritante achterwand die net op de verkeerde plek zit etc.
En at last, but not least: het is een eyecatcher
Even in klaagbaakstijl: het is GEEN kastjeHet is een rek
Uiteraard niet.quote:
Wat moet ik dáár nou weer mee?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:20 schreef BaraCuda het volgende:
19" racken heb je is tig verschillende maten, kost je alleen wel geld![]()
http://www.middleatlantic.com/
Hoe had je je voorgesteld dat ik daar een versterker van nog geen dertig cm breed maar wel 55 cm diep in ga krijgen? Lutser?quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je dat niet weet ben je geen audiofiel. Prutser
Door een ERK-XX25 te kopen. Die is dus 25" diep dus diep genoeg voor die prut versterker van je.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:25 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hoe had je je voorgesteld dat ik daar een versterker van nog geen dertig cm breed maar wel 55 cm diep in ga krijgen? Lutser?
En dan heb ik dus een lillik metalen rack met een metalen bak in de woonkamer staan. Nee, geweldige oplossing draag jij aan. Als je nog eens wat weet, schroom niet om het voor je te houden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Door een ERK-XX25 te kopen. Die is dus 25" diep dus diep genoeg voor die prut versterker van je.
Die leg je vervolgens op een inlegplateau:
[ afbeelding ]
Welke je ook in tig verschillende maten hebt
Als je je even zou inlezen op die site heb je ook zelfbouw houten kasten.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:33 schreef sinadO het volgende:
[..]
En dan heb ik dus een lillik metalen rack met een metalen bak in de woonkamer staan. Nee, geweldige oplossing draag jij aan. Als je nog eens wat weet, schroom niet om het voor je te houden.
Pas maar op dat ik er geen over jou open.quote:
That's what she said.quote:Klacht: te groot!!
Moet je niet tegen een audiofiel zeggen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:44 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Meten = weten.
Helaas kan je het wel meten, echter willen audio-n00bs het niet wetenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Moet je niet tegen een audiofiel zeggen.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Moet je niet tegen een audiofiel zeggen.
Je kan de signature overwegen. Die kost (iets) minder dan de helft van de Reference. Het heeft wel iets kleinere oppervlakte per tray en de maximale belasting is ook minder en heeft geen resonatoren.quote:
Zou je er misschien één over mij willen openen of als het kan misschien zelfs twee?quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:14 schreef sinadO het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik er geen over jou open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |