quote:
Op dinsdag 7 april 2009 06:12 schreef Baka-san het volgende:Ik laat hem repareren (mss krijg ik een nieuwe?) :p maar ik weet niet hoe lang dat duurt en of jouw laptop er dan nog wel is :p
ik laat het je weten zodra ik kan zeggen wanneer die gefixed is
He hallo, repararen zal ongeveer 2 weken duren. Ik vrees alleen niet dat dit onder de garantie valt, omdat het gebruikersscahde betreft. Je hebt garantie op vastlopers, een defecte harde schijf etc. Zaken die onder gebruikersschade vallen zijn o.a. krassen, afgebroken stukken, vochtschade, etc. Het kan dus dat je dfect onder garantie gerepareerd wordt, maar het hoeft niet.
Hoe is die toets kapot gegaan? van de een op de andere dag?
Daarnaast over de bon: je hebt altijd fabriekgearantie, echter gaat deze in op de productiedatum. met de bon kun je adminstratieve garantie claimen. voorbeeld: je koopt 1 jan 2009 een laptop welke op 1 jan 2008 geproduceerd is. Via de 2 jaar fabriekgarantie heb je recht op garantie t/m 1 jan 2010. indien je de bon van aankoop hebt, gaat je garantie in op de dag van aankoop (1 jan 2009) en heb je dus garantie tm 1 jan 2011.
Indien hij gerepareerd is en je wellicht wilt verkopen, wil ik graag een bod uitbrengen