abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67417621
Te ruil:

Asus eee 1000h
wit, 1.6 atom, 160gb hdd, 2gb ram.
Compleet met doos oplader etc.
Note: linker control toets werkt alleen niet. Met capslock changer (programma) gebruik
ik de capslock als control toets.

Werkt verder perfect, nog geen jaar oud.

Wil graag ruilen voor een 17 inch laptop aangezien ik lang achter
mijn laptop zit en toch iets comfortabeler wil werken.

Ruilen voor een
17 inch laptop.
Het liefst Dual Core.

[ Bericht 7% gewijzigd door Baka-san op 26-03-2009 01:27:12 ]
pi_67418569
Kun je de ctrl toets dan niet laten repareren onder garantie?
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_67425632
Je wilt hem niet verkopen? Mocht je hem wel willen verkopen, wat is je richtprijs?
pi_67437062
Ja, ik kan alleen de bon niet vinden voor garantie. =(
Hm verkopen, ik heb geen idee. Ik wil een 2ehands 17 inch dual core van kunnen kopen (of iets minder)?
pi_67597129
Ik zag dat je wel interesse had in mijn laptop?
Wil 'm eventueel wel ruilen, maar niet zolang je CTRL toets defect is!
Laat maar weten of jij 't dan nog wilt..
pi_67782306
Ik laat hem repareren (mss krijg ik een nieuwe?) :p maar ik weet niet hoe lang dat duurt en of jouw laptop er dan nog wel is :p
ik laat het je weten zodra ik kan zeggen wanneer die gefixed is
pi_67784379
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 06:12 schreef Baka-san het volgende:
Ik laat hem repareren (mss krijg ik een nieuwe?) :p maar ik weet niet hoe lang dat duurt en of jouw laptop er dan nog wel is :p
He hallo, repararen zal ongeveer 2 weken duren. Ik vrees alleen niet dat dit onder de garantie valt, omdat het gebruikersscahde betreft. Je hebt garantie op vastlopers, een defecte harde schijf etc. Zaken die onder gebruikersschade vallen zijn o.a. krassen, afgebroken stukken, vochtschade, etc. Het kan dus dat je dfect onder garantie gerepareerd wordt, maar het hoeft niet.

Hoe is die toets kapot gegaan? van de een op de andere dag?

Daarnaast over de bon: je hebt altijd fabriekgearantie, echter gaat deze in op de productiedatum. met de bon kun je adminstratieve garantie claimen. voorbeeld: je koopt 1 jan 2009 een laptop welke op 1 jan 2008 geproduceerd is. Via de 2 jaar fabriekgarantie heb je recht op garantie t/m 1 jan 2010. indien je de bon van aankoop hebt, gaat je garantie in op de dag van aankoop (1 jan 2009) en heb je dus garantie tm 1 jan 2011.

Indien hij gerepareerd is en je wellicht wilt verkopen, wil ik graag een bod uitbrengen
pi_67792931
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 06:12 schreef Baka-san het volgende:
Als jij 'm laat repareren en even doorgeeft hoelang dat gaat duren, wil ik 'm wel vast houden voor je
  dinsdag 7 april 2009 @ 14:10:44 #9
51286 w00h00
Digital man!
pi_67793230
pm mij ook ff als je een verkoopprijs hebt.
pi_68076873
Heb een nieuw toetsenbord op, en ctrl key werkt =))
Maar ipv ruilen ga ik hem verkopen.
vrprijs 300 euro
ow kan iemand de TT veranderen? tnx!

Overigens dit is oorspronkelijk 'n 80gb en 1gb 1000h versie, welke ik geupgrade heb naar 2gb en160 gb. Compleet met doos en al. In goede staat!

En gratis muis!
pi_68187606
ik heb een nieuw topic geplaatst voor verkoop, kan deze gesloten worden aub? Tnx
pi_68187787
Slotje op verzoek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')