Ik trek gewoon de motorkap open om de boel ff te bekijken..... dat vinden die autohandelaren veel engerquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Het drukt de prijs.. Ik ga ook als dom blondje tegen banden trappen als ik een andere moet hebben
Bedoelde Soury mij met schadebak?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:34 schreef Leandra het volgende:
Cc zit zichzelf al te devalueren, en nou jij ook al?![]()
![]()
Maar zie je dan ook iets?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:37 schreef Leandra het volgende:
Ik trek gewoon de motorkap open om de boel ff te bekijken..... dat vinden die autohandelaren veel enger
Vertelquote:
Neuh dat dacht ik niet, maar ik vond dat zij de chauffeurskwaliteiten van ons vrouwen in het algemeen naar beneden zat te halenquote:
Tis me gelukt om eem niet apk gekeurde auto af te leveren voor een andere (deze mazda).. Denk dat die gast er niet meer werktquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik trek gewoon de motorkap open om de boel ff te bekijken..... dat vinden die autohandelaren veel enger
Mwah, als de boel onder de motorkap helemaal weggeroest is dan valt het idd wel op... en ik wil ook nog wel eens de peilstok van de olie ff loshalen, en desnoods ff afvegen en dan even kijken hoe het met het oliepeil isquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar zie je dan ook iets?
En waar kijk je dan naar? Of het glimt?
Dat is een understatement.. Ik denk dat vrouwen het beter doen. Maar je word als een klein kind behandeld in een garage. Pff ik heb daar ervaring mee. Tja mevrouwtjequote:Op donderdag 26 maart 2009 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh dat dacht ik niet, maar ik vond dat zij de chauffeurskwaliteiten van ons vrouwen in het algemeen naar beneden zat te halen![]()
En van een man verwacht ik wel zulke opmerkingen, maar van een vrouw niet
Alhoewel.... een hoop vrouwen kunnen idd niet rijden, dat dan wel weer![]()
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ik dan edit naar:
Haar auto verkocht, haar liefde verloren
A tragic lovestory
Klopt, de autohandel vindt het idd al een wonder dat we de sleutel kunnen omdraaien en kunnen wegrijden zonder dat een auto afslaat, maar....... ik vind een hoop vrouwen wel dramatisch slecht parkerenquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een understatement.. Ik denk dat vrouwen het beter doen. Maar je word als een klein kind behandeld in een garage. Pff ik heb daar ervaring mee. Tja mevrouwtje
Dat wordt dan in 2011 een nagelnieuwe Peugeot voor Cc?quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:45 schreef Jumparound het volgende:
[..]
of er 1 bijgekregen... (maar dat is dan misschien goed voor deel 2
En niet alleen de autohandel.... banken hebben er ook een handje van de man aan te spreken, ongeacht door/voor wie de afspraak gemaakt isquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:47 schreef Soury het volgende:
Toen ik die auto kocht had ik een vriend mee. En negen van de tien keer gingen de heren in discussie met mijn vriend. Terwijl ik de centen had en een auto moest hebben. Dan trok ik mijn mond open en waren ze verbaasd
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:48 schreef Jumparound het volgende:
vrouwen zitten altijd te grabbelen bij stoplichten... dat vind ik pas eng
Ja, je moet niet meteen alles prijsgeven in deze bizniz ...quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:45 schreef Jumparound het volgende:
of er 1 bijgekregen... (maar dat is dan misschien goed voor deel 2
Das ook BS Leandra..Tis maar wat je gewend bent. Ik woon in Amsterdam en eigenlijk kan ik in de kleinste plekjes parkeren. Domweg omdat het moet. In een doorzonwijk buitenwijk is het andersquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, de autohandel vindt het idd al een wonder dat we de sleutel kunnen omdraaien en kunnen wegrijden zonder dat een auto afslaat, maar....... ik vind een hoop vrouwen wel dramatisch slecht parkeren![]()
En dan bedoel ik die types die een Ford Ka nog niet in een parkeervak groot genoeg voor een Mercedes kunnen zetten.
Hahaha herkenbaarquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:48 schreef Jumparound het volgende:
vrouwen zitten altijd te grabbelen bij stoplichten... dat vind ik pas eng
drugshandelaarspraktijken toepassen dusquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, je moet niet meteen alles prijsgeven in deze bizniz ...
Doseren is key.
Tutten en niet optrekkenquote:
Tja.. dat is les 1 in het handboek voor verkopers.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
En niet alleen de autohandel.... banken hebben er ook een handje van de man aan te spreken, ongeacht door/voor wie de afspraak gemaakt is
Ik parkeerde laatst gewoon 'gezwind' in een doodnormale insteekparkeerhaven tussen twee auto's, komt er een vrouw naar me toe: "Gij durft! Zo snel tussen die auto's in parkeren. Doede goed. Knap hoor!"quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:50 schreef Soury het volgende:
Das ook BS Leandra..Tis maar wat je gewend bent. Ik woon in Amsterdam en eigenlijk kan ik in de kleinste plekjes parkeren. Domweg omdat het moet. In een doorzonwijk buitenwijk is het anders
Makeup, telefoon, vibrator.. i don't know..quote:
Ik woon heel doorzon, met vrijwel altijd minimaal 3 vrije ruime parkeervlakken voor m'n huis, maar ook in Amsterdam kan ik mijnquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Das ook BS Leandra..Tis maar wat je gewend bent. Ik woon in Amsterdam en eigenlijk kan ik in de kleinste plekjes parkeren. Domweg omdat het moet. In een doorzonwijk buitenwijk is het anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |