Zij is jouw Rachel?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds in. Ze was The One.
Als je nou een uur eerder was...quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Zo gaat hard hier dus nog veel volk online
*Reikt pilsjes aan*
Beetje slap van auto weerquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:53 schreef Ludootje het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
[...]
Op verzoek van otootje geopend
Ik voelde mij al bijna aangesproken!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zij is jouw Rachel?
Die uit Friends, niet een andere dus.![]()
Wanneer gaan we daten?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
![]()
.
Grafiekjes maken is wel wat ik ook wel zou kunnen doen als ik me verveel. We horen gewoon bij elkaar.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ohjah, dat is zoiets als in elke pauze die je hebt zoveel mogelijk smsjes naar iemand sturen
Nog veel one'eriger. Ze is de enige bij wie ik ooit het gevoel heb gehad dat we voor elkaar geboren waren.quote:
Ik vermaak me prima op zulke momenten.. heb ik tenminste even ontspanning na een bitse sessie met kut ambtenaren!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Dat zijn wel gezellige momenten
Ik ken hem nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:54 schreef Ludootje het volgende:
Zie anders ook de subtiele hint verborgen in het nummer.
Had het vandaag ook al met JB (dat eerste danquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik voelde mij al bijna aangesproken!
Bedankt
en de ander even een gezellig tussendoortjequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik vermaak me prima op zulke momenten.. heb ik tenminste even ontspanning na een bitse sessie met kut ambtenaren!
Dat komt wel vaker voorquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:56 schreef Tegan het volgende:
Wow, jullie hebben het voor elkaar gekregen met zijn tweeën het topic te sluiten!
Haha okequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Had het vandaag ook al met JB (dat eerste dan)
En np
Idd, auto_ heeft geheime modrechten!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:56 schreef Tegan het volgende:
Wow, jullie hebben het voor elkaar gekregen met zijn tweeën het topic te sluiten!
Ik ben gewoon goed!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:57 schreef djayzz het volgende:
Hoe kan je nou weer de 301e post maken in het vorige topic automatic_
Zulke dingen zijn kut als ze niet wederzijds zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog veel one'eriger. Ze is de enige bij wie ik ooit het gevoel heb gehad dat we voor elkaar geboren waren.
Het was eventjes wederzijds.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn kut als ze niet wederzijds zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |