Zij is jouw Rachel?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds in. Ze was The One.
Als je nou een uur eerder was...quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Zo gaat hard hier dus nog veel volk online
*Reikt pilsjes aan*
Beetje slap van auto weerquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:53 schreef Ludootje het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
[...]
Op verzoek van otootje geopend
Ik voelde mij al bijna aangesproken!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zij is jouw Rachel?
Die uit Friends, niet een andere dus.![]()
Wanneer gaan we daten?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
![]()
.
Grafiekjes maken is wel wat ik ook wel zou kunnen doen als ik me verveel. We horen gewoon bij elkaar.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ohjah, dat is zoiets als in elke pauze die je hebt zoveel mogelijk smsjes naar iemand sturen
Nog veel one'eriger. Ze is de enige bij wie ik ooit het gevoel heb gehad dat we voor elkaar geboren waren.quote:
Ik vermaak me prima op zulke momenten.. heb ik tenminste even ontspanning na een bitse sessie met kut ambtenaren!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Dat zijn wel gezellige momenten
Ik ken hem nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:54 schreef Ludootje het volgende:
Zie anders ook de subtiele hint verborgen in het nummer.
Had het vandaag ook al met JB (dat eerste danquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik voelde mij al bijna aangesproken!
Bedankt
en de ander even een gezellig tussendoortjequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik vermaak me prima op zulke momenten.. heb ik tenminste even ontspanning na een bitse sessie met kut ambtenaren!
Dat komt wel vaker voorquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:56 schreef Tegan het volgende:
Wow, jullie hebben het voor elkaar gekregen met zijn tweeën het topic te sluiten!
Haha okequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Had het vandaag ook al met JB (dat eerste dan)
En np
Idd, auto_ heeft geheime modrechten!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:56 schreef Tegan het volgende:
Wow, jullie hebben het voor elkaar gekregen met zijn tweeën het topic te sluiten!
Ik ben gewoon goed!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:57 schreef djayzz het volgende:
Hoe kan je nou weer de 301e post maken in het vorige topic automatic_
Zulke dingen zijn kut als ze niet wederzijds zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog veel one'eriger. Ze is de enige bij wie ik ooit het gevoel heb gehad dat we voor elkaar geboren waren.
Het was eventjes wederzijds.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn kut als ze niet wederzijds zijn.
Waarom, doorgaan en vergeten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn kut als ze niet wederzijds zijn.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en de ander even een gezellig tussendoortjeDus twee dubbel winst
Deze helaas wel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
True love stories never have endings.
Dat probeer ik al vier maanden.quote:
Toch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
True love stories never have happy endings.
Je qoute mijquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij was niet voor jou bedoeld!
Je was gewoon telaatquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, omdat het voor droompje bedoeld was...
Dan was het dus geen true love.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze helaas wel..
[..]
Dat probeer ik al vier maanden..
Tssquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben altijd op tijd! Jij bent te laat...
Op tijd is beter dan te vroegquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben altijd op tijd! Jij bent te laat...
Dan ga ik het wel voor jou doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zekers!!!!ik ben te hyper om te slapen maar ik moet eigenlijk!
het enige wat je ermee opschiet is een ruk.. of 2, 3...quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben there, done that.
Je schiet er geen ruk mee op.
Wij kunnen ook daten, en dan doen alsof we daten met onze true loves. En dan, dan zijn we toch gelukkig.quote:
NEEEEEEEEquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan ga ik het wel voor jou doen
Truste
Kom maar hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NEEEEEEEE
laat me nu toch niet alleen!
Mijn woordkeuze was misschien ietwat ongelukkig.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het enige wat je ermee opschiet is een ruk.. of 2, 3...
Radeloos en verloren?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NEEEEEEEE
We gaan een prachtige tijd tegemoet, samen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wij kunnen ook daten, en dan doen alsof we daten met onze true loves. En dan, dan zijn we toch gelukkig.
Ik ga je ook alleen laten. En de rest ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NEEEEEEEE
Ik ga iddquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:15 schreef Ludootje het volgende:
Oh, en weltrusten, slapengaande mensen!
[..]
Ik ben meer van Daar Gaat Ze.
of zo.quote:
En ikke vroeger toch trots op de basisschool! Mijn oppas was namelijk het achternichtje van Koen Wauters.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
1 van de weinige cd's die ik vroeger gekocht heb!
Jaja. Eerst douchenquote:
Nee. Ik doe dat altijd gekleedquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nakend! ben ik blij met beeldbellen
Aww, die is echt ontroerendquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die versie over Kim Clijsters is ook tof.
quote:
Weer telaatquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
* Snuitebolletje alvast een stapje in de douche van Dreamer zet en zn shirt langzaam uit trekt...
Kom dan!
Zwijmelen is altijd goedquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Prima. Even aan het zwijmelen.
En met jou?
Wat moet je met een telefoon?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heeft er iemand nog een telefoon over die wel tegen water kan?!
Ik niet, maar er belde net een zeker persoon van onder de douche even op en viel toen weg..quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat moet je met een telefoon?
Ik kan wel wat anders verzinnen onder de douche tegen de muur hoor
And proud of itquote:
Pak je favoriete drank/drugs/wat dan ook, zet een lekker muziekje aan en heb lol.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:09 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ben er nog ook
Even een dipje dus ben nog maar ff blijven zitten staren naar het beeldscherm
Waarschijnlijk gaat dat zo wel gebeuren jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:07 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Blijf ik dan nu helemaal eenzaam en alleen achter?
Ach en wee!quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat dat zo wel gebeuren ja![]()
Ik ben er nogquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat dat zo wel gebeuren ja![]()
Dat ben je gewend toch? Ik ga!! Ciao!quote:
Ik nietquote:
nn Nouk!quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat ben je gewend toch? Ik ga!! Ciao!
Was ik idd zo'n beetje mee begonnenquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Pak je favoriete drank/drugs/wat dan ook, zet een lekker muziekje aan en heb lol.
Heul goed! Join the club.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:14 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Was ik idd zo'n beetje mee begonnen
Sorry, ik ben nog niet in mijn bi-curieuze fase.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hallo![]()
Jij gaat niet in op mijn avances
juistem! We moeten het voorbeeld van Sedan volgen en vieze homosexuele praat uitkramen. Alleen wij mannen begrijpen elkaarquote:
Als ik niet hetero was, zou ik het liefst een relatie (let wel: RELATIE, dus geen SEKS) met een man hebben. Veel minder gezeik.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:35 schreef TGT2 het volgende:
[..]
juistem! We moeten het voorbeeld van Sedan volgen en vieze homosexuele praat uitkramen. Alleen wij mannen begrijpen elkaar
Hey, het is al half weekend... Da's ook een reden om een biertje te drinken toch?quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:47 schreef S95Sedan het volgende:
Ik wou iets typen maar dat laat ik maar terzijde
morguhhhquote:
Goed geslapen?quote:
Neuh vanacht eigenlijks nie zo goed, en jij dan?quote:
Goede morgenquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:19 schreef ThE_ED het volgende:
Hmm heerlijk geslapen uiteindelijk.
goeiemorgen iedereen.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 07:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mogguh! het is alweer bijna weekend!
Ik wel heerlijkquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Neuh vanacht eigenlijks nie zo goed, en jij dan?
Morgeuhquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:19 schreef ThE_ED het volgende:
Hmm heerlijk geslapen uiteindelijk.
goeiemorgen iedereen.
Morgeuhhquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen
Iedereen lekker geslapen?
quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen
Iedereen lekker geslapen?
oei oei opschieten, ik zit er alquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:26 schreef ThE_ED het volgende:
Snel naar m'n werk zo.
Beetje verslapen.
Ik moet zo om 11 uur na de tandartsquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Hey ZILN en Carooltje![]()
Hebben we zin in vandaag? Ik wel
Ja, zeker hebben we er zin inquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Hey ZILN en Carooltje![]()
Hebben we zin in vandaag? Ik wel
Alleen ter controle?quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik moet zo om 11 uur na de tandartsdus daarna krijg ik wel goede zin
nee die had ik 2 weken geleden al..... moet 2 verstands-kiezen laten trekken, en had een gaatjequote:
Ahj Verstandskiezen zijn irritant, ben er ook al 1 kwijtquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee die had ik 2 weken geleden al..... moet 2 verstands-kiezen laten trekken, en had een gaatje![]()
maar dat gaan ze niet allemaal in 1 keer doen hoor, dus ff afwachten waar ie mee begint
haha jaaa ikke dus niet hequote:Op donderdag 26 maart 2009 08:34 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ahj Verstandskiezen zijn irritant, ben er ook al 1 kwijt
en ik vind dat makkelijk alles in 1x kan
Aah gezelligquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee die had ik 2 weken geleden al..... moet 2 verstands-kiezen laten trekken, en had een gaatje![]()
maar dat gaan ze niet allemaal in 1 keer doen hoor, dus ff afwachten waar ie mee begint
Ik heb gewoon ruimte voor die dingenquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah gezellig
Hopelijk gaat het niet teveel pijn doen enzo.
Ik heb nog geen last van m'n verstandskiezen
tnx mop maar zal wel meevallen hoor dat is altijd zo maar nu zit ik em wel een beetje te knijpenquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah gezellig
Hopelijk gaat het niet teveel pijn doen enzo.
Ik heb nog geen last van m'n verstandskiezen
Nog 3 uurtjes en dan ben je weer ervan afquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
tnx mop maar zal wel meevallen hoor dat is altijd zo maar nu zit ik em wel een beetje te knijpen
Noukiequote:
Morguhhhquote:
Jaa pcies, gwn lekker positief denkenquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nog 3 uurtjes en dan ben je weer ervan af
Ben er de afgelopen dagen erg goed in gewordenquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa pcies, gwn lekker positief denken![]()
Goede morgenquote:
ohw jawel hoor ikke welquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben er de afgelopen dagen erg goed in geworden
Jij kan het vast ook erg goed:Y
Nou we wachten de reacties van de mannen af hequote:Op donderdag 26 maart 2009 08:49 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vraag me af hè.. Wat maakt een vrouw nou op en top vrouw? Wat moet ze daarvoor doen en laten en wat voor uiterlijke kenmerken horen daarbij?
Haha, er zijn ook vrouwen die niet drammenquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:50 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Gewoon jezelf zijn en niet te veel drammen.
uiterlijke kenmerken geen mannelijke dingen hebben zoals kort haar
Wil je ook mijn mening, aangezien ik niet jouw doelgroep benquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:49 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vraag me af hè.. Wat maakt een vrouw nou op en top vrouw? Wat moet ze daarvoor doen en laten en wat voor uiterlijke kenmerken horen daarbij?
Ja daar ben ik natuurlijk het meest benieuwd naar..quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou we wachten de reacties van de mannen af he
Ik wil ook jouw mening, het gaat namelijk niet om mij alleenquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wil je ook mijn mening, aangezien ik niet jouw doelgroep ben
quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wil je ook mijn mening, aangezien ik niet jouw doelgroep ben
Je vraagt nu eigenlijk naar de persoonlijke smaak van de mannen hier??quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:49 schreef Nouk84 het volgende:
Ja ik besef me erg goed dat het per man verschilt..quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je vraagt nu eigenlijk naar de persoonlijke smaak van de mannen hier??
Om op en top vrouwelijk te zijn moet je je echt vrouw voelen, en dat ook écht uitstralen !quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wil ook jouw mening, het gaat namelijk niet om mij alleen
wow dat ziet er echt geweldig uitquote:
Het zit hem wat mij betreft gewoon in de geijkte 'vrouwelijke' dingen - beweging, oogopslag, stem, intonatie, al het non-verbale dus.quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:49 schreef Nouk84 het volgende:
Maar zodra ze haar mond op doet en er klinkt één of ander rare lage stem uit die niet heel charmant praat, wat dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het zit hem wat mij betreft gewoon in de geijkte 'vrouwelijke' dingen - beweging, oogopslag, stem, intonatie, al het non-verbale dus.
Lichaamstaal is belangrijk en handig.quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het zit hem wat mij betreft gewoon in de geijkte 'vrouwelijke' dingen - beweging, oogopslag, stem, intonatie, al het non-verbale dus.
Daarom noemde ik juist expliciet stem en intonatie! Die moeten natuurlijk ook vrouwelijk zijn, dus liefst een klein beetje zangerig en hoog (maar ook weer geen piepstemmetje). Een accent is niet direct een probleem, maar als het lomp achterhoeks of Groesbeeks is dan koken mijn piep0rs meteen droog.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:07 schreef Nouk84 het volgende:
Maar zodra ze haar mond op doet en er klinkt één of ander rare lage stem uit die niet heel charmant praat, wat dan?
Ja, haar lichaam moet vooral heel vrouwelijk zijn, dat spreekt vanzelf.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:08 schreef Bengeltje het volgende:
Lichaamstaal is belangrijk en handig.
Toen ik non-verbaal las was ik stem en intonatie alweer vergeten..quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daarom noemde ik juist expliciet stem en intonatie!
Ik hoef geen adviesquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Probeer je ook vrouwelijk te kleden, uitdagend, maar ook weer niet té... (niet skanky dus)
Ja toen ik dat teruglas begreep ik waar je vraag vandaan kwam. Ik sprak mezelf een beetje tegen, maar nu begrijp je wel wat ik bedoel denk ik toch?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:15 schreef Nouk84 het volgende:
Toen ik non-verbaal las was ik stem en intonatie alweer vergeten..
Eens is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Daarom noemde ik juist expliciet stem en intonatie! Die moeten natuurlijk ook vrouwelijk zijn, dus liefst een klein beetje zangerig en hoog (maar ook weer geen piepstemmetje). Een accent is niet direct een probleem, maar als het lomp achterhoeks of Groesbeeks is dan koken mijn piep0rs meteen droog.
Dat vind ik dan weer nietquote:Het is dan weer absoluut géén probleem als ze het wereldberoemde grove mannelijke taalgebruik bezigt, paradoxaal genoeg. Keihard kunnen lachen om South Park en aanverwante politiek- of sociaal-incorrecte grappen is een grote pre.
Niet te verwijft, niet te metroman.. niet te stoer/macho.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:19 schreef Garisson72 het volgende:
En nu moeten jullie dezelfde vraag ook over mannen beantwoorden natuurlijk. Onverwacht hè.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En nu moeten jullie dezelfde vraag ook over mannen beantwoorden natuurlijk. Onverwacht hè.
En een mooi slank/normaal postuur (zandloper). "Een maatje meer" kunnen zelfs pumps niet goedmaken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, haar lichaam moet vooral heel vrouwelijk zijn, dat spreekt vanzelf.
Of bedoelde je dat niet?
Jazeker!quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:19 schreef Garisson72 het volgende:
Ja toen ik dat teruglas begreep ik waar je vraag vandaan kwam. Ik sprak mezelf een beetje tegen, maar nu begrijp je wel wat ik bedoel denk ik toch?
Zoals Cue zegt; niet te verwijfd, niet te macho. Qua uiterlijk kan ik niets zeggen; ik val op iemand of niet. De mannen waar ik tot nu toe op viel lijken in de verste verte niet op elkaar..quote:En nu moeten jullie dezelfde vraag ook over mannen beantwoorden natuurlijk. Onverwacht hè.
En wat is een "maatje meer"?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:31 schreef dawg het volgende:
[..]
En een mooi slank/normaal postuur (zandloper). "Een maatje meer" kunnen zelfs pumps niet goedmaken.
Nou, ik vind een vlotte iets vollere vrouw ook wel wat hebben hoor!quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:31 schreef dawg het volgende:
[..]
En een mooi slank/normaal postuur (zandloper). "Een maatje meer" kunnen zelfs pumps niet goedmaken.
ikkequote:
Maar dan blijft de vraag; wat is "iets" voller?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou, ik vind een vlotte iets vollere vrouw ook wel wat hebben hoor!
Inderdaadquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou, ik vind een vlotte iets vollere vrouw ook wel wat hebben hoor!
Ze moet uiteraard wel zelfverzekerd zijn.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:38 schreef automatic_ het volgende:
Stomme klasgenootjes die je wakker maken
Geen namen, matenquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik kan wel namen noemen, maar toch maar niet.
Ja, dat is moeilijk te beschrijven, en denk ik ook erg persoonlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dan blijft de vraag; wat is "iets" voller?
Dan maar naar de uni, dat is boeiender dan hierquote:
welke maat is skinny dan?quote:
Tegenwoordig is de eis toch 34/36?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
welke maat is skinny dan?
mannen hebben geen verstand van vrouwen maten
Skinny is voor mij 34/36.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
welke maat is skinny dan?
mannen hebben geen verstand van vrouwen maten
Geen namen zeggen dit punt ligt heeul gevoelig bij de (meeste) vrouwenquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, voor mij dus niet! liever 38+quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig is de eis toch 34/36?
En laten we vooral niet vergeten dat dat komt door de meeste mannenquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:42 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Geen namen zeggen dit punt ligt heeul gevoelig bij de (meeste) vrouwen![]()
Nee, door jullie eigen onzekerheid.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En laten we vooral niet vergeten dat dat komt door de meeste mannen
Hehe.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En laten we vooral niet vergeten dat dat komt door de meeste mannen
En nu je bovengrens?quote:
"Jullie"quote:
Ik kan ook even meedoen, maar dat is dan weer gemeen tov anderen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Inderdaad..quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En nu je bovengrens?
Ik denk dat 38 bij bepaalde al de bovengrens is
Ik ben prima in staat zelf te bepalen of iets staat of niet..quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:47 schreef KudFokker het volgende:
Vrouwen zijn in dat geval onmogelijk
Als ze je vragen "hoe vind je deze broek staan ? "
Antwoord je "Staat goed ! "
Dan vragen ze: "ooh je vindt dat ik een dikke reet heb heh ?!"
Hehequote:Op donderdag 26 maart 2009 09:47 schreef KudFokker het volgende:
Volgens mij heb ik dat nog nooit gevraagd aan iemandquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:47 schreef KudFokker het volgende:
Kom eens met iets anders dan zo'n flauwe opmerking.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:47 schreef KudFokker het volgende:
heb niet echt een onder of bovengrensquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En nu je bovengrens?
Ik denk dat 38 bij bepaalde al de bovengrens is
Nou, dan kan je als man wel gelijk je spullen pakken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Het zou eig zo moeten gaan:
zij: Krijg ik een dikke reet door deze broek?
hij: Nee hoor, datgene wat je elke dag eet zorgt voor die dikke reet
Maatje 38 een maatje meer?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik denk dat een maatje 38 het voor mij wel doet. (ligt ook aan de vrouw natuurlijk, en zoals ik al zei, hoe zelfverzekerd ze is van zichzelf)
*djayzz voelt zich een beetje aangevallen door de vrouwen op Fok!*
En dan hoop je dat er meteen een knop bij je omgaat?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Het zou eig zo moeten gaan:
zij: Krijg ik een dikke reet door deze broek?
hij: Nee hoor, datgene wat je elke dag eet zorgt voor die dikke reet
Weet ik veel, ik heb toch geen verstand van die maten.quote:
en ik had het trouwens niet over een maatje meer, maar over een vollere vrouw.quote:
Een knop omgaan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:52 schreef automatic_ het volgende:
En dan hoop je dat er meteen een knop bij je omgaat?
Sommige hebben dat denk ik wel nodig hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een knop omgaan?
tot afvallen bedoel je? Als iemand dat moet zeggen om die knop om te laten gaan, klopt er al iets niet
Ja, vast. Ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die niet enigzins onzeker over haar uiterlijk was. Logisch ook, want dat is jullie geheime wapen tot je 30e. Daarna moeten jullie het van andere dingen hebben. En ik kan me wel voorstellen dat die druk zwaar op je schouders weegt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
"Jullie"![]()
Laten we het erop houden dat het mij aangepraat is
Mag ik mee vergaderen? het wordt me hier iets te heet onder de voetenquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:54 schreef Howl het volgende:
Voor mij hangt het ook van de vorm af of een vrouw te dik is. Een peer-vorm vind ik helemaal niet mooi. Maar een ronde vorm juist weer wel.
Maar goed, zometeen weer lekker vergadering.
38 is ook gewoon slankquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb toch geen verstand van die maten.
Als jullie zeggen dat 34 skinny is, dan is 38 dat dus niet?
Dames gaan voor.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kan ook even meedoen, maar dat is dan weer gemeen tov anderen.
ow, sorry dan had ik het mis.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
38 is ook gewoon slankVoller begint wat mij betreft bij 42.
Natuurlijk gaat daar een bepaalde onzekerheid aan vooraf, anders zou het je niet aangepraat kunnen worden.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, vast. Ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die niet enigzins onzeker over haar uiterlijk was. Logisch ook, want dat is jullie geheime wapen tot je 30e. Daarna moeten jullie het van andere dingen hebben. En ik kan me wel voorstellen dat die druk zwaar op je schouders weegt.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
38 is ook gewoon slankVoller begint wat mij betreft bij 42.
Dat was natuurlijk alleen maar de te verwachten wedervraag. Ik maak me verder uiteraard nergens zorgen over, dat lijkt me evident.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
Maar, waarom wil je nou weten wat een man op en top man maakt?
Nee dan onderstrepen die pumps juist dat de vrouw in kwestie een maatje meer heeft. Waardoor het 6 maten meer gaat lijken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:31 schreef dawg het volgende:
Ik bedoelde los van of het wel of niet aangepraat wordt/is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat daar een bepaalde onzekerheid aan vooraf, anders zou het je niet aangepraat kunnen worden.
Zoiets. En dan wordt het wel heel erg veel meer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee dan onderstrepen die pumps juist dat de vrouw in kwestie een maatje meer heeft. Waardoor het 6 maten meer gaat lijken.
De meeste vrouwen zijn inderdaad onzeker over hun uiterlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik bedoelde los van of het wel of niet aangepraat wordt/is.
ja idd en niet alleen die met een maatje meer, die meiden van 34/36 zijn waarschijnlijk net zo onzeker.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zijn inderdaad onzeker over hun uiterlijk.
Klopt, zo niet meer...quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja idd en niet alleen die met een maatje meer, die meiden van 34/36 zijn waarschijnlijk net zo onzeker.
En ik denk dat er nie alleen vrouwen onzeker zijn maar ook een hoop mannen, al zeggen die het minder belangrijk te vinden
Dat is absoluut waar, al is het wel een generatie-ding denk ik. De leeftijdsgroep van KudFokker (om maar even een voorbeeld te noemenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:07 schreef Carooltje79 het volgende:
En ik denk dat er nie alleen vrouwen onzeker zijn maar ook een hoop mannen, al zeggen die het minder belangrijk te vinden
Maar geldt dat niet voor vrouwen ook?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar, al is het wel een generatie-ding denk ik. De leeftijdsgroep van KudFokker (om maar even een voorbeeld te noemen) is er véél meer mee bezig dan mijn leeftijdsgenoten, dat valt me altijd op.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar geldt dat niet voor vrouwen ook?
Ik ben niet onzeker over mezelf, ik weet dat ik niet slank ben, maar ik zit er niet mee.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja idd en niet alleen die met een maatje meer, die meiden van 34/36 zijn waarschijnlijk net zo onzeker.
Ik zei ook niet elke man.... maar denk wel dat er hoop zijn die het toch hoger zit dan ze waarschijnlijk toegevenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker over mezelf, ik weet dat ik niet slank ben, maar ik zit er niet mee.
Dat denk ik ook ja.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik zei ook niet elke man.... maar denk wel dat er hoop zijn die het toch hoger zit dan ze waarschijnlijk toegeven
en tuurlijk is dat voor iedereen anders
Hoe zit dat met die soesjes..... had je nie ook ff hier kunnen uitdelenquote:
Tja, Maarssen is een beetje ver lopen, sorryquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die soesje...... had je nie ook ff hier kunnen uitdelen![]()
We hebben ook treinen en bussen hoor..... je hoeft niet te komen lopenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tja, Maarssen is een beetje ver lopen, sorry
En aangezien ik nog niet mag autorijden..
Goeie morgen.... gaan we gelijk weer slaanquote:
ik heb geloof ik 36/38 en nou klaagt kwaak dat ik niet dunner moet wordenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik zei ook niet elke man.... maar denk wel dat er hoop zijn die het toch hoger zit dan ze waarschijnlijk toegeven
en tuurlijk is dat voor iedereen anders
dapper... vind je t erg als ik niet meedoe?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:36 schreef Nouk84 het volgende:
Na een mailtje van mijn zus heb ik besloten dit jaar weer een uitdaging met mezelf aan te gaan. Ik ga meedoen met de dam-tot-damloop. Nog 6 maanden om te trainen..
ohw das wel leuk, hier kwam vanmorgen ook een mailtje rond een aantal collega's doen ook mee enzo dus ze zochten nog enthousiaste meelopersquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:36 schreef Nouk84 het volgende:
Na een mailtje van mijn zus heb ik besloten dit jaar weer een uitdaging met mezelf aan te gaan. Ik ga meedoen met de dam-tot-damloop. Nog 6 maanden om te trainen..
Ja natuurlijk!! 16 km, makkie!quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dapper... vind je t erg als ik niet meedoe?
Doe je ook mee?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw das wel leuk, hier kwam vanmorgen ook een mailtje rond een aantal collega's doen ook mee enzo dus ze zochten nog enthousiaste meelopers
Heequote:Op donderdag 26 maart 2009 10:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Goeie morgen.... gaan we gelijk weer slaan![]()
Nee ikke niet hahaquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!! 16 km, makkie!
[..]
Doe je ook mee?
oeeiii lekkerrrrrrr sedanquote:
t is maar wat je een makkie noemt... ik ben al blij als ik 5 km haal (binnen op de loopband...buiten haal ik nog geen 500 mquote:
Oh, zijn we tegenwoordig een babbelbox?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:40 schreef Carooltje79 het volgende:
Maarree ikke ben naar de tandarts
tossow doegggie
vertelvertel...wat is ze met je van plan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:40 schreef Rauw. het volgende:
Goedemorgen![]()
Iets te wisselvallig om aan de auto te sleutelen.
Gisteren wél weer met m'n date van morgenavond gepraat![]()
Als 't aan haar ligt gaat het wel erg gezellig worden
quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vertelvertel...wat is ze met je van plan?
hmmm beetje lauw verhaal.... ze kan jou de kop wel gekmaken maar als ze vervolgens niks met je doet heb je er ook niks aan. Ik zou d'r vragen wie ze daar voor mee wou brengen en hoe ze dat voor elkaar wilde krijgen voordat jij haar de kop hebt gekgemaaktquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:43 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ze had het over dat ze mij de kop wel gek zou makenVerdere details heb ik niet te horen gekregen
Nou vooruit, ik zal mijn connecties is even aansprekenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:48 schreef Murmeli het volgende:
mogge jonkeltje...maak jij iedereen es wakker... anders komt dit topic toch nooit dicht
Uit de kunstquote:
Ik heb het ook een beetje plagerig aangepakt.... Heb geantwoord me: "Denk niet dat ik je daar de tijd voor geef"quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm beetje lauw verhaal.... ze kan jou de kop wel gekmaken maar als ze vervolgens niks met je doet heb je er ook niks aan. Ik zou d'r vragen wie ze daar voor mee wou brengen en hoe ze dat voor elkaar wilde krijgen voordat jij haar de kop hebt gekgemaakt
Zo, dat is nogal zeg! Maar dat kan jijquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:36 schreef Nouk84 het volgende:
heb jij nog wat te daten binnenkort (met beetje ontopic biljven he)quote:
Goed zo, ik ben trots op je.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb het ook een beetje plagerig aangepakt.... Heb geantwoord me: "Denk niet dat ik je daar de tijd voor geef"
Ook gewoon een lekker pittig gesprekNiet overdreven MSN-sexerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |