Dat moet gemakkelijk kunnen. Ik ben 19 jaar ouder als onze drummer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Haha, hij is 9 Dribbel dus dat word em niet.
oh ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:34 schreef The_Dean het volgende:
Is goed
En Martijn, er staan enkele fouten in je stukje.
Ah 2x 9 is ook 18quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Haha, hij is 9 Dribbel dus dat word em niet.
Vooral dit vond ik een beetje vreemd.quote:
En dan toch op zoek naar een nieuwe drummer. Of zoeken jullie iemand die ongemotiveerd is en het allemaal geen bal kan schelen?quote:de drummer heeft aangegeven dat hij de energie en motivatie van weleer kan opbrengen.
Ja het ontken woord ontbreektquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vooral dit vond ik een beetje vreemd.
[..]
En dan toch op zoek naar een nieuwe drummer. Of zoeken jullie iemand die ongemotiveerd is en het allemaal geen bal kan schelen?
Dubbele base?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja het ontken woord ontbreektdat had ik gezien ja, maar voor de rest klopthet redelijk geloof ik
![]()
Als je goed zou opletten zou je weten dat dat goed isquote:
quote:De benaming bass drum is eigenlijk onjuist, omdat zij een verbastering is van BASEdrum (base→basis): de trommel die van oorsprong wordt gebruikt om het basistempo aan te geven.
Lijkt me geen moeilijke keuze tochquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:39 schreef Cynic het volgende:
Moelijke keuze morgen: of mijn stageverslag maken en afstuderen, of verder met mijn kistjes
Waar heb je dat vandaan? Volgens mij is het namelijk stierenpoep. De drummer in mij zegt dat bassdrum van bass (bas) is afgeleid. Daarbij denk ik meteen associatief aan drumgroepen met van die grote trommels, die de bas vormen van het orkestje...quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je goed zou opletten zou je weten dat dat goed is![]()
[..]
Wikipediaquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:52 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Volgens mij is het namelijk stierenpoep. De drummer in mij zegt dat bassdrum van bass (bas) is afgeleid. Daarbij denk ik meteen associatief aan drumgroepen met van die grote trommels, die de bas vormen van het orkestje...
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je goed zou opletten zou je weten dat dat goed is![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |