A-status: omroep met meer dan 300.000 ledenquote:
WTF!!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
Lopen ze met die teller te kloten?
[ afbeelding ]
Is nu weer weg
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Is nu weer weg
Hehe dat zou wel te mooi zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Is nu weer weg
het moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Is nu weer weg
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:16 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Is nu weer weg
En toevallig komt Dominique Weesie vanavond bij DWDDquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:20 schreef Lemmeb het volgende:
Het is natuurlijk helemaal niet "toevallig" dat die counter op vrijdagmiddag afloopt...
"toevallig" inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En toevallig komt Dominique Weesie vanavond bij DWDD
Iddquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Whehe, wat zal Floortje zuur kijken.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze die verlepte draak bij powned aannemen. Ze hebben laatst nog de achterban daarover gepolst...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Whehe, wat zal Floortje zuur kijken.
Die was niet zo tevreden daarmee las ik vanuit de reactiesquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:36 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze die draak bij powned aannemen. Ze hebben laatst nog de achterban daarover gepolst...
Ik mot dr niet bij powned, ze past er ook niet bijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:36 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze die verlepte draak bij powned aannemen. Ze hebben laatst nog de achterban daarover gepolst...
Laat ik het zo zeggen: ik ben geen lid van powned, maar als ik lid zou zijn zou ik me toch een beetje genaaid voelen als ze haar aan zouden nemen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die was niet zo tevreden daarmee las ik vanuit de reacties
Die reacties daar logen er niet om.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:36 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze die verlepte draak bij powned aannemen. Ze hebben laatst nog de achterban daarover gepolst...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |