Omdat het gezond en lekker is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:41 schreef N.icka het volgende:
Ik eet al 8 jaar geen vlees
Waarom zou ik het wel eten?
omdat het lekker isquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:41 schreef N.icka het volgende:
Omdat het freaking lekker isquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:41 schreef N.icka het volgende:
Omdat het lekker isquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:41 schreef N.icka het volgende:
Was dat bij alles? Want ik vind wild niet lekker maar rund vind ik heerlijk, varkensvlees ook wel.quote:
quote:
IK vind het ook niet nodig om vlees te etenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:43 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Omdat het lekker is![]()
Maar is er geen andere reden?
een lekker malse heerlijke biefstuk!quote:
het is gewoon de voedselketen. gedraag je als een echt mens en eis die plek bovenaan op!quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:44 schreef N.icka het volgende:
[..]
IK vind het ook niet nodig om vlees te eten
Iuew de structur van een dood beest in mijn mond doet me echt kokhalsenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
een lekker malse heerlijke biefstuk!
pittige hotwings!
![]()
hoe kun je dat nou vies vinden
Ik wel. Gezond en lekker, it's heaven!quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:44 schreef N.icka het volgende:
[..]
IK vind het ook niet nodig om vlees te eten
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het is gewoon de voedselketen. gedraag je als een echt mens en eis die plek bovenaan op!
gehakt dan. volkomen structuurloos.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:46 schreef N.icka het volgende:
[..]
Iuew de structur van een dood beest in mijn mond doet me echt kokhalsen
Dan blijft het idee van een stuk dood vleesquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
gehakt dan. volkomen structuurloos.
Eet oester, die leven nog.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:46 schreef N.icka het volgende:
[..]
Iuew de structur van een dood beest in mijn mond doet me echt kokhalsen
Ehm waarom moet ik dat doen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Eet oester, die leven nog.
Of krabklauwen, die krabben leven ook nog als je hun klauwen eet
Of Kikkerbilletjes
Dan heb je geen structuur van dood beest in je mond, maar levend.quote:
Ik zie geen enkele reden om een levend beest te gaan etenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan heb je geen structuur van dood beest in je mond, maar levend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |