Nou ja, ze had zelf wat beter kunnen spelen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb de verklaring net gegeven in het RG-topic:
Het schijnt dat Shvedova echt een briljante wedstrijd heeft gespeeld en dat er voor Rus echt helemaal niets aan te doen was.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:49 schreef Toad het volgende:
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-522012/
Wat een schatje. Ze heeft een soort rust over zich heen in de interviews. Da's goed.
Wie zegt dat Sharapova op Philippe Chatrier wordt geprogrammeerd? Zeker tegen Rus of nu tegen Shvedova. Ik denk baan 1 of 2 overmorgen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ze had gewonnen, had ze tegen Sharapova gestaan op centre court. Jammer.
Ze lijkt wel stoned. Te rustig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:49 schreef Toad het volgende:
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-522012/
Wat een schatje. Ze heeft een soort rust over zich heen in de interviews. Da's goed.
Het is meer dat ze niet gewend is voor de camera te staan en geïnterviewd te worden denk ik. Je hoort duidelijk dat ze geen training daarin heeft gehad.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:09 schreef Tim86 het volgende:
Pff ze lijkt op Jerney Kaagman qua stemgeluid en uitdrukking man
"Dat meisje" klinkt ook een beetje stom steeds..alsof het een complete nobody is.
Maar ik blijf fan
Daar heeft ze juist wel begeleiding in meen ik gelezen te hebben in die gratis editie van Tennis Magazine: van Marcella Meskerquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het is meer dat ze niet gewend is voor de camera te staan en geïnterviewd te worden denk ik. Je hoort duidelijk dat ze geen training daarin heeft gehad.
nou, dan hebben ze niet echt hun best gedaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:52 schreef Gurby het volgende:
[..]
Daar heeft ze juist wel begeleiding in meen ik gelezen te hebben in die gratis editie van Tennis Magazine: van Marcella Mesker
Nou gewoon, ze moet kwalificaties spelen voor Wimbledon, net als ze deed voor Roland Garros. Niets ingewikkelds aan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:24 schreef Toad het volgende:
Iemand weet hoe het zit met die voorrondes voor Wimbledon?
Je had gelijk..ze had op centre court kunnen spelenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ze had gewonnen, had ze tegen Sharapova gestaan op centre court. Jammer.
Ik bedoel meer wanneer, waar.. En of er is een site is waar je dat kan volgen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou gewoon, ze moet kwalificaties spelen voor Wimbledon, net als ze deed voor Roland Garros. Niets ingewikkelds aan.
Nee man, er wonen alleen Monsters in Monster.quote:Op donderdag 28 mei 2009 02:28 schreef Apfel. het volgende:
Binnenkort maar eens een keer stappen in Monster / Den Haag
Nee hoor, Sharapova alleen is niet voldoende voor centre court. Shvedova is regerend junior kampioene van Roland Garros, sloeg de nummer 18 van de wereld uit het toernooi en is in vorm. Zou een zware wedstrijd kunnen zijn, met Rus was het dat niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:03 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je had gelijk..ze had op centre court kunnen spelen
Volgend jaar dan maar
De week voor Wimbledon, op Wimbledon. Wimbledon.org.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:25 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik bedoel meer wanneer, waar.. En of er is een site is waar je dat kan volgen.
Manasieva is 19 volgens mij en staat inmiddels ook al ruim in de top-200. Ze zal wel even moeite hebben gehad met de grote omschakeling.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:57 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag op teletetekst dat Rus ze
met 6-0 6-1 gereten had gekregen vanmiddag in de
NL competitie tegen een voor mij onbekende speelster...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |