Linkjes:quote:HQ
Het beste van het beste in de hardere kanten van tech trance, uptempo hard dance, pscyhedelic en alles met die unieke HQ Pump!
DJ Scot Project - DE
Alex Kidd - GB
Remo-Con - JA
Eskimo LIVE - UK
Dr Willis - AUS
Kamui - DE
A*S*Y*S - DE
Tom Harding - GB
Fausto - NL
Artento Divini - NL
Re-Ward - NL
MC Da Silva - NL
Hard Style
Het beste in hard style and beyond gepresenteerd door deze ware innovators.
Showtek - NL
Dr Rude - NL
DHHD - NL
Sasha F - DE
Cally & Juice - GB
The Machine - LT
Alex Kidd - GB
Josh & Wesz - NL
Audio Psychos - NL
Abyss & Judge - NL
Activator live feat MC Rems - IT
Daniele Mondello - IT
MC The Watcher - NL
Multigroove Classics
De originele sounds waarmee alles begon gebracht door de originele pioniers die ze gecreëerd hebben.
Bonzai Classics LIVE - BE
Quazar LIVE - NL
The House of God / Luca Cucchitti - IT
Lenny Dee - US
Miss Djax - NL
Dano - NL
Buzz Fuzz - NL
Spider Willem - NL
Pavo - NL
Bass D - NL
JP - NL
quote:
ken jij speedfreakquote:maar zit met maat (speedfreak) te praten, heeft het er over dat et een opgenomen set is, aangezien ie zo strak is gemixed, zelf geloof ik dat niet, andere mensen hier ideen over ?
13. ID - die ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:31 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
07. Brennan Heart - ID ???? ikke wille wete,
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:29 schreef ElDani het volgende:
Nog een update!
Dance-Valley line-up is er!
De hardere stages:
[..]
Linkjes:
NieuwsPF http://partyflock.nl/party/141510:Dance_Valley_Festival_2009.html
Niet echte leuke line-up voor de hardstyle liefhebber voor dat geld ga ik liever naar een andere feestje!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:29 schreef ElDani het volgende:
Nog een update!
Dance-Valley line-up is er!
De hardere stages:
[..]
Linkjes:
NieuwsPF http://partyflock.nl/party/141510:Dance_Valley_Festival_2009.html
Precies.. lekker links laten liggen dat Dance Valley. Is meer gericht op andere stijlen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:30 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Niet echte leuke line-up voor de hardstyle liefhebber voor dat geld ga ik liever naar een andere feestje!
Ben er ook nooit geweest, maar heb er altijd hetzelfde idee bij gehad, ja.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:34 schreef Da_Ripper het volgende:
Ben nog nooit op n DV geweest, maar wat ik ervan gezien heb ist allemaal dat Bloemendaal-volk, moij-boij kijk-mij-nou-met-mn-peppie-zonnebril en soortgelijke sl@jes
vrienden van me stonden bar afgelopen jaarquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ben er ook nooit geweest, maar heb er altijd hetzelfde idee bij gehad, ja.
Dan moet je ff snel die black set gaan luisteren want dies toch wel meester hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:30 schreef 16meter het volgende:
Vind Brennan Heart echt bagger met z'n zogenaamde mixwerk en rip-off tracks. Over dat Blademasterz gebeuren zal ik maar niet beginnen, is al genoeg over gezegd.
Vond hem een tijdje erg goed en hij heeft een aantal vette tracks op z'n naam staan, maar veel is er niet meer van over..
07. Tyler Durden - Motion Control volgens mijn .txt geript van lsdb.nl, geen slechtequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:31 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
07. Brennan Heart - ID ???? ikke wille wete, in & outro![]()
middenstuk is te langzaam
[..]
ken jij speedfreakmag ik u aanraken
![]()
hij is idd wel erg strak
“Yo Ladz! Deze keer hebben we echt een speciale mix voor jullie in petto! In het begin hadden we een beetje lente kriebels maar op het einde besloten we toch maar eens om wat promo’s erbij te pakken voor jullie. 4 Gloednieuwe tracks van Degos & Re-done, The Rifle (al gedraaid door Gizmo @ Fresh FM), Busted, Fucking Love Songs, Life is Finite en Dj Norman’s Life For Nothing. Ook hadden we een promo die er helaas door een misverstand moesten verwijderen, sorry hiervoor. Hij past deze keer op 1 CD trouwens. ; -) Thijs, Krijn en Peter / T1 vs. Degos & Re-Done”quote:T1 vs Degos & Re-Done @ Achterhoeks beuken #11
0. Achterhoeks Beuken 10, ohnee toch 11 intro!
1. Abyss & Judge - One Life
2. Technoboy - 4 Day’s
3. The Beholder & Max Enforcer - The Preacher (Instrumental Mix)
4. (a track that we were not suppose to play, got edited out)
5. The R3bels - Keep The Rhythm
6. Pradera vs Sasha F - Summer Feelings
7. Vyolet - Master & Slave (Zatox Mix)
8. Dj Norman - Life For Nothing
9. Degos & Re-Done - Life Is Finite
10. Dj Isaac - Over The Edge
11. Frontliner - Time
12. Degos & Re-Done - The Rifle
13. Project One - Rate Reducer
14. Degos & Re-Done - Busted
15. Dj Zany - Razr
16. Degos & Re-Done - Fucking Love Songs
17. Dutch Master - In Motion
18. Vortex - Fuck
19. Alpha Twins & Seizure - Drop The Beats Out
EINDELIJK! Godver, zit er al een jaar ofzo op te wachten....quote:
Maargoed, ratings op LSDB zeggen ook niet genoeg altijdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:27 schreef Sc0tTy het volgende:
zoo die NC set nog niet gehoort maar ziet er veel belovend uit aan de ratings op lsdb te zien. die samen met black en world tour sets ff op mn ipod gezet, morge weer wat beuk plezier
ga maar es op school rond kijken toch wel genoeg uit geziekt nu
Alpha twins @ diekaquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:51 schreef T_Killer het volgende:
Mannen van t goeie leven hoe is het?...t is hier zo stil
Zijn er nog plannen om ergens te gaan gabberen van t weekend?
Nein, ff weekendje niks. Dan Knock-Outquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:51 schreef T_Killer het volgende:
Studieweekendje gepland, dus niets speciaals.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:51 schreef T_Killer het volgende:
True, maar is wel indicatorquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:22 schreef Silaz het volgende:
[..]
Maargoed, ratings op LSDB zeggen ook niet genoeg altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |