quote:
Op donderdag 14 mei 2009 23:55 schreef 2Mini het volgende:[..]
Dat heb ik gehoord ja. Maar toen was ik een tijdje niet naar de sneak geweest. Wat was er allemaal gebeurd dan? De beveiliging is ook een stuk strenger geworden daar.
Ik heb alleen een paar keer meegemaakt dat mensen uit de zaal zijn gezet, er komten gewoon ook een hoop allochtonen naar spuimarkt en een kleine groep zit gewoon luidruchtig te bellen of te roepen naar mensen aan de andere kant van de zaal, tegen de stoelen te schoppen waardoor de hele rij stoelen het voelt, etc. etc.
Probleem is dat jij dan zelf de zaal uit moet stappen om security of iemand van de bioscoop te halen om die persoon eruit te halen, want als je er zelf iets van zegt dan is het alleen maar 'EY SWA HAD JE PROBLEEM', dan ga je ergens anders in de zaal zitten en lopen ze achter je aan...
Heb maar één keer zelf er iets van gezegd, de andere keer dat ik er niet meer tegen kon dus iemand van de bioscoop gehaald, persoon wordt eruit gehaald om dan 20 minuten weer terug in de zaal te zitten, gelukkig toen wel rustig.
En het is ook niet dat zoiets twee keer tijdens de trailers gebeurd ofzo, daar laat ik mijn film niet door verpesten, het gaat gewoon de halve film door. Hoor ook van bekenden dat ze weleens soortgelijke ervaringen in Spuimarkt hebben gehad, is wel al weer lang geleden trouwens, dus misschien is het ondertussen wel verbeterd.
Goed, dat heeft ff niet zoveel met de Sneak te maken, behalve dat als er volgende week een leuke sneak is (Terminator, the Hangover) ik het misschien weer in Spuimarkt zal proberen.