Linksvoor... echt kansloos. Maar zaal 5 is ook kansloos voor sneak..quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:10 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wat een mongolen wederom in pathe spui, om elk klein grapje vonden ze het nodig helemaal dubbel te liggen, kansloos publiek
Bwahahahahahahquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:54 schreef 2Mini het volgende:
Zo bijzonder vond ik em nou ook weer niet hoor..
Er zat trouwens iemand achter mij.. "Het wordt de gebroeders Bloom. Ik weet niet wat voor film dat is, ik kon hem nergens op het internet vinden. Zeker weer een rare Nederlandse film"
me tooquote:
dan meld ik mij bij deze aanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:48 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik stel voor om toch een PM lijst aan te maken
Precies, dan is het enige nut van dit topic nog, posten of sala inderdaad gelijk had.quote:
Ah die wil ik al heel lang heel graag zien. Kan alleen dinsdag niet ......quote:
Opgelost, die komt er dus nietquote:Op zondag 24 mei 2009 13:25 schreef Sala-adin het volgende:
Snap zelf ook niet waarom er een pm lijst moet komen
Ja maar daar heb je eigenlijk al de aparte topics over die films voor hèquote:Op zondag 24 mei 2009 13:04 schreef soares het volgende:
we kunnen dan toch nog gewoon praten over de film... lekker mysterious...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door wdn op 26-05-2009 23:37:55 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:31 schreef wdn het volgende:
Ik ben net terug en The Last House on the Left is een GOEDE film
Edoch. Die trailer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een afknapper
Maar verder wel het zien waard dus?
[ Bericht 4% gewijzigd door Bravebart op 26-05-2009 23:41:35 ]Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Check.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:38 schreef wdn het volgende:
Ja zekers! Dat wel.
Maar vermijdt de trailer. Je zult me ervoor bedanken
Heb trouwens nog wat in de spoiler tag gezet na jouw reply
Ben je ook naar de sneak geweest?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Bob. op 27-05-2009 00:14:32 ]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:55 schreef Bob. het volgende:
Ik vond hem wel cool, maar ook wel een beetje too much, met al die smerige details die ze zo uitgebreid lieten zien. (vooral die verkrachings scene.)
SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Schouwburgplein?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:04 schreef soares het volgende:
ik vond ons applaus wel geweldig...
hahahahahahaha
quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Woeps, sorry.![]()
Welke code moet ik gebruiken om iets in spoiler-tags te zetten?
1 |
Pauzequote:Op woensdag 27 mei 2009 02:29 schreef lobotm het volgende:
Ik was niet in de arena nie ...
Maar het was wel grappig om de halve zaal in de pauze te zien wegrennen
En het 2e deel bevatte toch wel een twist in het standaard 10 kleine negertjes verhaal.
Ja, inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen zei die snuggere pinda die ook mee was: "Zullen we dan ook maar gaan?"
Euhhhhh, nee?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |