Het lijkt erop dat het beter geheimgehouden wordt.quote:
Vorige week al gehadquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:56 schreef Groupie het volgende:
Damn Eden Lake was wel bruut
Kinderen van tegenwoordig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sala-adin: al een idee voor komende week?
edit: jij je zin;spoilertags maarre als je daar bang voor bent hoor je niet in dit topic thuis
[ Bericht 11% gewijzigd door wdn op 09-05-2009 07:55:12 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:04 schreef wdn het volgende:
[..]Thanks, Eden Lake hoef ik dus ook niet meer te zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sala-adin: al een idee voor komende week?
![]()
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:04 schreef wdn het volgende:
[..]Was ook niet geheel serieus bedoeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sala-adin: al een idee voor komende week?
edit: jij je zin;spoilertags maarre als je daar bang voor bent hoor je niet in dit topic thuis
![]()
Ah straks thuis ff de trailer kijken; ik heb wel weer eens zin in een sneakjequote:
Zn grote broer Spuimarkt had wel Duplicityquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:28 schreef MOEMP het volgende:
Pathé Buitenhof had The Young Victoria, was wel ff schrikken want dit was de eerste keer dat de voorspelling van Sala-Adin het voor mij fout had, waarschijnlijk gaat Duplicity niet in Buitenhof draaien en The Young Victoria natuurlijk wel als PAC film.
Ik vond hem wel oké, gebeurde helemaal niks 104 minuten lang maar me ook weer niet heel erg verveeld.
Duplicity checken we dan wel weer als die gaat draaien.
Vond ik ookquote:
Neen. Totaal niet. Oceans serie zit meer actie in.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een Ocean's 12 gevoel had bij deze film?
Ja, dat kan wel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:31 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Zn grote broer Spuimarkt had wel Duplicity
Dat heb ik gehoord ja. Maar toen was ik een tijdje niet naar de sneak geweest. Wat was er allemaal gebeurd dan? De beveiliging is ook een stuk strenger geworden daar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:53 schreef MOEMP het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel.
Maar Spuimarkt heb ik een paar vervelende ervaringen mee op dinsdag, wat publiek betreft is het Buitenhof toch wel een stuk leukere bioscoop.
De stoelen en beenruimte zijn in Spuimarkt dan weer wel een stuk beter, op zich valt het wel mee maar op dinsdags lijkt het wel of er echt een invasie van mensen zijn die naar de film gaan om de film voor de rest te verpesten
Ik heb alleen een paar keer meegemaakt dat mensen uit de zaal zijn gezet, er komten gewoon ook een hoop allochtonen naar spuimarkt en een kleine groep zit gewoon luidruchtig te bellen of te roepen naar mensen aan de andere kant van de zaal, tegen de stoelen te schoppen waardoor de hele rij stoelen het voelt, etc. etc.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:55 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Dat heb ik gehoord ja. Maar toen was ik een tijdje niet naar de sneak geweest. Wat was er allemaal gebeurd dan? De beveiliging is ook een stuk strenger geworden daar.
Tofquote:
Net even een stukje erover gelezen maar dit lijkt me een aanraderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |