Als alles volgens plan verlooptquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:50 schreef Mr-Sander het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik geef alvast mijn formatie weg
Ik kies de spelers bij de formatiequote:
Die was zeer gewild denk ik.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:47 schreef Mindstate het volgende:
2e ronde, 10e keuze, 42e totaal: Roberto Carlos [Mindstate]
Jaquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Lastig, zo'n eerste keuze. Maar eigenlijk is methodmich de enige die m'n andere nummer 1 nog weg zou kunnen kapen voor m'n tweede ronde.
Hij doet 't ook nog gewoonquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
2e ronde, 1e keuze, 33e totaal: Júlio César Soares de Espíndola [-Vaduz-]
2e ronde, 2e keuze, 34e totaal: David Beckham [-vitessezuid113-]
2e ronde, 3e keuze, 35e totaal: Marcos Evangelista de Moraes "Cafú" [sjutt]
2e ronde, 4e keuze, 36e totaal: Ryan Giggs [Dos37]
2e ronde, 5e keuze, 37e totaal: Francesco Toldo [The_Verve]
2e ronde, 6e keuze, 38e totaal: Hristo Stoichkov [Blawh]
2e ronde, 7e keuze, 39e totaal: Frank de Boer [Gluttony]
2e ronde, 8e keuze, 40e totaal: Robert Pires (MethodMich)
Waarom Gerrard zo verdedigend?quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:50 schreef Mr-Sander het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik geef alvast mijn formatie weg
Stoichkov was mijn enige optie om van de linkerkant voorin te spelen, als die weg was geweest had ik zonder linkeraanvaller gespeeld en met R. Carlos die de hele linkerkant oversteekt. Nu heb ik dat niet zo hard meer nodig.quote:
Ik was ook nooit voor Julio Cesar gegaan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:51 schreef toma het volgende:
[..]
Oehhhh ik had een andere keeper gekozen
Twijfel nog even of ik hem daar inderdaad wel neer moet zetten. Afhankelijk ook van welke middenvelders ik nog weet te bemachtigen uiteraard.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waarom Gerrard zo verdedigend?
Verder ben ik nog niet helemaal uit m'n formatie. Hangt ook een beetje af van welke spelers er overblijven.
Dit seizoen en vorig seizoen was Julio Cesar toch echt een topper. Daarvoor had ik ook nooit zo'n hoge pet van m op.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik was ook nooit voor Julio Cesar gegaan.
Maar ik had Buffon dan ook al.
Julio Cesar heb ik eigenlijk nooit een goede keeper gevonden, alleen dit seizoen staat hij wel echt supergoed te keepen.
Wat doe jij nu weer? Denk ik met Cani een keeper te hebben die niemand kiest, krijg je ditquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:57 schreef leroytje het volgende:
2e ronde, 1e keuze, 33e totaal: Júlio César Soares de Espíndola [-Vaduz-]
2e ronde, 2e keuze, 34e totaal: David Beckham [-vitessezuid113-]
2e ronde, 3e keuze, 35e totaal: Marcos Evangelista de Moraes "Cafú" [sjutt]
2e ronde, 4e keuze, 36e totaal: Ryan Giggs [Dos37]
2e ronde, 5e keuze, 37e totaal: Francesco Toldo [The_Verve]
2e ronde, 6e keuze, 38e totaal: Hristo Stoichkov [Blawh]
2e ronde, 7e keuze, 39e totaal: Frank de Boer [Gluttony]
2e ronde, 8e keuze, 40e totaal: Robert Pires (MethodMich)
2e ronde, 9e keuze, 41e totaal: Francesco Totti (Prosac)
2e ronde, 10e keuze, 42e totaal: Roberto Carlos [Mindstate]
2e ronde, 11e keuze, 43e totaal: Santiago Canizares [Leroytje]
Na veel wikken en wegen toch maar voor Santiago Canizares. Ik heb altijd al een beetje een zwak gehad voor de keeper met zen mooie stijl van keepen, en toch ook zeker de steunpilaar geweest voor een langere periode van Valencia.
Moeilijk jongens, moeilijk...
Next!
Ik wilde de volgende ronde Cech gaan kiezen. Net even gaan kijken op de lijst want ik dacht 'het kan toch niet dat die nog niet geweest is'. En inderdaad, dat kan dus niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ooooh jezus. Heb ik twee picks in gedachten, waarvan ik eentje liever wilde dan de ander, maar beiden meer dan prima. Toch nog even de lijstjes checken, is hij allang gekozen
.
Ik ben bang dat die ander ook kwijt is voordat ik ben.
Deed ik het omquote:
Je hebt natuurlijk ook minder spelers -> dus minder goede spelers -> dus zijn de goede spelers gewilder -> en zijn de goede spelers die jij op je lijstje hebt staan eerder weg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:08 schreef Blawh het volgende:
Deze editie is nόg frustrerender dan de vorige keer. Tot nu toe mag ik weliswaar niet klagen, maar dat gaat ongetwijfeld nog veranderen.
Ray wilde eerst Roberto Carlos.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook minder spelers -> dus minder goede spelers -> dus zijn de goede spelers gewilder -> en zijn de goede spelers die jij op je lijstje hebt staan eerder weg.
Zoals Ray nu ook weer flikt.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:13 schreef Prosac het volgende:
Carlos is natuurlijk NA Maldini DE linksback van de laatste 10 jaar.
Als je -edit- buiten beschouwing laat dan.
Sorryquote:Op donderdag 26 maart 2009 22:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat doe jij nu weer? Denk ik met Cani een keeper te hebben die niemand kiest, krijg je dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |