Een pitching wedge is niet essentieel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De P is de Pitching Wedge. Daarmee speel je in een par-3 doorgaans de tweede bal, om hem op de green te krijgen. Bij vrijwel iedere hole gebruik je deze club; in tegenstelling tot de S, die je alleen gebruikt wanneer je in een zandbunker ligt...
Voor 150,- mag je hem hebben. Hij is echt pas 1x gebruik en alleen op de driving range.quote:
dan heb ik?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:03 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Voor 150,- mag je hem hebben. Hij is echt pas 1x gebruik en alleen op de driving range.
Vorig jaar september verkegen met een nieuwprijs van totaal 280,-
Dan heb je:quote:Op maandag 18 mei 2009 10:18 schreef Houzer het volgende:
[..]
dan heb ik?
Set handschoenen
6 clubs
Draagtassen
Nog meer?
OK, dat is goed. Morgen overdag ben ik niet online, maar 's avonds wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:35 schreef Houzer het volgende:
Ik gaat dr ff over nadenken, laat het morgen weten.
Geen probleem, ff kijken of ik vrouwlief over kan halen om toch maar eens met golfen te gaan starten.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:48 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
OK, dat is goed. Morgen overdag ben ik niet online, maar 's avonds wel.
Als je hetecht leuk vindt moet je het doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:06 schreef Houzer het volgende:
[..]
Geen probleem, ff kijken of ik vrouwlief over kan halen om toch maar eens met golfen te gaan starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |