Dordrecht. Den Haag/Rijswijk is ook geen probleem.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:45 schreef Herr.Flick het volgende:
waar evt af te halen
m'n maatje zoekt er een
Hmm.. we zitten net aan de andere kant van NL (z-o brabant)quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:47 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Dordrecht. Den Haag/Rijswijk is ook geen probleem.
En afhankelijk van zijn woonplaats kan brengen ook nog
Das wel de andere kant ja.. Misschien kan ik een stukje tegemoet rijden tot tilburg, daar moet ik binnenkort nog heen. Mail me anders even:quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:48 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Hmm.. we zitten net aan de andere kant van NL (z-o brabant)
Ik zal het hem eerst eens voorstellen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:52 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Das wel de andere kant ja.. Misschien kan ik een stukje tegemoet rijden tot tilburg, daar moet ik binnenkort nog heen. Mail me anders even:
[barry] at [barrystok] punt nl
OK, ik hoor het wel.quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:01 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik zal het hem eerst eens voorstellen.
Nee hoor, het is rechtshandigquote:Op maandag 30 maart 2009 12:34 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Inderdaad, rechthandig. Rechshandig ook
Ja, moet nog steeds even kijken en een goeie foto van de set zelf maken..quote:Op woensdag 1 april 2009 13:17 schreef ForrestX het volgende:
wellicht is de maat van de stokken ook handig....?
Is idd goedkoop met de huidige stand van de pond. Moet je m daar kopen als je m wilt hebbenquote:Op zondag 12 april 2009 10:37 schreef Smart-Einstein het volgende:
Komaan, je bent echt aan de dure kant! Nieuw kosten ze 108 euro, komen er 11 euro verzendkosten overheen!
http://www.golfonline.co.(...)te-shaft-p-4236.html
Noem het een starters setje voor de beginnende golfer.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:42 schreef Jimbo het volgende:
dit is geen set trouwens , maar een half setje
Zonder essentiële "P"?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:45 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Noem het een starters setje voor de beginnende golfer.
Heb je voor een leuke prijs een mooi setje.
De P is de Pitching Wedge. Daarmee speel je in een par-3 doorgaans de tweede bal, om hem op de green te krijgen. Bij vrijwel iedere hole gebruik je deze club; in tegenstelling tot de S, die je alleen gebruikt wanneer je in een zandbunker ligt...quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:06 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Is P niet putter? Zit erbij, hoor..
ok, weer wat geleerd.. dat is nou o.a. de reden waarom i ben afgehaakt voor t gvb..quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De P is de Pitching Wedge. Daarmee speel je in een par-3 doorgaans de tweede bal, om hem op de green te krijgen. Bij vrijwel iedere hole gebruik je deze club; in tegenstelling tot de S, die je alleen gebruikt wanneer je in een zandbunker ligt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |