Nog erger het is er een uit Rotterdamquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:49 schreef Silenus het volgende:
Hehe dit is vast een Berry uit Helmond.
Nee vind haar eigenlijk wel wat hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:51 schreef Silenus het volgende:
Worden jullie ook zo agressief van die Jessy? Wat een irritant klotewijf is dat toch.
of ze willen graag nog wat meer zendtijdquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Meestal is het 3e filmpje een afgang, maar dit valt reuze mee en dan toch weggedrukt worden....echt die vrouwen zijn écht té kieskeurig
Ze zit hier op het forum gast.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:56 schreef Catch22- het volgende:
die dikken blijven zeker elke keer over
Meten ze goed uitquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:56 schreef hetismijrobbert het volgende:
[..]
of ze willen graag nog wat meer zendtijd
Ze was vast boos dat Eddy nooit naar haar toe komtquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hilde drukt ff verlaat weg.....tis wel een chill mokkeltje
Maar het was toch gezellig hier op fok ?!quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:59 schreef Catch22- het volgende:
wat heeft die rebecca weinig te melden zeg
lekker rtl5 nivootje. Dit was de eerste en tevens de laatste keer dat ik keek
ik kijk juist omdat ik het zo fout vindquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:59 schreef Catch22- het volgende:
wat heeft die rebecca weinig te melden zeg
lekker rtl5 nivootje. Dit was de eerste en tevens de laatste keer dat ik keek
welke?quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:02 schreef fespo het volgende:
welke?
Deze.quote:Die Ellen beweert 24 te zijn, ik schat haar 39 jaar en ik word moe van die praatjes over masseren. Als ik haar was zou ik er gewoon uitstappen, het is allesbehalve goed voor je eigenwaarde om steeds te verliezen van 'schoonheden'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |