abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 april 2002 @ 01:36:02 #1
11785 Jethro
Right back @ ya
pi_3747692
Het begon 2 weken geleden met een piep in mijn oor. Heb ik wel eens vaker. Geen punt. Helaas ging het door met kwaaltjes...
Een paar dagen later werd ik duizelig. Die week was ik vooral een beetje versuft. Verminderd reactievermogen, een beetje wankel met lopen. Na 1 week kreeg ik een stijve nek en kon ik minder scherp zien. Op dat moment begon ik erover te denken om toch maar eens naar de dokter te gaan als het zou blijven...
Afgelopen woensdag kreeg ik echter de schrik van mijn leven. Toen vertelde ik een verhaal aan een vriend van me en hij reageerde met: "Dat heb je vanmiddag ook al verteld"... Ik kon me er niks meer van herinneren. Zelfs niet toen hij plaats en tijdstip beschreef. Donderdag meteen de dokter gebeld, maar daar kon ik zoals gewoon pas vrijdag terecht. Ook de gehele donderdag had ik momenten dat ik stukken van dezelfde dag niet meer wist.
's Avonds in huis had ik het er met een paar huisgenoten over en die vertelden dat ze wel wat gemerkt hadden. Ik versprak me volgens hen ook veel meer sinds een week en ik kon af en toe iets vertellen waar men in eerste instantie echt geen touw aan vast kon knopen. Ook dat kon ik me niet herinneren....

De dokter heeft vrijdag terwijl ik er op het spreekuur zat meteen de neuroloog gebeld en een afspraak voor me geregeld. Volgende week donderdag kan ik er (pas) terecht. En tot die tijd probeer ik gewoon de dingen te doen die ik wil doe, maar het gaat gewoon een stuk minder. Ik loop overal tegenaan, ik laat mijn spullen overal staan en kan ze dan niet meer vinden en ik kan me slecht concentreren.

Ik wilde het nog niet aan mijn ouders vertellen, maar vandaag had ik mijn moeder aan de lijn en omdat ze op een gegeven moment begon over woensdag (10 april) en ik pas na lang denken doorhad dat haar verjaardag dan was, knapte er iets bij me en kwamen mijn opgekropte zorgen in een grote stortvloed van tranen naar buiten. Mijn moeder schrok zich natuurlijk het apenlazerus en toen moest ik het wel vertellen. En ik zelf? Ik schijt 7 kleuren dat het blijvend is. Zo kan ik echt niet normaal functioneren. Ik erger mezelf de hele dag aan alle stommiteiten en heb het idee dat ik alles maar half meekrijg en dan nog een keer de helft weer vergeet.

Ik voel me verrot

zondag 7 april 2002 @ 01:43:32 #2
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_3747740
quote:
Op zondag 07 april 2002 01:36 schreef Jethro het volgende:
..
Heb er totaal geen verstand van maar lijkt wel iets van een tumor ofzow, maar oud ben je niet...

Dusse afwachten wat de neuroloog zegt, en in de tussentijd maar een goede organiser kopen

sterkte!

We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
  zondag 7 april 2002 @ 01:48:37 #3
7485 Lodi
Valt vrij :-)
pi_3747777
Wat een verhaal. Maar als je zelf gaat bedenken wat het kan zijn kom je meestal op het ergste uit. Ik wel tenminste.

Probeer tot donderdag lekker rustig door te komen en maak je nog geen zorgen. Maak er even het beste van.

Het is makkelijk om het niet te doen.
  zondag 7 april 2002 @ 01:55:05 #4
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_3747808
Jemig, dat is best schrikken als je dat overkomt.

Veel sterkte en hopelijk is het niet blijvend.

The Internets, I needs it..
  Moderator zondag 7 april 2002 @ 01:56:43 #5
18653 crew  D.
pi_3747817
That's some serious shit.

Hoop voor je dat alles goed komt.
Sterkte.

zondag 7 april 2002 @ 01:57:15 #6
25947 flaphead
twisted shit.
pi_3747822
*brr*

ik zou zeggen probeer vooral rustig te blijven tot je afspraak. op die dag wordt je in ieder geval veel wijzer.

sterkte ermee!

i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
  † In Memoriam † zondag 7 april 2002 @ 02:11:43 #7
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_3747909
Jeetje ik kan me voorstellen dat je ontzettend geschrokken bent!! sterkte met wachten tot donderdag het zullen voor jou lange dagen zijn!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_3748059
Dit lijkt me toch wel aardig ernstig, ik denk dat er wat mis is in je hersens. Misschien een tumor of een bloedprop of zo. Ik zou toch proberen om die afspraak te verzetten voordat het te laat is.

Suc6 en sterkte verder.

zondag 7 april 2002 @ 02:50:33 #9
17623 www.vantschip.com
------------------------------
pi_3748125
Shit man ... hopen dat de dokter het snel vindt!

Ik heb ook last van "blank spots" in mijn geheugen... er is 2 maanden geleden een hersentumor bij me ontdekt en sindsdien zit ik aan erg vervelende medicijnen ... de dokter weet niet of mijn duf/moe-heid komt van de tumor of van de medicijnen.

Ik kan je alleen sterkte wensen!

[b]
Fok!Forum
[/b]
  zondag 7 april 2002 @ 10:21:46 #10
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_3748792
Damn, je bent exact 11 maanden ouder ik en dus nog relatief jong.

Ik hoop voor dat er niks ergs wordt geconstateerd en heel misschien gerelateerd kan worden aan iets van stress/hoge verwachtingen.

De volgende opmerking bedoel ik niet grappig, noch lullig, maar ik hoop dat je je wel herinnert dat je dit topic hebt geplaatst en ons op de hoogte houd, sterkte!

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zondag 7 april 2002 @ 11:47:08 #11
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_3749058
Wens je veel sterkte want dit hoor je eigenlijk nooit.
Laat ook effe weten wat het is na je onderzoek...
  zondag 7 april 2002 @ 13:09:33 #12
11785 Jethro
Right back @ ya
pi_3749452
quote:
Op zondag 07 april 2002 02:50 schreef www.vantschip.com het volgende:
Ik heb ook last van "blank spots" in mijn geheugen... er is 2 maanden geleden een hersentumor bij me ontdekt en sindsdien zit ik aan erg vervelende medicijnen ... de dokter weet niet of mijn duf/moe-heid komt van de tumor of van de medicijnen.
Welke klachten had jij dan? En hoe ziet je behandeling eruit?
  zondag 7 april 2002 @ 16:34:54 #13
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_3750754
quote:
Op zondag 07 april 2002 01:43 schreef Brupje het volgende:

[..]

Heb er totaal geen verstand van maar lijkt wel iets van een tumor ofzow, maar oud ben je niet...

sterkte!

Leeftijd heeft niet echt veel met tumoren te maken hoor , maar dat is maybe beetje off-topic
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_3754238
quote:
Op zondag 07 april 2002 13:09 schreef Jethro het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat je dit graag wilt weten, maar weet dan ook dat je er niets aan hebt, althans om er zelf achter te komen of je een tumor hebt of niet.
Het hebben van een tumor kan zich op heel veel verschillende manieren uiten. Hangt er maar net vanaf waar zo'n tumor zich bevindt.
Maar al die dingen kunnen ook weer door andere zaken veroorzaakt worden. Vergeetachtigheid kun je bijvoorbeeld ook krijgen doordat je veel stress hebt (ik zeg niet dat dat bij jou het geval is hoor, maar het kan).

En qua behandeling: dat hangt maar net weer van de soort tumor, en de plaats. Medicijnen, opereren, vul maar in.

Maar ik wilde wel even zeggen dat ik met je mee leef. Hartstikke eng, maar laat je nou niet op voorhand gek maken.

Sterkte!

pi_3754287
een tumor is toch gewoon wildgroei van cellen bij/in je hersenen. Dat zogt toch niet voor geheugenverlies? (tenzij de tumor al zo groot is dat ie hersencellen kapot gaat drukken, en dan zou de topicstarter al barsten van de hoofdpijn gok ik zo).

wel kut voor je man ik hoop dat 't snel weer over is

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  zondag 7 april 2002 @ 22:12:56 #16
11785 Jethro
Right back @ ya
pi_3754430
quote:
Op zondag 07 april 2002 21:54 schreef Nausicaa het volgende:
Hartstikke eng, maar laat je nou niet op voorhand gek maken.
Dat was ik niet van plan, maar de enige keer dat ik iemand kende die een hersentumor had, liep het slecht af en was er na elke operatie weer een lichaamsfunctie verdwenen.

Voordat ik mijn hele wereld in elkaar zie storten wil ik toch nog wel een beetje gerelativeerd kunnen worden in het beeld dat het dan ook echt afgelopen is met je (op een ontzettend vervelende manier) doordat jij bijvoorbeeld uit eigen ervaring vertelt...
Ik vind het heel verstandig van je dat je niet meteen op de vraag ingaat. Er is namelijk grote kans dat ik mezelf dan alleen maar bang loop te maken. Ik moet er wel meteen bij zeggen dat jij zelf ook de koppeling legde met geheugenverlies en hersentumor. Tenzij je het dus niet prettig vindt om over je situatie te praten, zou ik graag van je vernemen hoe het gaat en hoe de tumor zich manifesteert.

maandag 8 april 2002 @ 12:20:00 #17
17623 www.vantschip.com
pi_3759001
quote:
Op zondag 07 april 2002 13:09 schreef Jethro het volgende:

[..]

M'n tumor drukt op de mijn oogcentrum ... dit zorgt voor een vernauwing van mijn gezichtsveld... de verdere uitwerkingen zijn een beetje persoonlijk/pijnlijk...

punt is dat de behandelijk me zieker maakt als ik voorheen was... ... maar ik weet waar ik het voor doe...

Mijn behandelijk bestaat nu nog uit het slikken van pillutjes... en uiteindelijk misschien in bestaling/operatie

[b]
Fok!Forum
[/b]
pi_3759663
Whaa das vertieft! om nou meteen te gaan verzinnen wat je allemaal wel of niet kunt hebben vin ik persoonlijk een beetje onzinnig....
COWS ARE GONNA KILL ME!!!
  maandag 8 april 2002 @ 16:28:32 #19
17623 www.vantschip.com
pi_3762750
?
[b]
Fok!Forum
[/b]
pi_3766788
quote:
Op zondag 07 april 2002 22:12 schreef Jethro het volgende:

[..]

Dat was ik niet van plan, maar de enige keer dat ik iemand kende die een hersentumor had, liep het slecht af en was er na elke operatie weer een lichaamsfunctie verdwenen.

Voordat ik mijn hele wereld in elkaar zie storten wil ik toch nog wel een beetje gerelativeerd kunnen worden in het beeld dat het dan ook echt afgelopen is met je (op een ontzettend vervelende manier) doordat jij bijvoorbeeld uit eigen ervaring vertelt...
Ik vind het heel verstandig van je dat je niet meteen op de vraag ingaat. Er is namelijk grote kans dat ik mezelf dan alleen maar bang loop te maken. Ik moet er wel meteen bij zeggen dat jij zelf ook de koppeling legde met geheugenverlies en hersentumor. Tenzij je het dus niet prettig vindt om over je situatie te praten, zou ik graag van je vernemen hoe het gaat en hoe de tumor zich manifesteert.

Ik ga er niet al te uitgebreid op in, 't is al laat (na een lange werkdag), en het is een beetje zwaar soms, om er over te praten, maar dan toch:
Mijn man bleek ruim 2 jaar geleden (hij was nog net geen 26) een hersentumor te hebben. Manifesteerde zich door epilepsie. Hij had daarvoor al een tijdje knetterende hoofdpijn gehad, maar ja, hij had ook wel een zware baan, etc., je kunt het wel verzinnen.
Hij is geopereerd, er kwam een tumor met een doorsnede van 4 tot 6 cm uit. Links boven, goed operabel. Bovendien bleek het later niet-kwaadaardig, en dus langzaamgroeiend te zijn geweest.
Hij is daarna niet bestraald of zo (was niet nodig), en heeft ook geen medicijnen/chemo gehad.
En hij leeft nog hoor! Had al na 4 maanden z'n gewone leventje weer opgepakt. Werkt sindsdien weer volledig, en we zijn zelfs bijna een jaar geleden ouders geworden.

Naja, dit is dus ons verhaal, heel kort. Maar nogmaals, er kunnen zoveel oorzaken zijn voor jouw symptomen, wacht eerst maar eens het bezoek bij de neuroloog af.

Groetjes,

N.

† In Memoriam † woensdag 10 april 2002 @ 23:19:28 #21
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_3791630
* just me wil je voor morgen succes wensen en ik hoop dat je goede berichten krijgt!!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  woensdag 10 april 2002 @ 23:20:10 #22
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_3791640
-edit
Hmm, na het lezen van iets meer dan de topictitel alleen was dit toch geen gepaste reactie, excuus en sterkte.

[Dit bericht is gewijzigd door Dagootje op 11-04-2002 05:16]

De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
  Moderator / Miss SHO woensdag 10 april 2002 @ 23:44:17 #23
22592 crew  Ole
pi_3791945
quote:
Op woensdag 10 april 2002 23:20 schreef Dagootje het volgende:
Ik wil slechts zeggen dat... tja ehm.. wat wou ik ook alweer zeggen?
Djieezzz wat flauw zeg deze reactie

Jethro, heel veel succes morgen, en probeer je niet al te veel zorgen te maken. Het kan ook wel iets redelijk 'onschuldigs' zijn...

Laat je het ons ff weten?

Sterkte iig..

[Dit bericht is gewijzigd door Ole op 10-04-2002 23:57]

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † donderdag 11 april 2002 @ 18:09:30 #24
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_3799783
Jethro ???
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 12 april 2002 @ 00:20:25 #25
11785 Jethro
Right back @ ya
pi_3803908
Nou, het wordt dus een MRI scan.

De neuroloog kon niks concreet vaststellen... Ongeveer 20 minuten hebben lang testjes gedaan zoals met de ogen dicht stil proberen te staan (lekker wankelen), de vinger van links naar rechts volgen (geen vloeiende beweging van de ogen) en bloeddruk meten (130/75). Het was dus niet helemaal in orde, maar een overduidelijke richting kon hij niet bepalen zonder scan.

Volgende week krijg ik bericht over wanneer die scan plaatsvindt en dan moeten we daarna maar eens verder zien.

Ik moet zeggen dat het met de suffigheid wel meevalt de afgelopen week. Het schrijven van mijn verslag valt soms nog niet mee, maar als de goede trend doorzet, dan ben ik wel tevreden.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')