quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
't Is een beetje een zelfkantje...
Ja ik dacht ook dat het een meisje wasquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:21 schreef -Peach het volgende:
Nein! In dat voorfilmpje ziet hij er trouwens net uit als een meisje, was 'dr' ook al kwijt toen iedereen zich voor ging stellen. Wel mooi corset btw.
Idd. Kom op zeg! Het gaat om het koken! Als dit al een 8 is, dan kan ze de rest van de week alleen maar tienen uitdelen.quote:
Er waren wel meer mensen die dingen uit blik/pak/whatever maakten. Lijkt me moeilijk om dan een grens te stellenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:12 schreef The_Hives het volgende:
dat zit in een zakkie en is hartstikke makkelijk, tering he waarom doet dat mens mee
quote:
Zou ze het merken als je een Maria meenam?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:54 schreef golfer het volgende:
Bekeken. Wat een kermisklanteninrichting daar bij Elly.
Daan heeft een vriendin, dus ik denk het niet. Maar je weet het nooit natuurlijk. Maar die meid heeft een gave stem zegquote:Op woensdag 1 april 2009 20:31 schreef -Peach het volgende:
Ik vind m wel een cutie. Ben benieuwd of Daan t nr van dat gitaarmeisje heeft gevraagd/gekregen
Ik vind haar heel naar en gefrustreerd. In alles vind ze wel weer een bruggetje naar het sexuele. En dan dat gezicht de hele tijd zo raar vertrekken, bij die opmerkingenquote:Op woensdag 1 april 2009 20:23 schreef DarkElf het volgende:
die opmerking van maartje bij elly kon idd niet
Ja, die Maartje staat steeds van die gekke bekken te trekkenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:34 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik vind haar heel naar en gefrustreerd. In alles vind ze wel weer een bruggetje naar het sexuele. En dan dat gezicht de hele tijd zo raar vertrekken, bij die opmerkingen![]()
Daarentegen valt Elly me erg mee nu, na 3 afleveringen, dat had ik niet verwacht. En Paul blijkt gewoon een beschaafd jongmens
Dat was volgens mij niet de juf maar die van het liefdadigheidsclubje. Ik kan me haar opmerking wel voorstellen overigens. Het is in ieder geval heel eerlijk. "Dat het echte mensen zijn" moet je niet zo letterlijk nemen, zo zal ze het ook helemaal niet bedoelen.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:56 schreef Killer_Mom het volgende:
leuke uitzending, Paul is een leuke jonge man, zo te zien goed in zijn vak, het had ook een nerd kunnen zijn. sommige mensen zijn apart in hun vakgebied .
die juf is posnataal depressd. de opmerking dat je eens met een mafketel kunt praten die je wel eens door de stad ziet lopen om te zien dat het echte mensen zijn is helemaal fout .
Vreselijk mens!quote:Op donderdag 2 april 2009 20:16 schreef The_Hives het volgende:
dat mens. Ik lust het eigenlijk niet, maarja ik had best wel honger....
Jack Wouterse.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:33 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Voiceover was inderdaad erg aardig over Maartje.
quote:Op donderdag 2 april 2009 23:19 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Paul gun ik het op zich ook wel maar ik denk dat ze iets te scherp zijn voor de pols.
met een garnalen hersenpan kijken die mensen wel naar dit programma, van wat er opgediend wordt snappen ze maar de helft , dus eet gewoon zonder poespas. soep uit een blikje. zij is ook goed optenaaien en komt op TV, volksvermaakquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:08 schreef golfer het volgende:
Ik blijf erbij dat Elly zichzelf nooit heeft opgegeven voor dit programma. Dat kan toch niet? Iemand die niets van eten weet en bijna geen gerecht niet kent of lust kijkt toch niet naar dit soort programma's en geeft zich toch niet als kandidaat op?
Dat heb ik me ook af lopen vragen en ook over dat biseksueel en die schoonmaakster.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:08 schreef golfer het volgende:
Ik blijf erbij dat Elly zichzelf nooit heeft opgegeven voor dit programma. Dat kan toch niet? Iemand die niets van eten weet en bijna geen gerecht niet kent of lust kijkt toch niet naar dit soort programma's en geeft zich toch niet als kandidaat op?
She is multiplying herself...quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:08 schreef linebear het volgende:
Dat enge wijf.... Maartje... Ik hoop dat ie een een stukje na gaat doen, lijkt me leuk.... GATVER
met zoveel mensen die op TV willen komen lijkt er geen eind aan te komen. geen idee.quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:02 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel afleveringen (weken) komen er nog dit seizoen?
Ja, dat heeft voor mij wel te maken met het hoge ergernis-gehaltequote:
Die actie vond ik ergens wel herkenbaarquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:32 schreef Floor1974 het volgende:
Hoe vonden jullie de actie van Elly op het bed van Daan? Had ze die muur nou écht niet gezien?
Vind bed-acties sowieso viezig. Je een beetje storten op de muffige lakens van een ander.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:32 schreef Floor1974 het volgende:
Hoe vonden jullie de actie van Elly op het bed van Daan? Had ze die muur nou écht niet gezien?
Ze stortte zich erop en knalde toen keihard met haar kop tegen de muur.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:03 schreef Tegan het volgende:
Wat deed ze op dat bed? Heb niet kunnen kijken vrijdag.
Ze stortte zich ook een beetje op Daan met een beetje tong... Ze voelde zich als een kind in een snoepwinkel tussen al die jonge jongens. Ik dnek dat ze wat alcohol op had (en dat Daan misschien iets overdreefquote:Op zondag 5 april 2009 08:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze stortte zich erop en knalde toen keihard met haar kop tegen de muur.
je moet chef zijn, voor de rest is het oersaai, alles verbergen en liegen. helemaal niet gezellig als je niets kunt vertellen. en dat een paar uur lang. neu. niet leukquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:08 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dat heeft voor mij wel te maken met het hoge ergernis-gehalteIk moet het ook echt samen met iemand kijken, gedeelde ergernis is dubbele vreugd hier.
Gisteren ook een aflevering 'Wie is de chef' geprobeerd uit nieuwsgierigheid, maar dat kon me toch niet zo boeien. Ook al werd er niet in de ondergoedlades gesnuffeld, en leek het koken ook wel van een hoger niveau.
Huilen? Dat denk ik niet. Heb het idee dat ze er lak aan heeft wat de rest ervan vindtquote:Op maandag 6 april 2009 20:12 schreef Principessa het volgende:
Ohoh, als het meisje maar niet gaat huilenEn leuk dat de zus van Lucy ook mee doet
Naja, ze keek als of ze moest huilen, misschien de zenuwen...quote:Op maandag 6 april 2009 20:14 schreef -Peach het volgende:
[..]
Huilen? Dat denk ik niet. Heb het idee dat ze er lak aan heeft wat de rest ervan vindtZe zei van te voren al dat ze bijna nooit kookt en dat het niks zou worden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |