mee eens, die kat stinkt, wat moet je met zo'n griezel op de achtergrond die een foute naam heeft en je alles moet komen brengen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:02 schreef Laureline het volgende:
Ik vond wel dat de makelaar vrij lage cijfers kreeg, ivm de andere kandidaten. Er werd behoorlijk orgastisch gereageerd op de risotto, chocoladetaart en het stuk vlees, dus al die magere 7-tjes daarna verbaasden me wel. En wat was die Ans irritant met dat gezemel over "risotto is een voooorgerecht![]()
![]()
" Persoonlijk zou ik me bij een maaltijd veel meer storen aan entertainment
in de vorm van een geschminkte sukkel met okselgeur in een synthetisch kattenpak die voor mijn neus met stoffen handschoenen een chocoladebeslagkom uitlikt.
Wat mij verbaast is dat mensen zichzelf überhaupt nog aanmelden, nadat ze toch moeten hebben gezien hoe ze door Jack stuk voor stuk behoorlijk te kakken worden gezet. Plus die traditie van het programma dat je gasten tijdens het koken je hele huis mogen doorsnuffelenquote:Op zondag 29 maart 2009 13:01 schreef Bluezz het volgende:
Eerst maar eens afwachten, nog geen vooroordelen.
Ik vraag me nog steeds af of iedereen zich zelf aangemeld heeft, of dat sommige figuren erbij gezocht worden om het smeuiiger te maken?
Het is niet bij je opgekomen dat dit weleens vooropgezet kan zijn en dat ze in werkelijkheid echt niet overal in zitten te snuffelen?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:09 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wat mij verbaast is dat mensen zichzelf überhaupt nog aanmelden, nadat ze toch moeten hebben gezien hoe ze door Jack stuk voor stuk behoorlijk te kakken worden gezet. Plus die traditie van het programma dat je gasten tijdens het koken je hele huis mogen doorsnuffelenIk zou daar echt niet aan moeten dènken, vier wildvreemden die in je sokkenla, kinderkamer en brievenarchief duiken
Nee, ik geloof heilig in alles wat ik op tv ziequote:Op zondag 29 maart 2009 14:50 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Het is niet bij je opgekomen dat dit weleens vooropgezet kan zijn en dat ze in werkelijkheid echt niet overal in zitten te snuffelen?
Je post/PMt zeker geen namen ofwel?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:15 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hahaha ja een vriendin zei ook al dat 't haar lerares was.
Die met die piercing heet toch Paul?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:00 schreef -Peach het volgende:
Bleh. Minne. Das toch geen naam, noemt ze dat andere kind zeker Plusse?
Hehe lol. Die Daan heeft aan de ene kant een piercing in zn wang en de andere kant een kuiltjegrapsig.
Ohjah. Die Elly is echt een cul-n00b. Met dr eikenblad van boom en mn carameltoetje is zoooo zoooeettt. Duh.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die met die piercing heet toch Paul?
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:32 schreef -0- het volgende:
Motor in de huiskamer.
Je kind harley david noemen.![]()
![]()
Rijst uit dat pakje nasi noemen.![]()
![]()
Ja met der verrotte tanden zal ze wel moeite hebben met koud en zoet voedselquote:Op maandag 30 maart 2009 20:30 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ohjah. Die Elly is echt een cul-n00b. Met dr eikenblad van boom en mn carameltoetje is zoooo zoooeettt. Duh.
17 toch. Tenminste dat verstond ik.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:34 schreef -0- het volgende:
Zo jong is 27 toch niet?
Oke, gemiddeld wel redelijk tegenwoordig maar echt jong wil ik het ook niet noemen.
neej, dan kon zo ook nog geen juf zijn aan een dorpsschool, er zo uitzien met 17 zou toch wel erg zijn.quote:
Dat valt inderdaad steeds meer op.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:26 schreef MissX het volgende:
Ik heb het idee dat het steeds meer gaat om op tv te komen en nieuwe mensen te leren kennen en dat koken ergens daaronder bungelt.
En dat entertainment en stomme grappen iedere keer![]()
![]()
Nu ook weer die muis
morgen weer kijken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:38 schreef Bluezz het volgende:
Lekker hoor weer een Elly dit keer om je aan te ergerenHet is ze weer gelukt
Ik denk dat je de plank misslaat door een prijs te koppelen aan wat lekker is. Een goede tarte tartin vind ik heerlijk. Kloddertje crème fraiche erover en het is helemaal goed.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:30 schreef Kings het volgende:
Ik ben opgevoed met de gehaktbal, maar om tarte tatin nou culinair te noemen?
Dat is gewoon de goedkope variant van appeltaart, volgens de allerhande waar ik 'm 4 jaar
geleden uit geknipt heb kost ie 40 cent p.p.
nou idd, ik had ook zoiets van:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:24 schreef Aarti het volgende:
Ik vond het voorgerecht van gisteren ook echt belachelijk; een spies met brood, gerookte zalm en appel. Dat is toch geen koken?
Klinkt alsof ik wat gemist heb!!!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:32 schreef -0- het volgende:
Motor in de huiskamer.
Je kind harley david noemen.![]()
![]()
Rijst uit dat pakje nasi noemen.![]()
![]()
Echt he. Diskwalificeren!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:12 schreef The_Hives het volgende:
dat zit in een zakkie en is hartstikke makkelijk, tering he waarom doet dat mens mee
Nou, ik ben wel een beetje jaloers op zijn hele make-up..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:09 schreef -Peach het volgende:
Die Paul kan wel mooie wenkbrauwen tekenen!
't Is een beetje een zelfkantje...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:15 schreef Principessa het volgende:
Ik vind El een beetje zielig eigenlijk. Het lijkt wel of ze het allemaal niet helemaal begrijpt, het leven..
heb ik gemistquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:21 schreef -Peach het volgende:
Nein! In dat voorfilmpje ziet hij er trouwens net uit als een meisje, was 'dr' ook al kwijt toen iedereen zich voor ging stellen. Wel mooi corset btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |