Ja het menu mocht er wezen!quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:19 schreef golfer het volgende:
Erg over the top weer allemaal bij Mercedes/Ilse qua uiterlijkheden en entertainment (die irritante Lovecat), maar ik vind haar menukeuze tot nu toe wel de beste. Wilde zalmbonbons met rivierkreeftenstaartjes en zeeduivel met witte wijnsaus, daar kunnen ze mij altijd wel wakker voor maken.
Een nageschilderde Botero...quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:58 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Wat voor kunst hing er bij Onno aan de muur, iemand die het herkende?
Ik zal dat nu even beoordelen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:24 schreef golfer het volgende:
Onno had wel een mooi huis en vooral een prachtig fornuis, maar qua koken kon ie mij niet overtuigen.
wel heel erg mooi, ik herkende het meteen. verbazing in de huiskamer.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:36 schreef Killer_Mom het volgende:
hij kan maar een ding tegelijk. een echte man dus.
Je kan wel merken dat er een lerarentekort is.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:50 schreef Treces het volgende:
[..]
Ja hoi, daar kijk ik 3 uur per week naar
dat is mijn regioquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:50 schreef golfer het volgende:
Eindelijk even bekeken. Terechte en al door mij voorspelde winnares.
Foute man die Frans. Loaded en burn-outje, oké. Maar het dan over "je nieuwe vrouwtje" hebben.:{
Volgende week dus in de buurt van West-Friesland/Noord-Holland.
Hahaha ja een vriendin zei ook al dat 't haar lerares was.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:30 schreef Treces het volgende:
Ze was vandaag niet op school overigens..
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:50 schreef golfer het volgende:
Volgende week dus in de buurt van West-Friesland/Noord-Holland.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:02 schreef Laureline het volgende:
een geschminkte sukkel met okselgeur
mee eens, die kat stinkt, wat moet je met zo'n griezel op de achtergrond die een foute naam heeft en je alles moet komen brengen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:02 schreef Laureline het volgende:
Ik vond wel dat de makelaar vrij lage cijfers kreeg, ivm de andere kandidaten. Er werd behoorlijk orgastisch gereageerd op de risotto, chocoladetaart en het stuk vlees, dus al die magere 7-tjes daarna verbaasden me wel. En wat was die Ans irritant met dat gezemel over "risotto is een voooorgerecht![]()
![]()
" Persoonlijk zou ik me bij een maaltijd veel meer storen aan entertainment
in de vorm van een geschminkte sukkel met okselgeur in een synthetisch kattenpak die voor mijn neus met stoffen handschoenen een chocoladebeslagkom uitlikt.
Wat mij verbaast is dat mensen zichzelf überhaupt nog aanmelden, nadat ze toch moeten hebben gezien hoe ze door Jack stuk voor stuk behoorlijk te kakken worden gezet. Plus die traditie van het programma dat je gasten tijdens het koken je hele huis mogen doorsnuffelenquote:Op zondag 29 maart 2009 13:01 schreef Bluezz het volgende:
Eerst maar eens afwachten, nog geen vooroordelen.
Ik vraag me nog steeds af of iedereen zich zelf aangemeld heeft, of dat sommige figuren erbij gezocht worden om het smeuiiger te maken?
Het is niet bij je opgekomen dat dit weleens vooropgezet kan zijn en dat ze in werkelijkheid echt niet overal in zitten te snuffelen?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:09 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wat mij verbaast is dat mensen zichzelf überhaupt nog aanmelden, nadat ze toch moeten hebben gezien hoe ze door Jack stuk voor stuk behoorlijk te kakken worden gezet. Plus die traditie van het programma dat je gasten tijdens het koken je hele huis mogen doorsnuffelenIk zou daar echt niet aan moeten dènken, vier wildvreemden die in je sokkenla, kinderkamer en brievenarchief duiken
Nee, ik geloof heilig in alles wat ik op tv ziequote:Op zondag 29 maart 2009 14:50 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Het is niet bij je opgekomen dat dit weleens vooropgezet kan zijn en dat ze in werkelijkheid echt niet overal in zitten te snuffelen?
Je post/PMt zeker geen namen ofwel?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:15 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hahaha ja een vriendin zei ook al dat 't haar lerares was.
Die met die piercing heet toch Paul?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:00 schreef -Peach het volgende:
Bleh. Minne. Das toch geen naam, noemt ze dat andere kind zeker Plusse?
Hehe lol. Die Daan heeft aan de ene kant een piercing in zn wang en de andere kant een kuiltjegrapsig.
Ohjah. Die Elly is echt een cul-n00b. Met dr eikenblad van boom en mn carameltoetje is zoooo zoooeettt. Duh.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die met die piercing heet toch Paul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |