FOK!forum / Klaagbaak / 1202 van T-mobile
Mistahlilgwoensdag 25 maart 2009 @ 10:17
Wil je even checken wat je belstatus is, dus draai je 1202.
Maar dan komt het, elke keer hoor je een 30 seconden lang standaard verhaal!
Ik kan dus ook niet snel '1' drukken om gewoon mijn huidige belstatus te beluisteren, nee je moet eerst afluisteren. Ik ken het nu zowat uit mn hoofd man.

"Welkom bij 1202 van t-mobile, via deze gratis service voor t-mobile abonnees, kan je eenvoudig informatie opvragen over je beltegoed, factuur en betaalstatus. Al deze gegevens zijn ook te vinden op w-w-w-punt-tee-streepje-mobile-punt.nl".

DAT WEET IK AL. IK WIL MN BELSTATUS BELUISTEREN KRENG!

Klacht : Irritante kuttape die je MOET afluisteren op 1202 voordat je een keuze kan maken

kom maar met jullie reacties
Dramatic_Chipmunkwoensdag 25 maart 2009 @ 10:19
Goede klacht ik moet dat gezanik ook aanhoren
Hou-m-Natwoensdag 25 maart 2009 @ 10:21
Schaf een iPhone aan... hoef je niet meer te bellen.
En1gmawoensdag 25 maart 2009 @ 10:23
1202 draaien, '1' willen drukken, wat is dat voor telefoon dan?
Gupjewoensdag 25 maart 2009 @ 10:24
Zit hier met het zelfde probleem
Agiathwoensdag 25 maart 2009 @ 10:25
laat maar
Afwazigwoensdag 25 maart 2009 @ 10:25
Erg irritant ja, met de rabofoon heb je dit ook. Het 1e deel kun je wel skippen maar daarna moet je nog een bullshit verhaal aanhoren van 20 seconden.
James1988woensdag 25 maart 2009 @ 10:26
De klantenservice van Vodafone is daar ook goed in, helaas. Heel irritant dat je eerst naar een verhaal over het vervallen van 118 moet luisteren, voor je verder kunt.
karr-1woensdag 25 maart 2009 @ 10:29
T-mobile heeft dat ook bij het opwaarderen van je beltegoed. Eerst een heel verhaal en daarna kun je pas doen wat je wilt. ERG irritant.
#ANONIEMwoensdag 25 maart 2009 @ 10:31
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:17 schreef Mistahlilg het volgende:
"Welkom bij 1202 van t-mobile, via deze gratis service voor t-mobile abonnees, kan je eenvoudig informatie opvragen over je beltegoed, factuur en betaalstatus. Al deze gegevens zijn ook te vinden op w-w-w-punt-tee-streepje-mobile-punt.nl".
Waarom zegt ze "punt" en daarna nog eens een ".nl"? Waarom zijn het twee punten en spreekt ze die twee dan anders uit?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2009 10:31:27 ]
Mistahlilgwoensdag 25 maart 2009 @ 10:34
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:31 schreef Cybey het volgende:

[..]

Waarom zegt ze "punt" en daarna nog eens een ".nl"? Waarom zijn het twee punten en spreekt ze die twee dan anders uit?
Het was een typfoutje..

sir
Frank-NLwoensdag 25 maart 2009 @ 10:36
Joh, ik wist helemaal niet dat dit kon. Bedankt
En na de 1e keer bellen: terechte klacht!
#ANONIEMwoensdag 25 maart 2009 @ 10:36
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:34 schreef Mistahlilg het volgende:
Het was een typfoutje..
Mistahlilgwoensdag 25 maart 2009 @ 10:38
Devowoensdag 25 maart 2009 @ 10:46
#ANONIEMwoensdag 25 maart 2009 @ 10:50
Marurkwoensdag 25 maart 2009 @ 10:50
TS heeft pre-paid.
Frank-NLwoensdag 25 maart 2009 @ 10:52
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:50 schreef Marurk het volgende:
TS heeft pre-paid.
Werkt ook met postpaid, FAIL.
TommyGunwoensdag 25 maart 2009 @ 11:01
Waarom niet 1244?
crime2killwoensdag 25 maart 2009 @ 18:45
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:17 schreef Mistahlilg het volgende:
Wil je even checken wat je belstatus is, dus draai je 1202.
Maar dan komt het, elke keer hoor je een 30 seconden lang standaard verhaal!
Ik kan dus ook niet snel '1' drukken om gewoon mijn huidige belstatus te beluisteren, nee je moet eerst afluisteren. Ik ken het nu zowat uit mn hoofd man.

"Welkom bij 1202 van t-mobile, via deze gratis service voor t-mobile abonnees, kan je eenvoudig informatie opvragen over je beltegoed, factuur en betaalstatus. Al deze gegevens zijn ook te vinden op w-w-w-punt-tee-streepje-mobile-punt.nl".

DAT WEET IK AL. IK WIL MN BELSTATUS BELUISTEREN KRENG!

Klacht : Irritante kuttape die je MOET afluisteren op 1202 voordat je een keuze kan maken

kom maar met jullie reacties
TOPKLACHT ik irriteerde me er ook altijd mateloos aan maar dacht dat het niet goed genoeg was voor fock
RTBwoensdag 25 maart 2009 @ 19:33
goede klacht.
Nero22woensdag 25 maart 2009 @ 19:38
*101#
Pyjamawoensdag 25 maart 2009 @ 19:49
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:50 schreef Cybey het volgende:
[ afbeelding ]
Michelleewoensdag 25 maart 2009 @ 21:34
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:23 schreef ruud.nl het volgende:
1202 draaien, '1' willen drukken, wat is dat voor telefoon dan?
Kijk gewoon op internet...
BakraSwawoensdag 25 maart 2009 @ 21:50
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:38 schreef Nero22 het volgende:
*101#

JIJ SNAPT UM.
Mistahlilgdonderdag 23 april 2009 @ 09:44
haaaaaah!!
Check wat ik vandaag ineens ontdek in mn mail
quote:
datum27 maart 2009 14:16
onderwerpTimur Open Radio 3FM

details verbergen 27 mrt.. Beantwoorden


Ha Rajan,

Ik las je FOk post over T-Mobile 1202 en die lange tekst die je moet aanhoren.

Goed onderwerp om over te lullen op de radio! (ik heb hetzelfde bij KPN-voicemail met die vervelende Isabelle).

Kan ik je straks even bellen, dan nemen we een kort gesprekje op voor mijn radio-uitzending dit weekend?

Wat is je nummer?

Lijkt me leuk!

Ajeto!

Timur
Timur Open Radio
BNN 3FM
Za & Zo van 12:00 tot 15:00 uur
Ik was bijna beroemd
Pornosterdonderdag 23 april 2009 @ 09:52
Omfg, pauper, bij een beetje t-mobile abbo kan je je gewoon inloggen op hun site om je belstatus te checken....

Mensen die eigenlijk sowieso gaan bellen voor hun 'beltegoed'
TommyGundonderdag 23 april 2009 @ 10:09
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:29 schreef karr-1 het volgende:
T-mobile heeft dat ook bij het opwaarderen van je beltegoed. Eerst een heel verhaal en daarna kun je pas doen wat je wilt. ERG irritant.
Inderdaad, godverkuttapes!
IJsbergsladonderdag 23 april 2009 @ 12:22
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:52 schreef Pornoster het volgende:
Omfg, pauper, bij een beetje t-mobile abbo kan je je gewoon inloggen op hun site om je belstatus te checken....

Mensen die eigenlijk sowieso gaan bellen voor hun 'beltegoed'
En als je nou onderweg bent, of als de computer niet aanstaat
Jor_Diidonderdag 23 april 2009 @ 13:09
quote:
Op donderdag 23 april 2009 09:44 schreef Mistahlilg het volgende:
haaaaaah!!
Check wat ik vandaag ineens ontdek in mn mail
[..]

Ik was bijna beroemd
Jij checkt je mail eens in de 4 weken?

1202 bellen kost trouwens geld, kut T-Mobile
Walter81donderdag 23 april 2009 @ 13:46
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:17 schreef Mistahlilg het volgende:
Wil je even checken wat je belstatus is, dus draai je 1202.
(...)
kom maar met jullie reacties
Mijn mobieltje is sinds kort draadloos en heeft zelfs drukknopjes