Waarom zegt ze "punt" en daarna nog eens een ".nl"? Waarom zijn het twee punten en spreekt ze die twee dan anders uit?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:17 schreef Mistahlilg het volgende:
"Welkom bij 1202 van t-mobile, via deze gratis service voor t-mobile abonnees, kan je eenvoudig informatie opvragen over je beltegoed, factuur en betaalstatus. Al deze gegevens zijn ook te vinden op w-w-w-punt-tee-streepje-mobile-punt.nl".
Het was een typfoutje..quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:31 schreef Cybey het volgende:
[..]
Waarom zegt ze "punt" en daarna nog eens een ".nl"? Waarom zijn het twee punten en spreekt ze die twee dan anders uit?
TOPKLACHT ik irriteerde me er ook altijd mateloos aan maar dacht dat het niet goed genoeg was voor fockquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:17 schreef Mistahlilg het volgende:
Wil je even checken wat je belstatus is, dus draai je 1202.
Maar dan komt het, elke keer hoor je een 30 seconden lang standaard verhaal!
Ik kan dus ook niet snel '1' drukken om gewoon mijn huidige belstatus te beluisteren, nee je moet eerst afluisteren. Ik ken het nu zowat uit mn hoofd man.
"Welkom bij 1202 van t-mobile, via deze gratis service voor t-mobile abonnees, kan je eenvoudig informatie opvragen over je beltegoed, factuur en betaalstatus. Al deze gegevens zijn ook te vinden op w-w-w-punt-tee-streepje-mobile-punt.nl".
DAT WEET IK AL. IK WIL MN BELSTATUS BELUISTEREN KRENG!
Klacht : Irritante kuttape die je MOET afluisteren op 1202 voordat je een keuze kan makenkom maar met jullie reacties
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:23 schreef ruud.nl het volgende:
1202 draaien, '1' willen drukken, wat is dat voor telefoon dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |