abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:17:41 #1
200021 Mistahlilg
Your brada from anada mada
pi_67384352
Wil je even checken wat je belstatus is, dus draai je 1202.
Maar dan komt het, elke keer hoor je een 30 seconden lang standaard verhaal!
Ik kan dus ook niet snel '1' drukken om gewoon mijn huidige belstatus te beluisteren, nee je moet eerst afluisteren. Ik ken het nu zowat uit mn hoofd man.

"Welkom bij 1202 van t-mobile, via deze gratis service voor t-mobile abonnees, kan je eenvoudig informatie opvragen over je beltegoed, factuur en betaalstatus. Al deze gegevens zijn ook te vinden op w-w-w-punt-tee-streepje-mobile-punt.nl".

DAT WEET IK AL. IK WIL MN BELSTATUS BELUISTEREN KRENG!

Klacht : Irritante kuttape die je MOET afluisteren op 1202 voordat je een keuze kan maken

kom maar met jullie reacties
pi_67384398
Goede klacht ik moet dat gezanik ook aanhoren
Suddenly there was a change.
pi_67384454
Schaf een iPhone aan... hoef je niet meer te bellen.
pi_67384539
1202 draaien, '1' willen drukken, wat is dat voor telefoon dan?
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:24:06 #5
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_67384544
Zit hier met het zelfde probleem
Blub
pi_67384577
laat maar
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:25:29 #7
131603 Afwazig
Serious business
pi_67384583
Erg irritant ja, met de rabofoon heb je dit ook. Het 1e deel kun je wel skippen maar daarna moet je nog een bullshit verhaal aanhoren van 20 seconden.
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:26:40 #8
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_67384612
De klantenservice van Vodafone is daar ook goed in, helaas. Heel irritant dat je eerst naar een verhaal over het vervallen van 118 moet luisteren, voor je verder kunt.
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:29:24 #9
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_67384693
T-mobile heeft dat ook bij het opwaarderen van je beltegoed. Eerst een heel verhaal en daarna kun je pas doen wat je wilt. ERG irritant.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_67384746
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:17 schreef Mistahlilg het volgende:
"Welkom bij 1202 van t-mobile, via deze gratis service voor t-mobile abonnees, kan je eenvoudig informatie opvragen over je beltegoed, factuur en betaalstatus. Al deze gegevens zijn ook te vinden op w-w-w-punt-tee-streepje-mobile-punt.nl".
Waarom zegt ze "punt" en daarna nog eens een ".nl"? Waarom zijn het twee punten en spreekt ze die twee dan anders uit?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2009 10:31:27 ]
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:34:42 #11
200021 Mistahlilg
Your brada from anada mada
pi_67384882
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:31 schreef Cybey het volgende:

[..]

Waarom zegt ze "punt" en daarna nog eens een ".nl"? Waarom zijn het twee punten en spreekt ze die twee dan anders uit?
Het was een typfoutje..

sir
pi_67384930
Joh, ik wist helemaal niet dat dit kon. Bedankt
En na de 1e keer bellen: terechte klacht!
pi_67384948
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:34 schreef Mistahlilg het volgende:
Het was een typfoutje..
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:38:53 #14
200021 Mistahlilg
Your brada from anada mada
pi_67385036
pi_67385286
pi_67385429
pi_67385453
TS heeft pre-paid.
pi_67385503
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:50 schreef Marurk het volgende:
TS heeft pre-paid.
Werkt ook met postpaid, FAIL.
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:01:46 #19
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  woensdag 25 maart 2009 @ 18:45:23 #20
206958 crime2kill
Wie maakt er een paint
pi_67402394
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:17 schreef Mistahlilg het volgende:
Wil je even checken wat je belstatus is, dus draai je 1202.
Maar dan komt het, elke keer hoor je een 30 seconden lang standaard verhaal!
Ik kan dus ook niet snel '1' drukken om gewoon mijn huidige belstatus te beluisteren, nee je moet eerst afluisteren. Ik ken het nu zowat uit mn hoofd man.

"Welkom bij 1202 van t-mobile, via deze gratis service voor t-mobile abonnees, kan je eenvoudig informatie opvragen over je beltegoed, factuur en betaalstatus. Al deze gegevens zijn ook te vinden op w-w-w-punt-tee-streepje-mobile-punt.nl".

DAT WEET IK AL. IK WIL MN BELSTATUS BELUISTEREN KRENG!

Klacht : Irritante kuttape die je MOET afluisteren op 1202 voordat je een keuze kan maken

kom maar met jullie reacties
TOPKLACHT ik irriteerde me er ook altijd mateloos aan maar dacht dat het niet goed genoeg was voor fock
hoi
pi_67404191
goede klacht.
deal with it
pi_67404365
*101#
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:49:41 #23
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_67404817
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:50 schreef Cybey het volgende:
[ afbeelding ]
Toeval is toeval
pi_67409097
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:23 schreef ruud.nl het volgende:
1202 draaien, '1' willen drukken, wat is dat voor telefoon dan?
Kijk gewoon op internet...
pi_67409750
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:38 schreef Nero22 het volgende:
*101#

JIJ SNAPT UM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')