abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:41:04 #1
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_67383439
Ja ik weet er zijn veel FOK!kers die een schurfthekel hebben aan Claudia de Breij. Nu moet ik zelf ook toegeven dat ik haar op de radio niet in de buurt vind komen van haar live performances in het theater. Afgelopen zondag ben ik naar haar voorstelling in het Munttheater in Weert geweest. De voorstelling zou eigenlijk op 14 februari al zijn maar zoals bekend ging het toen niet door vanwege problemen met haar stembanden.

ICLAUDIA is qua opzet niet echte en andere voorstelling dan haar eerdere shows. Ze zingt veel en ouwehoert er tussendoor op los. Deze keer was de rode draad dat iedereen tegenwoordig alles via een beeldscherm doet en dat ze daar zelf ook aan ten prooi is gevallen.

Voor de pauze pakt ze op een gegeven moment een camera en laat het publiek zichzelf zien op een enorm scherm achter haar. Een paar zwangere dames, hoe kan het ook anders, worden eruit gepikt en wat andere mensen moeten een bepaalde bek trekken. Ook probeert ze het hele publiek nog wat andere dingen te laten doen. Sommige van deze beelden komen op het einde van de show terug in een aantal stills tijdens het laatste liedje.

Technisch zat de show van Claudia goed in elkaar, helaas was de muziek niet helemaal goed afgesteld en vrij hard waardoor als de drums gebruikt werden deze regelmatig Claudia bijna onverstaanbaar maakten. Ze bewijst ook gedurende de hele show dat ze meerdere instrumenten aankan door als dat nodig is het keyboard, de drums of de basgitaar te bedienen.

Al met al was het weer een geweldige show van Claudia de Breij en de zaal was niet voor niks uitverkocht. Zeker de mensen die haar als radiomens uitkotsen zou ik aanraden eens te gaan kijken in het theater.
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:20:34 #2
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_67384434
ja helemaal mee eens. Ik had op tv altijd een hekel aan haar en haar slechte humor, en ging dan ook met de nodige scepsis (op uitnodiging van mijn zus) naar deze voorstelling (in tilburg toendertijd.) Vond het al met al best een leuke show, waarbij men gelukkig niet afhankelijk was van claudia's humor, maar een goed uiitgedachte opzet en best aardige muziek. Tevens leuk dat iemand bijna zijn vriendin ten huwelijk ging vragen.
je oogst wat je zaait
  zondag 29 maart 2009 @ 01:27:40 #3
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_67510621
ik ben er ook geweest en bij ons hadden we geen last van de luide muziek, goede show
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 29 maart 2009 @ 14:45:59 #4
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_67518328
Weert! Dat is heul dichtbij!

Verder korte maar goedgeschreven review.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  maandag 30 maart 2009 @ 13:18:06 #5
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_67544239
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:45 schreef Skylark. het volgende:
Weert! Dat is heul dichtbij!

Verder korte maar goedgeschreven review.
ik was eigenlijk al bang dat hij te lang was voor de gemidelde FOK! gebruiker
  vrijdag 10 april 2009 @ 21:40:46 #6
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_67908798
Ik vond hem wel redelijk, alleen waren de nummers echt onder de maat. Wel goed qua muziekstyle en uitvoering, maar de teksten zijn echt belabbert
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 26 december 2009 @ 00:33:18 #7
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76064194
vond hem wel lollig gisteren op tv
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 26 december 2009 @ 22:52:26 #8
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_76089067
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:20 schreef Amokzaaier het volgende:
ja helemaal mee eens. Ik had op tv altijd een hekel aan haar en haar slechte humor, en ging dan ook met de nodige scepsis (op uitnodiging van mijn zus) naar deze voorstelling (in tilburg toendertijd.) Vond het al met al best een leuke show, waarbij men gelukkig niet afhankelijk was van claudia's humor, maar een goed uiitgedachte opzet en best aardige muziek. Tevens leuk dat iemand bijna zijn vriendin ten huwelijk ging vragen.
Late reactie, maar: daar was ik ook bij
Don't come closer, I might hurt you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')