Doei OAquote:Op woensdag 25 maart 2009 07:08 schreef OA het volgende:
Ik ben er zo vandoor, naar het centrum van Dordrecht.
Fijn, tijdens de spits...![]()
3/7 van toepassingquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:15 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh aan alle laatkomers, pikketrekkers, dagzwaaiers, laplanders, zoetwaterlippen, hallozeggers en koffieslurpers
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:13 schreef Klonk het volgende:
ik was veels te laat wakker
maar goed, wel een mooie dag vandaag, ga dadelijk naar ome doc omdat ik wil stoppen met mijn ad medicijnen, voel me nu al een jaartje sterker dan ooit en heb het gevoel dat ik het best ga redden zonder die zooi
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:19 schreef DaMart het volgende:
Voor de tweede dag op rij een half uur te laat op werk door treinvertraging. Mijn trein had vanochtend last van gladde sporen op Leiden en kwam gewoon echt niet weg... het voelde een beetje alsof je met je auto probeert weg te rijden terwijl je de handrem er nog op hebt staan.
Wel leuke omroep van de conducteur: "We kunnen niet rijden wegens gladde sporen, en er liggen niet eens blaadjes op!"
waar zouden we zijn zonder de treinquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:19 schreef DaMart het volgende:
Voor de tweede dag op rij een half uur te laat op werk door treinvertraging. Mijn trein had vanochtend last van gladde sporen op Leiden en kwam gewoon echt niet weg... het voelde een beetje alsof je met je auto probeert weg te rijden terwijl je de handrem er nog op hebt staan.
Wel leuke omroep van de conducteur: "We kunnen niet rijden wegens gladde sporen, en er liggen niet eens blaadjes op!"
Interessant om eens te zien hoe het er tijdens een zitting aan toe gaatquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:20 schreef BrandX het volgende:
[..]DM!!!
hoe was het bij De Geschillencommissie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |