Monitor is niet 1920-1080 dus dat gaat hem niet worden..quote:Op woensdag 25 maart 2009 02:30 schreef Superhuuper het volgende:
ik heb eventueel interesse in de PC zonder monitor. Ik neem aan dat hij in staat is om Full HD *.mkv bestanden af te spelen?
Volgens mij was de vraag of de PC ertoe in staat is.... dan is het antwoord JAquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:18 schreef marcosta het volgende:
[..]
Monitor is niet 1920-1080 dus dat gaat hem niet worden..
720P is max
Jep die speelt ie idd af dat is geen probleemquote:Op woensdag 25 maart 2009 02:30 schreef Superhuuper het volgende:
ik heb eventueel interesse in de PC zonder monitor. Ik neem aan dat hij in staat is om Full HD *.mkv bestanden af te spelen?
Leuk begin echter losse verkoop gaat alleen als ik ook iemand voor de barbone vindquote:
leuk bod echter te minquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:55 schreef Godshand het volgende:
250 euro voor de barebone+keyboard+muis, EXCLUSIEF monitor, grafische kaart (vervangen voor 1 met HDMI uitgang)en DVD/RW (gaat misschien dan een Blu-Ray speler in)..
hoezo?quote:
Omdat je voor de Videokaart en DVD/RW geen 100 euro krijgtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 02:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
hoezo?
dr is al een bod van 100 euries voor je monitor
das totaal 350 euro...
dan hoef je alleen de DVD RW en videokaart nog kwijt zien te raken, voor in totaal 100 euro en je zit op je minimum bedrag
Ik zie wel of er meer mensen bieden, ik wacht af...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:08 schreef GalaxyMan het volgende:
[..]
Omdat je voor de Videokaart en DVD/RW geen 100 euro krijgt
jep is primaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:44 schreef -Paul- het volgende:
Mijn bod van 100 euro voor de monitor vervalt, heb inmiddels een andere gekocht.
Ik heb het even voor je getest met XBMC 8.10 en ook dat loopt vlekkeloosquote:Op zondag 29 maart 2009 14:06 schreef squatt3r het volgende:
[quote]Op donderdag 26 maart 2009 00:36 schreef GalaxyMan het volgende:
[..]
Jep die speelt ie idd af dat is geen probleem
[..]
over afspelen van *.mkv, doe je dat met XBMC en werkt dat vloeiend? Hoewel de specificaties suggereren dat het werkt heb ik de indruk dat het in de praktijk nog wel eens verschilt..
dank voor het testen, ik denk er even over na, wilde een mac mini kopen omdat onder osx xbmc beter loopt, maar begin nu te twijfelen, heeft je videokaart mogelijkheid tot component uitgang (voor mijn beamer)? En geluidskaart digitale uitgang?quote:Op zondag 29 maart 2009 14:44 schreef GalaxyMan het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je getest met XBMC 8.10 en ook dat loopt vlekkeloos
Jep dat heeft ie idd erop zittenquote:Op zondag 29 maart 2009 15:02 schreef squatt3r het volgende:
heeft je videokaart mogelijkheid tot component uitgang (voor mijn beamer)?
Niet dat ik weet maar hier is een aansluiting van de achter zijdequote:En geluidskaart digitale uitgang?
Zit er inderdaad niet opquote:Op zondag 29 maart 2009 15:57 schreef GalaxyMan het volgende:
[..]
Jep dat heeft ie idd erop zitten
[..]
Niet dat ik weet maar hier is een aansluiting van de achter zijde
[ afbeelding ]
Plex.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:02 schreef squatt3r het volgende:
[..]
dank voor het testen, ik denk er even over na, wilde een mac mini kopen omdat onder osx xbmc beter loopt, maar begin nu te twijfelen, heeft je videokaart mogelijkheid tot component uitgang (voor mijn beamer)? En geluidskaart digitale uitgang?
dat is alleen voor Mac OS systeem die kan ik dus niet testenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |