Das niet zo gek. Je bent jong en je wilt wat + hormonen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
toch maf hoe het hier altijd weer over sex gaat![]()
Een hoop mensen zouden er 24/7 over kunnen praten. Dus ook op het forum.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
ik wil zo veel en heb hormonen en zo
toch heb ik nooit zo de neiging dat soort dingen op een forum te bespreken
dat wel maar dan wel met vrienden of zoquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een hoop mensen zouden er 24/7 over kunnen praten. Dus ook op het forum.
Ik lul eigenlijk altijd maar wat als het over sex gaatquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
Gaat het over mij?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das niet zo gek. Je bent jong en je wilt wat + hormonen.
You do the math.
dat betekend dat ik 90% van je posts niet te serieus moet nemenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik lul eigenlijk altijd maar wat als het over sex gaat
Vind het wel een leuk onderwerp, maar je moet me niet al te serieus nemen als ik er iets over zeg
Topics genoeg waar dat niet gebeurd zou ik zeggen. Zoek er een opquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
Het ging over sex. Altijdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, voel je je aangesproken?
Dat WAS zo ja, tegenwoordig ben ik veeeeel netterquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat betekend dat ik 90% van je posts niet te serieus moet nemen
anders doe ff rustig of zoquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Topics genoeg waar dat niet gebeurd zou ik zeggen. Zoek er een op
Hey Murmquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:14 schreef Murmeli het volgende:
heee wat zie ik nu? goeroe is weer online!![]()
en hoi iedereen....
Haaaiquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:14 schreef Murmeli het volgende:
heee wat zie ik nu? goeroe is weer online!![]()
en hoi iedereen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |