Das niet zo gek. Je bent jong en je wilt wat + hormonen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
toch maf hoe het hier altijd weer over sex gaat![]()
Een hoop mensen zouden er 24/7 over kunnen praten. Dus ook op het forum.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
ik wil zo veel en heb hormonen en zo
toch heb ik nooit zo de neiging dat soort dingen op een forum te bespreken
dat wel maar dan wel met vrienden of zoquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een hoop mensen zouden er 24/7 over kunnen praten. Dus ook op het forum.
Ik lul eigenlijk altijd maar wat als het over sex gaatquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
Gaat het over mij?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das niet zo gek. Je bent jong en je wilt wat + hormonen.
You do the math.
dat betekend dat ik 90% van je posts niet te serieus moet nemenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik lul eigenlijk altijd maar wat als het over sex gaat
Vind het wel een leuk onderwerp, maar je moet me niet al te serieus nemen als ik er iets over zeg
Topics genoeg waar dat niet gebeurd zou ik zeggen. Zoek er een opquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
Het ging over sex. Altijdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, voel je je aangesproken?
Dat WAS zo ja, tegenwoordig ben ik veeeeel netterquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat betekend dat ik 90% van je posts niet te serieus moet nemen
anders doe ff rustig of zoquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:03 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Topics genoeg waar dat niet gebeurd zou ik zeggen. Zoek er een op
Hey Murmquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:14 schreef Murmeli het volgende:
heee wat zie ik nu? goeroe is weer online!![]()
en hoi iedereen....
Haaaiquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:14 schreef Murmeli het volgende:
heee wat zie ik nu? goeroe is weer online!![]()
en hoi iedereen....
Is het nog steeds monogaam daten of al meer?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:20 schreef Murmeli het volgende:
ja gaat goed hier hoor... kwaak zit te nerden dus ik ben maar achter fok gekropen
Nerds!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:20 schreef Murmeli het volgende:
ja gaat goed hier hoor... kwaak zit te nerden dus ik ben maar achter fok gekropen
ja het is al meer, we hebben nu wel verkeringquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Is het nog steeds monogaam daten of al meer?
hihi jeejquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
\
[..]
Zie boven. Ik ben haar nerd. En zij mijn babe
Jeej.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
\
[..]
Zie boven. Ik ben haar nerd. En zij mijn babe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeej.![]()
Te klef, he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Euhm...weet ik niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hihi jeej![]()
ik ga er een stelling ingooien
het singles topic is een goeie pick-up place...
mee eens of niet?
ik: eens!
Nou tot zover niet echtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hihi jeej![]()
ik ga er een stelling ingooien
het singles topic is een goeie pick-up place...
mee eens of niet?
ik: eens!
eerst een paar maanden investeren he...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nou tot zover niet echt
Leuk filmpje:
http://www.dumpert.nl/med(...)inse_polka_band.html
Maar stel he...dat Dinges niet in dit topic zat en ik ook niet en jij ook niet. Hoe had dat nou gemoeten?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
Kutplek om singles tegen te komen. Zoveel pulp. Zo weinig echte mensen. Leuke mensen. De beste plek om mensen tegen te komen is het feestje van dinges
Hey, ik zit hier al 4 jaar hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent hier net een paar weken actief.Geduld!
Ik zit hier dan ook niet om te 'hosselen'quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent hier net een paar weken actief.Geduld!
Ik hoopte dat je het niet zou zeggen.quote:
True. Nou vooruit. Een klein beetje dan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar stel he...dat Renate niet in dit topic zat en ik ook niet en jij ook niet. Hoe had dat nou gemoeten?
Indirect heeft dit topic wel invloed gehad.
Niet uit deze reeks!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Jij hebt ondertussen ook vast je fair share gehad.
Ach, het afgelopen jaar heb ik best veel vrouwen versleten. Niet dankzij dit topic trouwens.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je het niet zou zeggen.![]()
Maar je hebt gelijk. Ik weet ook wel dat niet iedereen hier iemand zou vinden. Het is puur geluk en een singlestopic kan er hoogstens voor zorgen dat je andere singles beetje leert kennen.
dat is mijn instelling ookquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zit hier dan ook niet om te 'hosselen'
Vind het hier het gezelligst met leuke mensen
Jammer dat Venco al bezet is.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ohh is dat het. Je wilt je fair share uit deze reeks
dat was ook mijn stelilng, dat singles een pick up place is, niet fok ;-)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ohh is dat het. Je wilt je fair share uit deze reeks
Ooooooit, lang lang geleden...heb ik Q weleens in msn gehad en op hyves volgens mij ook nog maar dat weet ik niet meer.quote:
I didnt wanna know thisquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooooooit, lang lang geleden...heb ik Q weleens in msn gehad en op hyves volgens mij ook nog maar dat weet ik niet meer.
jaloers aangelegd? moet je niet doen hoor... zonde van je energiequote:
Knewquote:
Makkelijk gezegd. Moeilijk gedaan....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jaloers aangelegd? moet je niet doen hoor... zonde van je energie
Verrek ja! Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooooooit, lang lang geleden...heb ik Q weleens in msn gehad en op hyves volgens mij ook nog maar dat weet ik niet meer.
Nah ja kans. Eigenlijk heb je nooit kans gehad...maar ik ken je toch nog van msn en hyves. En heb ff gecheckt, we spreken hier van 2 jaar geleden.quote:
Ik bedoel maar!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:42 schreef rhubarbje het volgende:
als je er niet klaar voor bent om te daten (om het zo allemaal maar ff samen te vatten) kun je hier of op andere hangouts rond hangen zoveel je wil en heb je er nog niks aan
en andersom uiteraard
didn't is verleden tijd, dan wordt know ook automatisch knew....quote:
Oh ja. Dat was ik niet. Dat was een andere Q. De niet-toffe.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja kans. Eigenlijk heb je nooit kans gehad...maar ik ken je toch nog van msn en hyves. En heb ff gecheckt, we spreken hier van 2 jaar geleden.
Over wat soort dingen ben je jaloers dan ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:51 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd. Moeilijk gedaan....
als je een keer een hele jaloerse partner hebt gehad leer je het wel af.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:51 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd. Moeilijk gedaan....
Wat zeg ik nou. Nee jongen. Je hebt het mis. Ik heb gelijk. Hoe wil je het lezen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
didn't is verleden tijd, dan wordt know ook automatisch knew....
Het is "I don't wanna know this " (tegenwoordige tijd) ÓF " I didn't want to knew this " (verleden tijd)
Das dubbelop. Het klopt grammaticaal niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is "I don't wanna know this " (tegenwoordige tijd) ÓF " I didn't wanted to knew this " (verleden tijd)
Tuurlijk kan ik het mis hebben, maar leg dan aub even uit waarom dan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou. Nee jongen. Je hebt het mis. Ik heb gelijk. Hoe wil je het lezen?
Then again, die zijn niet zo tof als ik ben.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:55 schreef rhubarbje het volgende:
serieus goeroe maakt dit je al jaloers?
ik gok dat ze wel meer kerels op hyves en msn heeft
van wie sommige vast single zijn
Een hele collectie! Ze staan in de rij voor me.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:55 schreef rhubarbje het volgende:
serieus goeroe maakt dit je al jaloers?
ik gok dat ze wel meer kerels op hyves en msn heeft
van wie sommige vast single zijn
Wacht maar tot ik haar hyves heb gevondenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Then again, die zijn niet zo tof als ik ben.
Hahaha, succes daarmee he.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik haar hyves heb gevonden
Geen idee. Ik ben niet van de theorie. Ik spreek/schrijf engels op gevoel. En sorry van mijn chagrijnige reactiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik het mis hebben, maar leg dan aub even uit waarom dan.
Chagrijn
Maakt niet uit manquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:57 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben niet van de theorie. Ik spreek/schrijf engels op gevoel. En sorry van mijn chagrijnige reactie
Dat je in de plus stond?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:57 schreef KudFokker het volgende:
Saldo: ¤6,59,-dat heb ik serieus al jaren niet meer gehad
1.000! Echt veel! Get a life!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:59 schreef KudFokker het volgende:
Wie mag ik quoten met mijn 1.000e post trouwens?!
Ik ben best jaloers maar in dit geval was ik niet jaloers. Ik begreep het wat Venco zei alleen anders dan dat ze het zeiquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maakt niet uit man
Als ik je ergens mee kan helpen, of je wil ergens over praten moet je het zeggen hoor
Ik hoor juist namelijk altijd dat ik totaal niet jaloers ben, misschien kan ik tips geven
quote:
Kon me al niet voorstellen dat je jaloers zou zijn op het feit dat ik toevallig eens Q op msn had gehad.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:00 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik ben best jaloers maar in dit geval was ik niet jaloers. Ik begreep het wat Venco zei alleen anders dan dat ze het zei
Die eerste zin klopt, die tweede slaat nergens opquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is "I don't wanna know this " (tegenwoordige tijd) ÓF " I didn't wanted to knew this " (verleden tijd)
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:02 schreef .Q het volgende:
Ik heb er echt wel veul minder! Klonen dan hè? Maar het scheelt niet veel.
quote mij maarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:59 schreef KudFokker het volgende:
Wie mag ik quoten met mijn 1.000e post trouwens?!
Ja het is inderdaad dubbel opquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die eerste zin klopt, die tweede slaat nergens op
Het was leuk geprobeert.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die eerste zin klopt, die tweede slaat nergens op
quote:
Volgens mij heb jij dit topic geopend. Nu mag je je dubbel gaan schamen, om anderen ook nog de schuld te gaan geven. tssskquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij begon kudfokker ermee
Je zat met JB's account ingelogd?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:07 schreef KudFokker het volgende:
** Laten zien doet hoe galant KF is door te zeggen dat KF inderdaad begonnen was**
Ik begon erover met een post, paar mensen die antwoord gaven, toen maakte JB een vervolg in de reeks met deze TTquote:
he KF probeer je te scoren vandaag ofzo? je bent zo complimenteus over onsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik begon erover met een post, paar mensen die antwoord gaven, toen maakte JB een vervolg in de reeks met deze TT
Ze is onschuldig !
Hey! Fijn om te horenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:12 schreef Murmeli het volgende:
hee auto! ik weet niet hoe het met de singles is maar met ons gaat het goed.
welke? een nieuwe of die ene die je had gedumpt?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:13 schreef KudFokker het volgende:
ooooh god, het gezeik met dat meisje begint nu alweer
Ze zegt dat ik haar niet genoeg zie (ben zondag nog met haar naar Volendam geweest)
Ik kan morgen niet door me werk, zij kan de rest van de week niet....
Nee hoor, het leven is gewoon mooiquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
he KF probeer je te scoren vandaag ofzo? je bent zo complimenteus over ons
ik zal voortaan meer mn best doenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, ik heb de TT gemaakt Dreamer, ik maak wel vaker foute TT's
tegenwoordig gebeurt dat te weinig vind ik, ze zijn veel te braaf altijd
Die ene die ik hiervoor gedumpt hadquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
welke? een nieuwe of die ene die je had gedumpt?
* Murmeli is een beetje het spoor bijster
d'r moet altijd nog wat meer zijn om eruit te halen want anders heb je alles gehad en dan ga je ook maar dood ofzo. gewoon genieten en niet teveel denken over wat je goed of fout doet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee hoor, het leven is gewoon mooi!!
Ik haal er alleen nog niet genoeg uit
dus je had dr gedumpt en toen weer teruggenomen en nu wil jij eig alleen maar neuken maar zij wil meer? zoiets een beetje?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die ene die ik hiervoor gedumpt had
Omdat ze zo'n controle freak was, maar dat steekt zich nu dus weer de kop op
Ik heb serieus echt het gevoel dat het alleen in bed klikt...
Maar ze wil niet eens of andere slet zijn waarbij het alleen om de seks gaat...
Know staat daar als infinitief. Daarom klopt het gewoon. Als know er als persoonsvorm had gestaan, had je gelijk gehad.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik het mis hebben, maar leg dan aub even uit waarom dan.
Chagrijn
In een samenvatting: Nee.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:18 schreef djayzz het volgende:
Goeieavond, nog wat gemist hier?
Goed verwoordquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dus je had dr gedumpt en toen weer teruggenomen en nu wil jij eig alleen maar neuken maar zij wil meer? zoiets een beetje?
dan kan je denk ik beter gewoon afkappen of zeggen dat je alleen wilt neuken en dan zie je wel of ze dat goed vindt (als ze je heel leuk vindt laat ze zich miss wel gebruiken maar da's nie zo goed voor dr ego denk ik)
Een heleboel, vrouwen zouden voor de mannen hun schema moeten aanpassenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat is er in GODS naam erg aan als je voor een vrouw je schema wil aanpassen?!?!?!
Don't bother, het is toch nooit goed!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Goed verwoord![]()
Ik word er serieus gek van, zit even op msn...
Ik zeg dat ik haar volgende week graag wil zie en zeg dus "Ik zal volgende week tijd voor je apart houden"
Aangezien ik haar deze week niet kan zien door me werk + verhuizing...
Zegt ze "vind je dat niet raar, dat je dat zegt ? "
Dus ik zeg zo "Sorry ?!"
Zij: "Het klinkt zo van alsof je bedoelt: Ok, vooruit. "
Pffff
Wat is er in GODS naam erg aan als je voor een vrouw je schema wil aanpassen?!?!?!
Antwoord: MSNquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Goed verwoord![]()
Ik zeg dat ik haar volgende week graag wil zie en zeg dus "Ik zal volgende week tijd voor je apart houden"
Dus ik zeg zo "Sorry ?!"
Pffff
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Goed verwoord![]()
Dus ik zeg zo "Sorry ?!"
Pffff
Ik heb ook een tyfus hekel aan veel dingen die ik doe of gebruik. Daarom doe of gebruik ik hetquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:28 schreef KudFokker het volgende:
Zo moeilijk is het niet...
Gewoon LEZEN....
Ik heb ook echt een tyfus hekel aan msn hoor
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:29 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik heb ook een tyfus hekel aan veel dingen die ik doe of gebruik. Daarom doe of gebruik ik het
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:30 schreef KudFokker het volgende:
Zij kan deze week EEN dag, toevallig is dat dé enige dag dat ik niet kan...
Wie is er dan schuldig?
Sorry ik ben chagrijnig, maar volgens mij als ik jou op straat tegen kom en ik zeg boe, ga je zitten jankenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:30 schreef KudFokker het volgende:
Zij kan deze week EEN dag, toevallig is dat dé enige dag dat ik niet kan...
Wie is er dan schuldig?
Als je een zak over je kop heen trekt en een keer je tanden poetst niet hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:32 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Sorry ik ben chagrijnig, maar volgens mij als ik jou op straat tegen kom en ik zeg boe, ga je zitten janken
ejjj doe jij es lief tegen KFjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:32 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Sorry ik ben chagrijnig, maar volgens mij als ik jou op straat tegen kom en ik zeg boe, ga je zitten janken
Oke doe ik datquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als je een zak over je kop heen trekt en een keer je tanden poetst niet hoor
Ik zei al sorry van te vorenquote:
Als het niet te hard isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij rotterdammert kan wel tegen een stootje
stop met MSN!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:39 schreef KudFokker het volgende:
damn, knallende ruzie:
ik citeer:
Zij:
*sorry nu wordt het me te veel
*jij zegt dat ik naar jou moet luisteren als een volwassene?
*gaat het niet ofzo
*hoe denk je over mij
*dat ik een of andere mislukkeling benPass me the popcorn please...
Ik zeg alleen dat ze niet leest wat ik zeg, waardoor ze haar eigen conclusies trekt.
Vervolgens wil ik haar uitleggen wat ik er wél mee bedoel, voelt ze zich aangevallen
en nu doorpakken!!! dumpen via msn...cool!!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:42 schreef KudFokker het volgende:
Ik:
*Stoppen met ons bedoel je ofzo ?
zij:
*wil je dat ?
Gaan we weer lekker dingquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet hoor KF, maar jij beschuldigt haar van niet volwassen doen?
Je komt op mij nog steeds over als een 12-jarige, ook hoe je nu doet, misschien ook eens kijken naar je eigen aandeel in het gesprek, hoe dat over zou kunnen komen?
Jij noemt haar "niet volwassen" als ik het goed begrijp en dat mag ze niet opvatten als een beschuldiging/belediging?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gaan we weer lekker ding?
Heb ik dat niet vaak genoeg uitgelegd ?
Sorry, maar ik kan er niet tegen wanneer iemand je ergens van beschuldigt, terwijl je iets niet zo bedoelde, en vervolgens je geen kans geeft om duidelijk uit te leggen wat je wel bedoelde, want 'dan is het me écht te veel'
Lol. Goed bezigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:42 schreef KudFokker het volgende:
Zij:
*laten we gewoon kappen ok ?
*zullen we stoppen
*want dit levert alleen maar gezeik op
*en daar heb ik geen zin in
*we houden wel contact.. ik hoor wel van je
Ik:
*Stoppen met ons bedoel je ofzo ?
zij:
*wil je dat ?
Het zelf inzien van mij (af en toe) kinderlijke gedrag is al een bewijs dat ik zelfkennis heb.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij noemt haar "niet volwassen" als ik het goed begrijp en dat mag ze niet opvatten als een beschuldiging?
Je kunt het uitleggen zo vaak je wil, maar ik geloof ECHT NIET dat je irl volwassener bent, ik geloof ook niet dat je genoeg zelfkennis hebt om jezelf daarop te beoordelen.
Ik sluit mij bij JB aanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet hoor KF, maar jij beschuldigt haar van niet volwassen doen?
Je komt op mij nog steeds over als een 12-jarige, ook hoe je nu doet, misschien ook eens kijken naar je eigen aandeel in het gesprek, hoe dat over zou kunnen komen?
"Mijn vriendin heeft het uitgemaakt over MSN en ik snap niet waarom"quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zie straks wel een topic op fok verschijnen
Gelukkig kent dat meisje mij wel 'in het echt' en jij en JB allebei nietquote:
Ik dacht eerder aan "Vriendje doet opeens raar over MSN en wil het nu uitmaken"quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
"Mijn vriendin heeft het uitgemaakt over MSN en ik snap niet waarom"
zoiets?
Ik denk dat JB en ik dat niet zo erg vinden...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gelukkig kent dat meisje mij wel 'in het echt' en jij en JB allebei niet
Nee, ik lees genoeg van je om een oordeel te vormen en dat is niet positief.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het zelf inzien van mij (af en toe) kinderlijke gedrag is al een bewijs dat ik zelfkennis heb.
En ik moet het hebben van mijn uitstraling, maar dat gaat lastig via internet
* vraagt zich toch echt af waarom hij dit wéér uitlegt aan dezelfde personen *
Ik heb gezegd dat ze eerst goed moet lezen voordat ze met conclusies komt.
En over die sterke punten, mensenkennis zonder enige (voor)kennis is jouw sterke punt ?
Dan vinden jullie het zeker ook een hartverwarmend gevoel dat dat wederzijds isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat JB en ik dat niet zo erg vinden...
Nouhouquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:57 schreef Murmeli het volgende:
jongens ik ga naar bed toe. later!!! en geen ruzie maken he
terusten mup!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:57 schreef Murmeli het volgende:
Oh dat maakt mij niet zoveel uit eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan vinden jullie het zeker ook een hartverwarmend gevoel dat dat wederzijds is?
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:57 schreef Murmeli het volgende:
Rhu ga ik na haar buitenland trip meetenquote:
Bij woordje 3 geef je me al gelijk: je LEESTquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik lees genoeg van je om een oordeel te vormen en dat is niet positief.
En dan ben ik iemand die niet snel oordeelt over het algemeen, kun je nagaan.
de dingen die je vertelt doen kinderlijk aan, de manier waarop je het vertelt doet kinderlijk aan en het feit dat je de fout steeds bij een ander zoekt is ook niet echt positief.
Het KAN best zijn dat je dat IRL allemaal niet, of niet zo erg, of niet op deze manier doet, maar zo kom je op mij over. Als je niet wil dat ik daar af en toe iets van zeg, moet je het niet meer doen
En anders is mijn advies: Trek het je niet zo aan wat ik denk, wat jij (of sommige andere mensen) van mij denken, boeit me ook totaal niet
Mensen hier weten blijkbaar meteen hoe je bent door het lezen van een paar letters.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bij woordje 3 geef je me al gelijk: je LEEST
Ik probeer te zeggen dat dat dus niet objectief isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mensen hier weten blijkbaar meteen hoe je bent door het lezen van een paar letters.
Indrukken zijn nooit objectief.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik probeer te zeggen dat dat dus niet objectief is
Ga jij haar meetenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:59 schreef automatic_ het volgende:
Rhu ga ik na haar buitenland trip meeten
Dat heb ik zelfs al bekend, MÉT uitleg zelfsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:03 schreef automatic_ het volgende:
Je geeft toch een indruk af hè
Dat kan je niet ontkennen.
Ik ga een ijsje met haar etenquote:
IRL al een stuk meer dan Internet...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Indrukken zijn nooit objectief.
Niet via internet en ook niet IRL
Heb ik dat ontkend dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bij woordje 3 geef je me al gelijk: je LEEST
Nee, ben ik niet met je eens.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
IRL al een stuk meer dan Internet...
Maar lekker makkelijk dan om overal "ik vind" 'dat jij.... bent' en dan maar 10x op internet herhalen met de mededeling dat het een bepaald beeld is wat je van iemand schept...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb ik dat ontkend dan?
Ik LEES.
en nu?
Moet ik mn mening bijschaven omdat ik je niet irl ken?
Jij profileert je op een bepaalde manier die mij mijn mening geeft, hij is dus wel degelijk ergens op gebaseerd, maar als jij jezelf liever voorhoudt dat t uit de lucht komt vallen, be my guest.
Kusjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
Gejank altijd over wat bepaalde personen van iemand vinden, hou dat lekker voor je.
Shitquote:
ijsje eten schat...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:13 schreef rhubarbje het volgende:
ben ik al!
om mee te rellen en om te bevestigen dat ik auto ga doe...euhm meeten
Nou ja, ik heb vaak genoeg gehoord wat bepaalde mensen van me vinden hoor, daar hoef je je niet druk om te makenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar lekker makkelijk dan om overal "ik vind" 'dat jij.... bent' en dan maar 10x op internet herhalen met de mededeling dat het een bepaald beeld is wat je van iemand schept...
Maar dat mag dus volgens jou ?
Want dan kan ik wel laten zien hoe irritant dat kan zijn...
Hello, is it me you're looking for?quote:
dat zei ikquote:
Goed zo!quote:
Ik zal er over nadenken!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je zal toch echt je prijs moeten verhogen dan
quote:
Net alsof ik dit serieus bedoel ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb vaak genoeg gehoord wat bepaalde mensen van me vinden hoor, daar hoef je je niet druk om te maken
Maar als je wil zal ik je geen 12-jarige meer noemen, ik vind echter wel dat als je een dergelijk verhaal plaatst(met dat MSN-verslagje erbij) je bij voorbaat kunt weten dat je er commentaar op zult krijgen.
Als ik meld dat ik ruzie had op MSN met mn vriendje en erbij zet dat hij zei:
* Je moet je mond eens houden!
*Ik ben nu echt boos op je!
* voorlopig wil ik je even niet meer zien
Verwacht ik ook commentaar.
bovendien verwacht ik dan dat dat niet al te positief zal zijn
IJsje .... aha alleen een ijsje ?quote:
Tof! Waar?quote:
Én én én ?!quote:
Ja, en een kopje thee dacht ik!quote:
hier natuurlijkquote:
Hey en hoe het weekend gegaanquote:
Ik ga toch geen foto's maken van een ijsje eten en thee drinken?quote:
groen(t)e thee?quote:
Back again! Kort tripje!quote:
quote:
Nopequote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Én én én ?!
Mag ik wat op je gips schrijven?
quote:
Shit, en ik kan je niet op een enkeltje timboetoe zetten?quote:
Redelijkquote:
Mag, betaal jij?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Shit, en ik kan je niet op een enkeltje timboetoe zetten?![]()
@auto, that wasn't what i was thinking
hehequote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Net alsof ik dit serieus bedoel ?
Net alsof ik iets serieus heb (laat staan wíl) met dat meisje ?
Net alsof ik het post voor mee denkende reacties ?
Ooh wacht, komtie weer
Lol ik las worstquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Redelijk
Behalve dan dat ik last heb gehad van de worst hangover ever!
neuken?quote:
Whoeiquote:
er staat ook worstquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Lol ik las worstmaar dus er weer single er van terug gekomen
quote:
Je moet nooit water over olie gooien, dan slaat de flam uit de panquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:26 schreef rhubarbje het volgende:
is de rel nu over?
of moet ik ff wat olie op het vuur gooien en zo?
Gooi maar wat massage olie op je partner, heb je veel meer aanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:26 schreef rhubarbje het volgende:
is de rel nu over?
Uiteraard..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Lol ik las worstmaar dus er weer single er van terug gekomen
Het feesten zeker, het skien weet ik nog niet, máár ik wil het wel nog eens doen en les nemen enz, die schoenen waren te klein en ik had binnen no time verzuurde benen dus dat was hell.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Whoei
Is het voor herhaling vatbaar?
O, ik vond het best gezellig eigenlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:26 schreef KudFokker het volgende:
En de rest ook trouwens, hopen dat het morgen gezelliger is hier
Zal me best gaan doen
En welkom terug Nouk, neem je tijd om rustig te acclimatiseren!
Ik denk hetquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:26 schreef rhubarbje het volgende:
is de rel nu over?
Kan je alsjeblieft je icoontje wisselenquote:
Leuk te weten dat je me graag weer weg wilt hebbenquote:
Oo dat is niet zo mooi nee!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het feesten zeker, het skien weet ik nog niet, máár ik wil het wel nog eens doen en les nemen enz, die schoenen waren te klein en ik had binnen no time verzuurde benen dus dat was hell.
Het went vanzelf... heeft mij ook enige tijd gekostquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft je icoontje wisselendoet echt gewoon zeer
Bizarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik vond het best gezellig eigenlijk
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Leuk te weten dat je me graag weer weg wilt hebbenI'm a pain in the ass, I'm not going anywhere.
boeiendquote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Eigenljk doe ik maar alsof want stiekem ben ik smoorverliefd op je.
jij wil nietquote:
Ben jij de vrouwlijke kudfokker ofzoquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:29 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Het went vanzelf... heeft mij ook enige tijd gekost
Hehequote:
Is de enige logische reactie daarop..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hallo, deze openbaarheid en dan zo terug reageren
How about, zo voel ik het nou ook sedan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is de enige logische reactie daarop..
net of het zomaar sex is...het is veul meer dan dat natuurlijkquote:
Too bad..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
How about, zo voel ik het nou ook sedan?
Oo? Ja, dat zei je er niet bij!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
net of het zomaar sex is...het is veul meer dan dat natuurlijk
Mja, daarom!quote:
Slaap lekker!quote:
ja...nu is het te laat, je wilde niet toen ik het aanbood...dan gaat je beurt whehehe beurt voorbijquote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...nu is het te laat, je wilde niet toen ik het aanbood...dan gaat je beurt whehehe beurt voorbij
weet je hoe tof dat isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Ik ga toch niet seksen in Helmond?![]()
Hehe. Ik heb alleen seks in Gemert en Eindhoven gehad, dus geen idee hoe het in Helmond isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
weet je hoe tof dat is![]()
ohnee, dat weet je niet
veul beterquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Ik heb alleen seks in Gemert en Eindhoven gehad, dus geen idee hoe het in Helmond is
Maar Gemert en Eindhoven kan ook heel goed zijn...als ik er maar bij benquote:
Ik heb iets met gemiste kansen denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:55 schreef ArTiC het volgende:
Nu ga ik naar bed...alleen..weer een gemiste kans auto_![]()
Trustenquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb iets met gemiste kansen denk ik![]()
Ik ga ook naar bed!
What happend?quote:
Ach, ik denk gewoon "het leven", het ging gewoon niet meer tussen voor haar, qua relatie.quote:
Ok, kut voor jequote:Op woensdag 25 maart 2009 02:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ach, ik denk gewoon "het leven", het ging gewoon niet meer tussen voor haar, qua relatie.
Hey eddepet. Kom je meteen weer wat vaker op crap?quote:
Ja he?quote:Op woensdag 25 maart 2009 06:51 schreef zbbrox het volgende:
Goodmorning ya'll. Dit is toch wel een van de gezelligere terugkeertopics.I like it.
Si!quote:
LOL! Daarvoor heb je nog minimaal 10 posts na de mijne nodigquote:Op woensdag 25 maart 2009 06:57 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Si!
En nu post ik niet meer anders mag ik het nieuwe topic openen.
Veel plezier met Q.quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:33 schreef MNR het volgende:
Een hele fijne dag allemaal enne dadelijk lekker Q. op in de autowwww
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |