ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Poolen is natuurlijk de allertofste bezigheid die je kunt ontplooien op een date, vooral als je eerst niet zegt dat je gaat poolen en dat zij dan met laag uitgesneden en evenzo wijd openvallende blouse zo over de tafel heen hangt.
Ik schets maar even een lukraak beeld hè.
Of denk aan al die mogelijkheden om zo over haar heen te hangen terwijl je hees fluistert dat je wel even zal uitleggen hoe ze die keu moet vasthouden. Of hoe je je kracht kunt etaleren door de ballen er hard in te hengsten... legio mogelijkheden.
je moet juist wel zeggen dat je gaat poolen zodat ze zo slim kan zijn om een laag topje aan te trekkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Poolen is natuurlijk de allertofste bezigheid die je kunt ontplooien op een date, vooral als je eerst niet zegt dat je gaat poolen en dat zij dan met laag uitgesneden en evenzo wijd openvallende blouse zo over de tafel heen hangt.
Of denk aan al die mogelijkheden om zo over haar heen te hangen terwijl je hees fluistert dat je wel even zal uitleggen hoe ze die keu moet vasthouden. Of hoe je je kracht kunt etaleren door de ballen er hard in te hengsten... legio mogelijkheden.
de mensen die moeten weten dat ik hot ben hebben uiteraard pic of de live versie tot hun beschikkingquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
hier weer zo een worthless without pics verhaal
see?quote:
Lekker, ik moet nog anderhalf uur werkenquote:
Dat is een flinke statement!quote:[b]Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef
[..]
de mensen die moeten weten dat ik hot ben hebben uiteraard pic of de live versie tot hun beschikking
Sterkte!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Lekker, ik moet nog anderhalf uur werken
owja?quote:
Dat is dé manier om te bepalen of de dame in kwestie je type is: als ze dat dan willens en wetens doet, zit je gebeiteld.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
je moet juist wel zeggen dat je gaat poolen zodat ze zo slim kan zijn om een laag topje aan te trekken
geen flauw idee!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sterkte!
Gister was ik er van 10.00 - 18.30
Rhu! Wat ga je nu in het buitenland doen?
PICS!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben uiteraard veel te hot om door een kerel als grote zus gezien te worden
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Thnxquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sterkte!
Gister was ik er van 10.00 - 18.30
Rhu! Wat ga je nu in het buitenland doen?
precies!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is dé manier om te bepalen of de dame in kwestie je type is: als ze dat dan willens en wetens doet, zit je gebeiteld.
Komt ze hooggesloten met wijdvallende coltrui aanzetten, dan laat je haar het eerste en enige potje winnen en ga je lekker vroeg naar huis.
Dat geeft altijd een goede eerste indicatie.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is dé manier om te bepalen of de dame in kwestie je type is: als ze dat dan willens en wetens doet, zit je gebeiteld.
Komt ze hooggesloten met wijdvallende coltrui aanzetten, dan laat je haar het eerste en enige potje winnen en ga je lekker vroeg naar huis.
lees ff post 4quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
PICS!
[..]
ik mag zelf graag poolen en zij ook? win-win situatie denk ik.
Haha oke, duidelijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen flauw idee!
een soort cursus maar nu ik het schema heb met wat we gaan doen heeft het kei weinig met het onderwerp te maken waar die cursus over zou gaan haha
maar ja staat leuk op je cv en zo en volledig vergoed etc
Dus je kan alleen winnen als je 2 extra ballen op de tafel introduceert. Eigenlijk best knap, als je er over nadenkt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
precies!
en ik kan niet winnen als ik dat niet doe
dus je tieten zijn het enige dat afleid?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
precies!
en ik kan niet winnen als ik dat niet doe
Je moet altijd weten wat je sterke punten zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
dus je tieten zijn het enige dat afleid?
vandaar dat je er de hele dag over opschept
nee vanuit een of andere organisatiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha oke, duidelijk
En dat is vanuit school?
In ieder geval niet in de PM-box van Carooltjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:52 schreef S95Sedan het volgende:
Waar is dat dan dat initiatief?
Ik ken 'r wel al en gok erop dat ze ook wel zoiets dergelijks aantrektquote:
bedoelde meer dat niets jullie mannen de wereld om jullie heen beter doet vergeten dan tietenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
dus je tieten zijn het enige dat afleid?
vandaar dat je er de hele dag over opschept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |