Ik wacht mee, hoelang zal de vergadering hebben geduurd...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:25 schreef BrokenBond het volgende:
toch maar even een tvp voor het verslag van TS na de vergadering
we genieten niet van je sores, we genieten van sappige verhalenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:42 schreef Guanabana het volgende:
Het begint pas om 9 uur hoor mensen.![]()
En niet zo genieten van mijn sores alsjeblieft!
Dit is een raar verhaal, in elk geval zou je bij Bo-ex kunnen nagaan of de huur van de hoofdhuurders inclusief afvalstoffenheffing is (wat zeker niet het geval is).quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
We huren bij Bo-Ex, een dus niet bij een particuliere huisbaas. Omdat zij twee zeg maar de twee "hoofdhuurders" mogen zij ook bepalen wie er bijvoorbeeld nog meer in huis wonen. Ze moeten ook de huur overmaken naar Bo-Ex, wat de overige huurders eerst naar L. overmaken.
Ze zijn dus nogal op zichzelf aangewezen wat betreft deze zaken, en dat ze dat niet snappen/aankunnen is duidelijk. Ze komen nu niet uit met het te betalen bedrag, en zeggen "ja, we moeten het toch betalen. Je hebt nu maar 1/5 deel overgemaakt, terwijl we 1/3 deel nodig hebben, dus we halen de rest dan wel van je borg."
Als dat topic echt door de huisgenoot van TS is gemaakt is dit topic nu geweldigquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:29 schreef duivelin1 het volgende:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1746391
in ruil voor wat?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:41 schreef TradingStock het volgende:
Waar woon je, TS?
Anders kunnen we wel een zeer relaxte woonruimte voor je regelen. Ik herhaal, zeer relaxt: 85m2 voor je, met als extra ook een grote badkamer, grote keuken, een gigantische woonkamer.
En het enige wat je ervoor terugwilt is 's avonds in slaap gekreund worden zeker?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:41 schreef TradingStock het volgende:
Waar woon je, TS?
Anders kunnen we wel een zeer relaxte woonruimte voor je regelen. Ik herhaal, zeer relaxt: 85m2 voor je, met als extra ook een grote badkamer, grote keuken, een gigantische woonkamer.
Daar heb ik al iemand anders voor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:47 schreef aaipod het volgende:
[..]
En het enige wat je ervoor terugwilt is 's avonds in slaap gekreund worden zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |