quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 10:28 schreef berkenwoude het volgende:[..]
Ik heb deze ook gespeeld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, maar volgens mij was de naam "Raadsels rond het ruime sop, want jij was die diamanten dief. Ik speelde rob de hutsteward, en in die rol moest ik ook nog kok en kapper spelen, en moest ik mee doen aan een modeshow.
quote:Dan heb jij een erg slecht geheugen. ik ben ouder dan jou (een paar maanden maar) en ik weet hey nog wel. Ik heb het boekje nog dus ik zal wel kijken wat de echte naam was.
Op vrijdag 23 mei 2003 09:41 schreef GhostMan84 het volgende:[..]
Dat kan trouwens best ja, dat de naam "Raadsels rond het ruime sop" was. Ik er eigenlijk verder niet zoveel meer van, ik weet niet eens meer precies wat voor een rol ik had
quote:cool! Ik wou dat ik hem ook had,kon ik het script nog eens bekijken
Op vrijdag 23 mei 2003 11:04 schreef berkenwoude het volgende:[..]
Dan heb jij een erg slecht geheugen. ik ben ouder dan jou (een paar maanden maar) en ik weet hey nog wel. Ik heb het boekje nog dus ik zal wel kijken wat de echte naam was.
1. Pas op de plaats
2. ?
3. Taai taai song
4. Liefdestango (ze zag het in een paar seconden)
5. Nep
6. De watergolf
7. Laat dat!
8. Tot ziens!
quote:mwoah, ik heb geen slecht geheugen, ik denk dat ik die musical (onbewust?) zo snel mogelijk uit mijn herinneringen wilde wissen
Op vrijdag 23 mei 2003 11:04 schreef berkenwoude het volgende:[..]
Dan heb jij een erg slecht geheugen. ik ben ouder dan jou (een paar maanden maar) en ik weet hey nog wel. Ik heb het boekje nog dus ik zal wel kijken wat de echte naam was.
maar ik speelde een dief met een grappige naam geloof ik, wat was die ook alweer?
quote:dat werd tijdens de musical voor mij gezongen! ben ik nog best lang mee voor de gek gehouden
Op vrijdag 23 mei 2003 11:18 schreef daniman het volgende:[..]
5. Nep
quote:ja ik heb het boekje nog, die was oranje. Ik weet ook niet meer hoe jij heete, volgens mij iets van hendrik en je werkte samen met neptunes, en je hebt ook nog een stuk gezongen, en dat ging over je moeder maar ik zal het wel voor je opzoeken maar dat wordt dan pas maandag, sorry
Op vrijdag 23 mei 2003 11:38 schreef GhostMan84 het volgende:[..]
mwoah, ik heb geen slecht geheugen, ik denk dat ik die musical (onbewust?) zo snel mogelijk uit mijn herinneringen wilde wissen
maar jij hebt dat boekje nog? cool! ik ben het harstikke kwijtgeraaktmaar ik speelde een dief met een grappige naam geloof ik, wat was die ook alweer?
quote:cool! ik wacht met spanning af!
Op vrijdag 23 mei 2003 11:44 schreef berkenwoude het volgende:[..]
ja ik heb het boekje nog, die was oranje. Ik weet ook niet meer hoe jij heete, volgens mij iets van hendrik en je werkte samen met neptunes, en je hebt ook nog een stuk gezongen, en dat ging over je moeder maar ik zal het wel voor je opzoeken maar dat wordt dan pas maandag, sorry
quote:Klopt en klopt: van 1969
Op donderdag 22 mei 2003 16:40 schreef Zusje het volgende:[..]
Yessss Bright! dat was ook mijn musical. Dat was geloof ik in 1981. Jij bent ook van 1969??
Geen idee hoe deze musical heette.
Volgens mij kwam er een liedje in voor dat heette pillen pillen pillen ...om je honger mee te stillen etc etc.
Ik speelde een nieuwslezer die de melk moest promoten en die door de warmte, de met een oogpotlood van moeders zelfgetekende snor, ergens onder aan der kin smeerde.bij the way Wat kun je je oud voelen in dit topic he
* Bright denkt aan het liedje, maar kan de tekst niet meer herinneren, wel dat er zoiets was ... Tja, die grijze massa is ook zo goed niet meer... Voel me oud
quote:Mijn zusje heeft die musical gedaan en was ook oma
Op zondag 7 april 2002 18:25 schreef Aphrodite het volgende:
Ik heb Jackpot gedaan. Ik had de hoofdrol van de oma die de jackpot had gewonnen. Maar ik moest hem wel delen. Ik had de tekst helemaal uit mn bolletje geleerd en ik oefende met cassettebandjes waarop ik de andere rollen had ingesproken.
quote:Die heb ik gedaan
Op zondag 7 april 2002 18:35 schreef LuNaTiC het volgende:
Volgens mij heette het 'niet goed geld terug'. Weet het niet zeker meer, maar ging over een of ander warenhuis, en ik was die knakker van de snoepafdeling. Ik mocht dus lekker tijdens de voorstelling snoep vretenben toen nog vet in de lach geschoten, was wel koel
Ik weet trouwens nog steeds de eerste regel: 'over 5 minuten gaan we open, dan komen de mensen weer van heinde en verre. En vooral hier, naar de parterre'. En t was dus niet eens mijn rol
"We lagen in ons kuiltje, in ons kuiltje bij de zee... "
Jaja, de hitpotpourri
quote:Disco in doedorp.....Ja....die is ooit nog eens op tros tv geweest. Kan vanmijzelf herinneren dat het ging over een of andere Meester Pennelik...moet er ergens (lees: ouderlijk huis op zolder) een boekje van hebben liggen... Maar waarover het allemaal ging en wat mijn aandeel daarin was??? Verdrongen denk ik.....
Op maandag 8 april 2002 07:17 schreef Merel het volgende:
"Disco in Doedorp" en ik was Gravin van Stoethaspel tot Wielewaal![]()
Bij ons werd standaard, elk jaar, na afloop van de musical nog "Hou je zakdoek bij de hand gezongen". Iedereen janken
Hé hou je zakdoek bij de hand
Inpakken en wegwezen de club gaat uit elkaar
Wij zijn bij het einde aanbeland
't Is óóóóóver en sluiten maar
quote:Nee, want ik speelde ook Hendrik en ik was geen dief.
Op vrijdag 23 mei 2003 11:44 schreef berkenwoude het volgende:[..]
ja ik heb het boekje nog, die was oranje. Ik weet ook niet meer hoe jij heete, volgens mij iets van hendrik en je werkte samen met neptunes, en je hebt ook nog een stuk gezongen, en dat ging over je moeder maar ik zal het wel voor je opzoeken maar dat wordt dan pas maandag, sorry
Leuk dat je het boekje nog hebt. Wat was het tweede liedje ook al weer?
Jantje Smit Vs. Ome Henk
Ik was Jan lol.
Wij speelden namelijk "Het vreemde Songfestival" en ik speelde op de valreep de rol van Anoeska, één van de deelnemers van het songfestival. Eigenlijk zou ik alleen maar "volk" spelen, maar omdat de echte Anoeska ziek was geworden, mocht ik die rol spelen
Het enige wat ik er nog van weet is:
Hai Anoeska uit de poesta
is een echt zigeuner kind
Ik vind dit een geweldig topic! Heb net alles doorgelezen. Helaas maar 1x de musical tegengekomen die ik ook gespeeld heb. Namelijk: Toffe Tommie zorgeloos.
Ik heb helaas geen script -snap niet dat ik het kwijt ben of weggegooid heb of zo- en wil het wel heel graag weer hebben eigenlijk! Even zoeken maar op het internet dan, hopelijk vind ik het, anders iemand die me misschien kan helpen? Toch jammer dat ik dan het 'orgineel' niet heb.
Ik heb wel een video ervan, die ik vandaag heb gekeken. Wel slecht opgenomen eigenlijk, maar toch blijft het cool om jezelf terug te zien als 'ukkie'. Geweldig! Jeugdsentiment!
quote:Hahhaha ik had ook precies dezelfde. Ik was detective
Op zaterdag 6 april 2002 23:07 schreef gabberjoost het volgende:[..]
Hehe, lol, ik had precies dezelfde gedaan. Ik had de hoofdrol, de meester die ontvoerd werd
Onze afscheidsmusical heette iets van De Flat ofzo en het was in ff denken... ergens in 1982 ofzo. Ik speelde de rol van het meisje Micky en ken zelfs nog een lapje tekst van een liedje:
Een flat is pet
In een flat zijn alle plekken al bezet
Een flat is pet
Vier kale kamers, een douche en een toilet
Toen de oude Batavieren kwamen wonen in een hol
Was er plek voor alle koters, zo gauw is een hol niet vol
Was best een saaie musical geloof ik een ook het decor dat we zelf moesten maken vond ik niet al te mooi geworden. Toch leuke herinnering!
quote:Wij speelden die musical in 1989. Ik had maar een heel klein rolletje, als taxichauffeuse, met zo'n grote pet op en een autostuur in mijn handen. Ik geloof dat ik de sjeik naar het hotel moest brengen ofzo. De liedjes kan ik me ook nog vaag herinneren. Op het laatst was er een liedje, dat heette ' de binnenkant'. Wel een leuke tijd was dat, steeds repeteren enzo en natuurlijk de grote vaond dat alle ouders kwamen kijken.
Heb ik ook gespeeld!! Hij heette "Paniek in de luie lift". Dat was dan weer de naam van het hotel.Ik speelde Marie, of was het nou Mina. Moest in elk geval zingen en zoenen met de sjeik. Helemaal zenuwachtig en op het moment dat er gezoend moest worden........ viel het licht uit.
saved bij de light
Wij speelden het een jaartje later in 1988
Ben benieuwd welke het wordt. Laat het tzt nog wel weten.
* WheeleE herinnert zich dat ie zn tekstboekje van Het Bos Van Bijster nog zou kopieren voor CptMarco....
quote:Die hadden wij ook! Kan alleen met geen mogelijkheid meer op de naam komen. Ik weet wel nog wat teksten...
Op vrijdag 23 mei 2003 15:55 schreef Bright het volgende:[..]
Klopt en klopt: van 1969
Jammer dat je de naam ook niet kent. Het script heb je zeker ook niet meer? Ik vind het wel ontzettend leuk dat er iemand is die deze musical ook heeft gedaan
![]()
* Bright denkt aan het liedje, maar kan de tekst niet meer herinneren, wel dat er zoiets was ... Tja, die grijze massa is ook zo goed niet meer... Voel me oud
![]()
's ochtends deze blauwe dat is de pil voor het ontbijt
je hoeft niet eens te kauwen en het kost je ook geen tijd
en zie je deze groene, nou die smaakt reuze hoor
een pilletje om te zoenen, die is voor tussendoor
en deze pil moet eens per dag, die smaakt om van te grienen
maar wel gezond, hij zit propvol met pure vitamine!!!!!!!!
Pillen, pillen, pillen, pillen, dagelijkse pillen
Het allerbeste middel om je honger mee te stillen
quote:*nog steeds wacht
Op dinsdag 20 mei 2003 11:58 schreef WheeleE het volgende:[..]
Yups...ikke. Alleen t scannen gaat niet lukken, maar ik kan m wel voor je fotokopieren en opsturen ofzo. Tegen kopieer/portokosten zegmaar.
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 21:58 schreef cptmarco het volgende:[..]
*nog steeds wacht
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |