quote:Wij ook.
Op dinsdag 20 mei 2003 15:20 schreef bixister het volgende:
wij deden 'Het koffertje van meneer van Dalen' en ik was de koningin.(1980).
1981.
quote:Jaaa, die heb ik ook gedaan! En je raad het nooit: ik was ook de omroepster! Mevrouw Van Dam heette ze geloof ik. Behalve dat had ik nog 4 rollen.
Op zondag 7 april 2002 22:38 schreef Fogerty het volgende:
Niemand anders die de Spettershow gedaan heeft?Welkom bij de Spettershow, de enige echte knettershow
Ik was de omroepster die het geheel aan- en afkondigde (dat was wel eng, helemaal aan het begin en aan het eind compleet alleen op dat podium), en deelnemer aan een modeshow en kandidaat in een kwis.
quote:JA ik ook alles kids (in 1992)... heb het boekje nog liggen... je had een tweeling (die loodgieter waren) die die leerkracht ging vervangen. Pien en Pien heette ze. Ik was Pien 2 geloof ik... GEWELDIG vond ik het dat weet ik nog wel. Kaapte die rol voor iemands neus weg, ik had een beter stemgeluid. En gelukkig voor het publiek hoefde de pienen niet solo te zingen. En mn eerste vriendje was Pien 1 dat was natuurlijk helemaaaal geweldig.
Op dinsdag 20 mei 2003 12:10 schreef Bolletje... het volgende:[..]
Jaaaaa dat wassum!
Ik heb ook die van dat Cruiseschip - Het ruime sop - gedaan. Ik was Hendrik, een of andere bijfiguur die de ontknoping samen met zijn verloofde aan het eind ff kwam vertellen. Maar wel leuke tijd gehad overigens.
En bos van bijster ken ik ook nog wel omdat mijn broer die heeft gedaan.
Wat eten we, wat eten we, wat eten we vandaag?
We hopen macaroni want dat lusten we zo graag!
HOERA tis macaroni ja dat lusten we zo graag!
En van dat cruiseschip:
Tot ziens tot ziens,
stuur maar es een kaartje
kom een keertje langs,
je weet toch waar ik woon?
Tot ziens tot ziens,
het beste en de groeten,
kom een keertje langs
of pak de tee- le- foooooooooooooooooooon!!!!!
Wel allemaal KvK-achtige-liedjes allemaal overigens
quote:die bedoel ik die heb ik ook gedaan..
Op zondag 7 april 2002 11:05 schreef Gia het volgende:[..]
Klinkt als de 'allerlaatste nieuwsshow'.
Hadden wij ook, 26 jaar geleden.
Ik was Jonkvrouwe Miranda, die verliefd was op die snodaard, maar van de striptekenares moest ik houden van een of andere ridder.Ik heb een cd met de muziek van deze musical.
quote:ach, even het topic doorlezen en ik kom de musical titel tegen... hierin heb ik dus gespeeld
Op dinsdag 20 mei 2003 14:16 schreef Marie79 het volgende:
Ik heb (ik meen in 1991) samen met mijn klas de musical Net op tijd gespeeld....... Ik was daarin één van de zusters in het bejaardentehuis.........
quote:Ach, was het maar zo gemakkelijk
Op woensdag 21 mei 2003 13:14 schreef melonovy het volgende:[..]
ach, even het topic doorlezen en ik kom de musical titel tegen... hierin heb ik dus gespeeld
Mijn broer had een leukere in 1989: 'De Weermachine'. Die vond ik wel erg leuk. Daar zat ook een talentenjacht in die kinderen uit z'n klas zelf in konden vullen. Ik weet nog dat een paar meisjes de Bangles met Eternal Flame opvoerden
Ik heb de formule Wiggel. Voor de weermachine, zei Arie Droognat door de telefoon. Hij faxt de formule van de weermachine aan Wiggel door. Kort daarna verschijnt hij met het apparaat bij Bep en Arie Droognat aan. Die ouwe schoenendoos zoals Bep dit exemplaar van slechts (!?) tachtigduizend gulden noemt. Helaas veroorzaakt de weermachine direct al schade aan het dak, de kelder en de wc bij de buren. Buurman Frits wil de schade bij allen wel gratis repareren als Arie de weermachine de komende twee maanden op stralend mooi weer zet.
Op het strand, de volgende dag, zet Arie zijn weermachine opnieuw in werking. De zon schijnt, zoals ie nog nooit heeft gedaan. Terwijl iedereen geniet op het strand pakt een dief de machine en drukt op een knop: het weer slaat direct om in regen.
De dief Van Dalen komt met de weermachine bij paraplufabriek Nooitzon. Rosa de koffiejuffrouw - gaat op verzoek van de directeur - gevulde koeken kopen. De directeur heeft niet in de gaten dat Rosa de machine ziet staan. Dan worden de werkneemsters geinformeerd, dat de fabriek de komende tijd nu het de komende maanden alsmaar zal regenen - nog meer paraplus en regenkleding gaat maken en ook nog zonnekanonnen gaat produceren.
Het personeel moet nog harder gaan werken. Zij komen in opstand. Morgen is tenslotte de talentenjacht en iedereen zou vrij krijgen. Dan ontdekken ze dat dit alles met die doos te maken heeft. s Nachts gaan ze zoeken en vinden die doos, de weermachine! Rosa drukt op de knop en het wordt hartstikke MOOI WEER!!
De volgende dag is daar de talentenjacht met schitterend weer.
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 11:58 schreef WheeleE het volgende:[..]
Yups...ikke. Alleen t scannen gaat niet lukken, maar ik kan m wel voor je fotokopieren en opsturen ofzo. Tegen kopieer/portokosten zegmaar.
mail me je rekeningnummer en wat je er voor hebben wil en ik maak het geld over
mail: cptmarco@volcanoes.com
quote:Zoeken in Google op deze woorden: musical kuuroord ome jan
Op donderdag 22 mei 2003 00:04 schreef popje het volgende:
heeft iemand ooit gehoord van een musical over een kuuroord met een ome jan erin die iedereen bedroog? dat script zou ik wel eens weer willen lezen.
Dit levert o.a. deze link: http://www.biencorf.oosterhout-nb.kennisnet.nl/musicalj/rollen.htm
Deze musical heet dus: 'Vreemde kuren'
(Was die van mij ook maar zo gemakkelijk te vinden ...)
quote:Is goed. Ik ga t hele zooitje eerst wel kopieren, dan weet ik hoeveel het is enzo. Je hoort nog van me.
Op woensdag 21 mei 2003 19:20 schreef cptmarco het volgende:[..]
ja graag
mail me je rekeningnummer en wat je er voor hebben wil en ik maak het geld over
mail: cptmarco@volcanoes.com
altijd leuk om iemand blij te maken met iets simpels ...
quote:ja man ging jij er niet vandoor met de badjuffrouw, en ik ben er met constance van door gegaan
Op dinsdag 20 mei 2003 23:46 schreef daniman het volgende:
Nostalgie Nostalgie Nostalgie! *traantje wegpinkt*Ik heb ook die van dat Cruiseschip - Het ruime sop - gedaan. Ik was Hendrik, een of andere bijfiguur die de ontknoping samen met zijn verloofde aan het eind ff kwam vertellen. Maar wel leuke tijd gehad overigens.
En bos van bijster ken ik ook nog wel omdat mijn broer die heeft gedaan.
We hopen macaroni want dat lusten we zo graag!
HOERA tis macaroni ja dat lusten we zo graag!En van dat cruiseschip:
Tot ziens tot ziens,
stuur maar es een kaartje
kom een keertje langs,
je weet toch waar ik woon?
Tot ziens tot ziens,
het beste en de groeten,
kom een keertje langs
of pak de tee- le- foooooooooooooooooooon!!!!!Wel allemaal KvK-achtige-liedjes allemaal overigens
quote:Weet ik het... ik weet er haast niks meer van. Zou het script ook wel weer es willen lezen
Op donderdag 22 mei 2003 09:40 schreef berkenwoude het volgende:[..]
ja man ging jij er niet vandoor met de badjuffrouw, en ik ben er met constance van door gegaan
hmm nee niet met de badjuffrouw. Een of andere tuttige trien, Amalia ofzoiets.
quote:Jaa..pien 2 uit mijn klas is later overleden..goede herrineringen aan
Op dinsdag 20 mei 2003 21:42 schreef Struzzo het volgende:[..]
JA ik ook alles kids (in 1992)... heb het boekje nog liggen... je had een tweeling (die loodgieter waren) die die leerkracht ging vervangen. Pien en Pien heette ze. Ik was Pien 2 geloof ik... GEWELDIG vond ik het dat weet ik nog wel. Kaapte die rol voor iemands neus weg, ik had een beter stemgeluid. En gelukkig voor het publiek hoefde de pienen niet solo te zingen. En mn eerste vriendje was Pien 1 dat was natuurlijk helemaaaal geweldig.
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 15:53 schreef Bolletje... het volgende:
Jaa..pien 2 uit mijn klas is later overleden..goede herrineringen aan
Dit is best een harde opmerking.
quote:zo bedoelde ik dat niet..
Op donderdag 22 mei 2003 16:01 schreef kasper het volgende:[..]
Dit is best een harde opmerking.
quote:Yessss Bright! dat was ook mijn musical. Dat was geloof ik in 1981. Jij bent ook van 1969??
Op dinsdag 20 mei 2003 14:51 schreef Bright het volgende:
Jaaa, ik heb (ooit) ook een afscheidsmusical gedaan - was leuk. Als ik eraan denk, krijg ik nog nostalgie-spetters in m'n ogenHet ging over de toekomst; iedereen slikte een pilletje. Dat was genoeg om van te leven. 'Gezond eten' zoals groente, brood, kaas ed. was niet nodig. Alleen was er een vreemde ziekte; iedereen was zo moe. Totdat een boer die nog z'n eigen koe had de oplossing bracht: die pillen zijn niet voldoende; men moet gewoon goed eten/leven.
Ik kan me nog herinneren dat er een koe was (2 kinderen die onder een beschilderd laken stonden) en dat op het laatst iedereen aan het janken was - onze klas was de eerste klas van deze meester; hij was het hoofd van die school (De Ark in Barendrecht)Misschien iemand bekend met deze musical? Nog een naam erbij? Of nog beter: een song-boekje? (Ben ik al lang naar op zoek)
Natuurlijk een ):O dat ik het boekje heb weggegooid, maar toen 'wist ik niet beter'. Nu heb ik spijtps: erg leuke topic!
bij the way Wat kun je je oud voelen in dit topic he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |