abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10569479
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 15:20 schreef bixister het volgende:
wij deden 'Het koffertje van meneer van Dalen' en ik was de koningin.

(1980).

Wij ook.
Ik was volk

1981.

pi_10570772
quote:
Op zondag 7 april 2002 22:38 schreef Fogerty het volgende:
Niemand anders die de Spettershow gedaan heeft?

Welkom bij de Spettershow, de enige echte knettershow

Ik was de omroepster die het geheel aan- en afkondigde (dat was wel eng, helemaal aan het begin en aan het eind compleet alleen op dat podium), en deelnemer aan een modeshow en kandidaat in een kwis.

Jaaa, die heb ik ook gedaan! En je raad het nooit: ik was ook de omroepster! Mevrouw Van Dam heette ze geloof ik. Behalve dat had ik nog 4 rollen.
Kun je nagaan, dat was in 1986 en ik ken sommige liedjes nog!
pi_10572735
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 12:10 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

Jaaaaa dat wassum!

JA ik ook alles kids (in 1992)... heb het boekje nog liggen... je had een tweeling (die loodgieter waren) die die leerkracht ging vervangen. Pien en Pien heette ze. Ik was Pien 2 geloof ik... GEWELDIG vond ik het dat weet ik nog wel. Kaapte die rol voor iemands neus weg, ik had een beter stemgeluid. En gelukkig voor het publiek hoefde de pienen niet solo te zingen. En mn eerste vriendje was Pien 1 dat was natuurlijk helemaaaal geweldig.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 23:46:38 #154
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_10575915
Nostalgie Nostalgie Nostalgie! *traantje wegpinkt*

Ik heb ook die van dat Cruiseschip - Het ruime sop - gedaan. Ik was Hendrik, een of andere bijfiguur die de ontknoping samen met zijn verloofde aan het eind ff kwam vertellen. Maar wel leuke tijd gehad overigens.

En bos van bijster ken ik ook nog wel omdat mijn broer die heeft gedaan.

Wat eten we, wat eten we, wat eten we vandaag?
We hopen macaroni want dat lusten we zo graag!
HOERA tis macaroni ja dat lusten we zo graag!

En van dat cruiseschip:

Tot ziens tot ziens,
stuur maar es een kaartje
kom een keertje langs,
je weet toch waar ik woon?
Tot ziens tot ziens,
het beste en de groeten,
kom een keertje langs
of pak de tee- le- foooooooooooooooooooon!!!!!

Wel allemaal KvK-achtige-liedjes allemaal overigens

patat ftw :)
pi_10575965
de aller laatste nieuws show.. zow iets weet niet meer precies, maar ik had wel de hoofdrol en mocht 2 meisjes zoenen..
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_10576026
quote:
Op zondag 7 april 2002 11:05 schreef Gia het volgende:

[..]

Klinkt als de 'allerlaatste nieuwsshow'.

Hadden wij ook, 26 jaar geleden.
Ik was Jonkvrouwe Miranda, die verliefd was op die snodaard, maar van de striptekenares moest ik houden van een of andere ridder.

Ik heb een cd met de muziek van deze musical.

die bedoel ik die heb ik ook gedaan.. ik had een mannelijke hoofdrol.. euh weet egt zijn naam niet meer ...
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 23:56:46 #157
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_10576127
Toen ik in groep 8 zat, was de school aan het bezuinigen, dus geen geld voor een musical. Toen moesten we het doen met een circus. Ik mocht dan de limbo dansen onder een ladder door en een modeshow lopen in zelfgemaakte kleding van vuilniszakken.
How low can you go.
Back in business.
  woensdag 21 mei 2003 @ 13:09:46 #158
34891 melonovy
La Kutschie
pi_10583280
12 jaar geleden was ik mevrouw Knoop, directrice van een bejaardenhuis. De naam van de musical is mij ontschoten... ben zelf nu dement... (zwangerschapsdementie is nog niet helemal hersteld)
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 21 mei 2003 @ 13:14:10 #159
34891 melonovy
La Kutschie
pi_10583358
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 14:16 schreef Marie79 het volgende:
Ik heb (ik meen in 1991) samen met mijn klas de musical Net op tijd gespeeld....... Ik was daarin één van de zusters in het bejaardentehuis.........
ach, even het topic doorlezen en ik kom de musical titel tegen... hierin heb ik dus gespeeld
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 21 mei 2003 @ 13:28:02 #160
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_10583615
Ergens........ in een doos (ik geloof bij mijn ouders op zolder) heb ik nog het musical boekje bewaard......... dus als ik het ooit weer eens tegenkom.......
18-11-2008 Maarten Alexander
  woensdag 21 mei 2003 @ 13:32:21 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_10583704
Wij waren gezegend met een hele muzikale meester, dus wij hebben met z'n allen zelf een musical geschreven op het verhaal van Odysseus.
Zelf alle liedjes en teksten gemaakt. Wel heel erg leuk.
Ik was uiteindelijk 'Poseidon'. (En nog een paar keer gefigureerd als schaap ) Dit alles gebeurde in het jaar: 1987
  woensdag 21 mei 2003 @ 13:34:07 #162
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_10583730
Wij hebben volgens mij de musical "Radio de Flierefluiter" opgevoerd.
Mocht iemand daar nog een tekstboekje van hebben...
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  woensdag 21 mei 2003 @ 13:39:06 #163
35189 Troel
scherp en bot
pi_10583851
Bij ons op school is ooit ook de geheime liefde van Sneeuwwitje en Michael Jackson geweest. En ik heb geloof ik ook gespeeld in een musical die ging over drie aapjes, dus eentje met de ogen dicht, entje die niet kon horen en een ander die niet kon zien.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_10584426
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 13:14 schreef melonovy het volgende:

[..]

ach, even het topic doorlezen en ik kom de musical titel tegen... hierin heb ik dus gespeeld

Ach, was het maar zo gemakkelijk helaas staat die van mij er niet bij en ik weet echt niet meer hoe die heette
pi_10584536
Onze klas had in 1992 de minst leuke musical die je je kan bedenken: 'De Verkiezing'. Omdat ik het niks vond heb ik toen geen videoband besteld

Mijn broer had een leukere in 1989: 'De Weermachine'. Die vond ik wel erg leuk. Daar zat ook een talentenjacht in die kinderen uit z'n klas zelf in konden vullen. Ik weet nog dat een paar meisjes de Bangles met Eternal Flame opvoerden

Ik heb de formule Wiggel. Voor de weermachine, zei Arie Droognat door de telefoon. Hij faxt de formule van de weermachine aan Wiggel door. Kort daarna verschijnt hij met het apparaat bij Bep en Arie Droognat aan. Die ouwe schoenendoos zoals Bep dit exemplaar van slechts (!?) tachtigduizend gulden noemt. Helaas veroorzaakt de weermachine direct al schade aan het dak, de kelder en de wc bij de buren. Buurman Frits wil de schade bij allen wel gratis repareren als Arie de weermachine de komende twee maanden op stralend mooi weer zet.

Op het strand, de volgende dag, zet Arie zijn weermachine opnieuw in werking. De zon schijnt, zoals ie nog nooit heeft gedaan. Terwijl iedereen geniet op het strand pakt een dief de machine en drukt op een knop: het weer slaat direct om in regen.

De dief Van Dalen komt met de weermachine bij paraplufabriek Nooitzon. Rosa de koffiejuffrouw - gaat op verzoek van de directeur - gevulde koeken kopen. De directeur heeft niet in de gaten dat Rosa de machine ziet staan. Dan worden de werkneemsters geinformeerd, dat de fabriek de komende tijd nu het de komende maanden alsmaar zal regenen - nog meer paraplus en regenkleding gaat maken en ook nog zonnekanonnen gaat produceren.

Het personeel moet nog harder gaan werken. Zij komen in opstand. Morgen is tenslotte de talentenjacht en iedereen zou vrij krijgen. Dan ontdekken ze dat dit alles met die doos te maken heeft. s Nachts gaan ze zoeken en vinden die doos, de weermachine! Rosa drukt op de knop en het wordt hartstikke MOOI WEER!!

De volgende dag is daar de talentenjacht met schitterend weer.

FOK!fossiel woensdag 21 mei 2003 @ 19:20:00 #166
8443 cptmarco
it's captain...
pi_10591960
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 11:58 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Yups...ikke. Alleen t scannen gaat niet lukken, maar ik kan m wel voor je fotokopieren en opsturen ofzo. Tegen kopieer/portokosten zegmaar.

ja graag

mail me je rekeningnummer en wat je er voor hebben wil en ik maak het geld over

mail: cptmarco@volcanoes.com

donderdag 22 mei 2003 @ 00:04:47 #167
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_10598989
heeft iemand ooit gehoord van een musical over een kuuroord met een ome jan erin die iedereen bedroog? dat script zou ik wel eens weer willen lezen.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_10601080
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 00:04 schreef popje het volgende:
heeft iemand ooit gehoord van een musical over een kuuroord met een ome jan erin die iedereen bedroog? dat script zou ik wel eens weer willen lezen.
Zoeken in Google op deze woorden: musical kuuroord ome jan

Dit levert o.a. deze link: http://www.biencorf.oosterhout-nb.kennisnet.nl/musicalj/rollen.htm

Deze musical heet dus: 'Vreemde kuren'

(Was die van mij ook maar zo gemakkelijk te vinden ...)

pi_10601307
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 19:20 schreef cptmarco het volgende:

[..]

ja graag

mail me je rekeningnummer en wat je er voor hebben wil en ik maak het geld over

mail: cptmarco@volcanoes.com

Is goed. Ik ga t hele zooitje eerst wel kopieren, dan weet ik hoeveel het is enzo. Je hoort nog van me.

altijd leuk om iemand blij te maken met iets simpels ...

"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  donderdag 22 mei 2003 @ 09:40:48 #170
51712 berkenwoude
ik ben ook maar een mens
pi_10601930
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 23:46 schreef daniman het volgende:
Nostalgie Nostalgie Nostalgie! *traantje wegpinkt*

Ik heb ook die van dat Cruiseschip - Het ruime sop - gedaan. Ik was Hendrik, een of andere bijfiguur die de ontknoping samen met zijn verloofde aan het eind ff kwam vertellen. Maar wel leuke tijd gehad overigens.

En bos van bijster ken ik ook nog wel omdat mijn broer die heeft gedaan.

We hopen macaroni want dat lusten we zo graag!
HOERA tis macaroni ja dat lusten we zo graag!

En van dat cruiseschip:

Tot ziens tot ziens,
stuur maar es een kaartje
kom een keertje langs,
je weet toch waar ik woon?
Tot ziens tot ziens,
het beste en de groeten,
kom een keertje langs
of pak de tee- le- foooooooooooooooooooon!!!!!

Wel allemaal KvK-achtige-liedjes allemaal overigens

ja man ging jij er niet vandoor met de badjuffrouw, en ik ben er met constance van door gegaan
  donderdag 22 mei 2003 @ 14:36:34 #171
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_10607985
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 09:40 schreef berkenwoude het volgende:

[..]

ja man ging jij er niet vandoor met de badjuffrouw, en ik ben er met constance van door gegaan

Weet ik het... ik weet er haast niks meer van. Zou het script ook wel weer es willen lezen

hmm nee niet met de badjuffrouw. Een of andere tuttige trien, Amalia ofzoiets.

patat ftw :)
  donderdag 22 mei 2003 @ 15:53:13 #172
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_10609768
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 21:42 schreef Struzzo het volgende:

[..]

JA ik ook alles kids (in 1992)... heb het boekje nog liggen... je had een tweeling (die loodgieter waren) die die leerkracht ging vervangen. Pien en Pien heette ze. Ik was Pien 2 geloof ik... GEWELDIG vond ik het dat weet ik nog wel. Kaapte die rol voor iemands neus weg, ik had een beter stemgeluid. En gelukkig voor het publiek hoefde de pienen niet solo te zingen. En mn eerste vriendje was Pien 1 dat was natuurlijk helemaaaal geweldig.

Jaa..pien 2 uit mijn klas is later overleden..goede herrineringen aan
haha ik was een lerares op de school dacht ik zo even.
leuk joh, kan je niet eens wat scannen???
doei
  donderdag 22 mei 2003 @ 16:01:04 #173
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_10609976
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 15:53 schreef Bolletje... het volgende:
Jaa..pien 2 uit mijn klas is later overleden..goede herrineringen aan

Dit is best een harde opmerking.

Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  donderdag 22 mei 2003 @ 16:38:56 #174
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_10610890
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 16:01 schreef kasper het volgende:

[..]

Dit is best een harde opmerking.

zo bedoelde ik dat niet..
goede herrrineringen aan pien 2 natuurlijk
doei
  donderdag 22 mei 2003 @ 16:40:06 #175
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_10610925
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 14:51 schreef Bright het volgende:
Jaaa, ik heb (ooit) ook een afscheidsmusical gedaan - was leuk. Als ik eraan denk, krijg ik nog nostalgie-spetters in m'n ogen

Het ging over de toekomst; iedereen slikte een pilletje. Dat was genoeg om van te leven. 'Gezond eten' zoals groente, brood, kaas ed. was niet nodig. Alleen was er een vreemde ziekte; iedereen was zo moe. Totdat een boer die nog z'n eigen koe had de oplossing bracht: die pillen zijn niet voldoende; men moet gewoon goed eten/leven.
Ik kan me nog herinneren dat er een koe was (2 kinderen die onder een beschilderd laken stonden) en dat op het laatst iedereen aan het janken was - onze klas was de eerste klas van deze meester; hij was het hoofd van die school (De Ark in Barendrecht)

Misschien iemand bekend met deze musical? Nog een naam erbij? Of nog beter: een song-boekje? (Ben ik al lang naar op zoek)
Natuurlijk een ):O dat ik het boekje heb weggegooid, maar toen 'wist ik niet beter'. Nu heb ik spijt

ps: erg leuke topic!

Yessss Bright! dat was ook mijn musical. Dat was geloof ik in 1981. Jij bent ook van 1969??
Geen idee hoe deze musical heette.
Volgens mij kwam er een liedje in voor dat heette pillen pillen pillen ...om je honger mee te stillen etc etc.
Ik speelde een nieuwslezer die de melk moest promoten en die door de warmte, de met een oogpotlood van moeders zelfgetekende snor, ergens onder aan der kin smeerde.

bij the way Wat kun je je oud voelen in dit topic he

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')