quote:En speciaal voor Kuukske......:
Op dinsdag 20 mei 2003 09:39 schreef Kuukske het volgende:[..]
AA GAAAAF!!!
Heb je het stuk tekst van Zita ook ff in beeld
Echt leuk man
.. Sorry
enthousiast
Alstublieft!
The name is seep the name is seep seep seep detective's...
Ik ken alle leidjes nog... LOL:D
quote:Ik heb deze ook gespeeld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, maar volgens mij was de naam "Raadsels rond het ruime sop, want jij was die diamanten dief. Ik speelde rob de hutsteward, en in die rol moest ik ook nog kok en kapper spelen, en moest ik mee doen aan een modeshow.
Op dinsdag 20 mei 2003 08:44 schreef GhostMan84 het volgende:
"het ruime sop"
op de mariabasisschool, iets van 8 jaar geleden.ik speelde "Neptunus, God van de zee" ... maar eigenlijk was ik gewoon een verstekeling op een cruiseschip die allemaal dingen wilde gaan jatten
(goh dat dat nog zo vers in m'n geheugen ligt zeg ... nou ja, ik vond het ook heel erg om te doen, dus waarschijnlijk blijft het de rest van m'n leven wel bij
)
Er was een klas die op survival tocht ging en die klas was verdeeld in 3 groepen: de stoeren, de kakkers, en de mietjes...
ik was een van de kakkers, Jan-Jaap dat was een van de hoofdrollen bij de kakkers... ging dus echt nergens over.
quote:Yups...ikke. Alleen t scannen gaat niet lukken, maar ik kan m wel voor je fotokopieren en opsturen ofzo. Tegen kopieer/portokosten zegmaar.
Op maandag 19 mei 2003 21:45 schreef cptmarco het volgende:
heeft iemand het tekstboekje van de afscheidsmusical "Het bos van Bijster"??? Ben er al tijden naar op zoek (jeugdsentiment)
Iemand??? evt. tegen vergoeding.
quote:Me 2!!!!! met die blues! was zow kewl!
Op zaterdag 6 april 2002 23:07 schreef gabberjoost het volgende:[..]
Hehe, lol, ik had precies dezelfde gedaan. Ik had de hoofdrol, de meester die ontvoerd werd
(Bos van Bijster voor de niet ingeweiden )
quote:M'n broer heeft dezelfde rol gehad
Op zondag 7 april 2002 18:35 schreef LuNaTiC het volgende:
Volgens mij heette het 'niet goed geld terug'. Weet het niet zeker meer, maar ging over een of ander warenhuis, en ik was die knakker van de snoepafdeling. Ik mocht dus lekker tijdens de voorstelling snoep vretenben toen nog vet in de lach geschoten, was wel koel
Zelf deed ik een musical over 4 kinderen die een reis haddden gewonnen,... ik speelde een van de 4 hoofdrollen. Harry
De rest heette Ester, Bert en Jolien
Het was wel spannend, want we gingen naar Amerika, Manila enz... onze musical was retecool
quote:Jaaaaa dat wassum!
Op dinsdag 20 mei 2003 07:31 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Wij deden 'Alles Kids' en ik was meester nogwat. Jeetje dat is lang geleden zeg!
ik heb geen zin..om op te staan..hij heeft geen zin..om naar zijn school te gaan!!!
Ik was lerares geloof ik
Overigens ook in 1992 offcourse!
quote:JAAAAAAAAAAAA alles komt weer boven!
Op dinsdag 20 mei 2003 12:09 schreef Rommel het volgende:
Een bord en een lepel en een vork en een mes, een bord en een lepel en een vork en een mes(Bos van Bijster voor de niet ingeweiden
)
en die detective's seep
zow kewl was dat
In groep 8 Martijn is boos
Het ging over de toekomst; iedereen slikte een pilletje. Dat was genoeg om van te leven. 'Gezond eten' zoals groente, brood, kaas ed. was niet nodig. Alleen was er een vreemde ziekte; iedereen was zo moe. Totdat een boer die nog z'n eigen koe had de oplossing bracht: die pillen zijn niet voldoende; men moet gewoon goed eten/leven.
Ik kan me nog herinneren dat er een koe was (2 kinderen die onder een beschilderd laken stonden) en dat op het laatst iedereen aan het janken was - onze klas was de eerste klas van deze meester; hij was het hoofd van die school (De Ark in Barendrecht)
Misschien iemand bekend met deze musical? Nog een naam erbij? Of nog beter: een song-boekje? (Ben ik al lang naar op zoek)
Natuurlijk een ):O dat ik het boekje heb weggegooid, maar toen 'wist ik niet beter'. Nu heb ik spijt
ps: erg leuke topic!
quote:Ja wil je dat doen???? Ik was leerkracht 2... En heb dus met me stomme kop het boekje wegegooid, iets waar ik veel spijt van heb...
Op dinsdag 20 mei 2003 08:59 schreef DJ-Maurits het volgende:
Dit is grappig.... Even gezocht en mijn tekstboekje weer gevonden. We deden de musical "Auditie". En volgens het boekje was ik Simon...Boekje:
Nog meer mensen die deze musical hebben gedaan? Als ik tijd heb wil ik het boekje wel een keer helemaal inscannen.....
-Edit- was in 1997
quote:Ik stel voor om 'm dan School en studie ofzo te zetten.. snap niet wat 't met 't krijgen van kinderen, gepuber en weet ik veel wat ouderlijks te maken heeft. Dit is (basis) school nostalgie.
Op dinsdag 20 mei 2003 13:55 schreef Bluezz het volgende:
Schopje van GC >>> Ouder(s)
quote:Die musical hebben wij ook gedaan. was in 1996. Die musical heette "Inpakken en Wegwezen". Dat nummer van houd je zakdoek bij de hand is het slotlied van deze musical eigenlijk geloof ik.
Op dinsdag 20 mei 2003 09:42 schreef bobjuh het volgende:
Heb ook nog in groep acht musical gedaan. Das alweer 10 jaar geleden. (word oud zeg). Weet niet meer hoe die heet maar ging over 2 familie's op een camping en een camper ofzo die dubbel geboekt was.
quote:Ik ook, in 1991.
Op zondag 7 april 2002 13:09 schreef ROEN het volgende:
Wij hebben "Mirakel" gedaan... in 1997.
quote:Ik heb ook Vlieg Op! gedaan! Was in 1995 en omdat wij twee groepen 8 hadden én op een grote school zaten, mochten wij hem 2x op 1 avond opvoeren. Bij de vroege avondvoorstelling was ik Simone, bij de late voorstelling Kind C (=zielig kindje dat niet op groep-8 kamp wilde omdat ze gruwelijke heimwee had) en mocht ik solo zingen; "Hoelang nog" heette dat liedje. Doodeng!
Op zondag 7 april 2002 17:18 schreef keeper het volgende:* keeper heeft ook Vlieg Op gedaan
* keeper was MacTravel (ik wilde eigenlijk een andere rol, Harry de Neus oid, maar die ging naar iemand anders)
"Het laatste jaar, we gaan op kamp, gelach geroep gejoel,
maar ik alleen vind dat een ramp, snap jij wat ik bedoel..."
enzovoort.
Jeugdsentiment
(MacTravel was cool trouwens )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |