abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10553713
Heb ook nog in groep acht musical gedaan. Das alweer 10 jaar geleden. (word oud zeg). Weet niet meer hoe die heet maar ging over 2 familie's op een camping en een camper ofzo die dubbel geboekt was.
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_10553903
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 09:39 schreef Kuukske het volgende:

[..]

AA GAAAAF!!! Heb je het stuk tekst van Zita ook ff in beeld Echt leuk man .. Sorry enthousiast

En speciaal voor Kuukske......:

Alstublieft!

Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_10553950
Onze musical was "radio bombarda" was best wel geinig..
Ik was een "Ice-girl" ... Ik moest dansen zingen en gelukkig hoefde ik nie zo veel te spele want da kan ik nie.. ik heb egt zo gelachen tijdens die uitvoeringen er ging kei veel mis
  dinsdag 20 mei 2003 @ 10:03:43 #129
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_10554122
Vet cool ik heb ook het bos van bijser gedaan. Ik was detective Seep...

The name is seep the name is seep seep seep detective's...

Ik ken alle leidjes nog... LOL:D

There's no point in living if you can't feel alive
  dinsdag 20 mei 2003 @ 10:28:50 #130
51712 berkenwoude
ik ben ook maar een mens
pi_10554613
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 08:44 schreef GhostMan84 het volgende:
"het ruime sop"
op de mariabasisschool, iets van 8 jaar geleden.

ik speelde "Neptunus, God van de zee" ... maar eigenlijk was ik gewoon een verstekeling op een cruiseschip die allemaal dingen wilde gaan jatten

(goh dat dat nog zo vers in m'n geheugen ligt zeg ... nou ja, ik vond het ook heel erg om te doen, dus waarschijnlijk blijft het de rest van m'n leven wel bij )

Ik heb deze ook gespeeld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, maar volgens mij was de naam "Raadsels rond het ruime sop, want jij was die diamanten dief. Ik speelde rob de hutsteward, en in die rol moest ik ook nog kok en kapper spelen, en moest ik mee doen aan een modeshow.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 11:01:32 #131
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_10555403
1998

Er was een klas die op survival tocht ging en die klas was verdeeld in 3 groepen: de stoeren, de kakkers, en de mietjes...
ik was een van de kakkers, Jan-Jaap dat was een van de hoofdrollen bij de kakkers... ging dus echt nergens over.

Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
pi_10557170
quote:
Op maandag 19 mei 2003 21:45 schreef cptmarco het volgende:
heeft iemand het tekstboekje van de afscheidsmusical "Het bos van Bijster"??? Ben er al tijden naar op zoek (jeugdsentiment )

Iemand??? evt. tegen vergoeding.

Yups...ikke. Alleen t scannen gaat niet lukken, maar ik kan m wel voor je fotokopieren en opsturen ofzo. Tegen kopieer/portokosten zegmaar.
Of we meeten ergens ofzo.
Er staan wel hier en daar krabbels in het boekje, aantekeningen over wie wat speelt enzo...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_10557436
quote:
Op zaterdag 6 april 2002 23:07 schreef gabberjoost het volgende:

[..]

Hehe, lol, ik had precies dezelfde gedaan. Ik had de hoofdrol, de meester die ontvoerd werd

Me 2!!!!! met die blues! was zow kewl!
  dinsdag 20 mei 2003 @ 12:09:02 #134
51571 Rommel
Wat een zooi..
pi_10557442
Een bord en een lepel en een vork en een mes, een bord en een lepel en een vork en een mes

(Bos van Bijster voor de niet ingeweiden )

#care ?
pi_10557464
quote:
Op zondag 7 april 2002 18:35 schreef LuNaTiC het volgende:
Volgens mij heette het 'niet goed geld terug'. Weet het niet zeker meer, maar ging over een of ander warenhuis, en ik was die knakker van de snoepafdeling. Ik mocht dus lekker tijdens de voorstelling snoep vreten

ben toen nog vet in de lach geschoten, was wel koel

M'n broer heeft dezelfde rol gehad

Zelf deed ik een musical over 4 kinderen die een reis haddden gewonnen,... ik speelde een van de 4 hoofdrollen. Harry
De rest heette Ester, Bert en Jolien
Het was wel spannend, want we gingen naar Amerika, Manila enz... onze musical was retecool

Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
  dinsdag 20 mei 2003 @ 12:10:33 #136
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_10557483
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 07:31 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Wij deden 'Alles Kids' en ik was meester nogwat. Jeetje dat is lang geleden zeg!
Jaaaaa dat wassum!

ik heb geen zin..om op te staan..hij heeft geen zin..om naar zijn school te gaan!!!
Ik was lerares geloof ik
Overigens ook in 1992 offcourse!

doei
pi_10557538
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 12:09 schreef Rommel het volgende:
Een bord en een lepel en een vork en een mes, een bord en een lepel en een vork en een mes

(Bos van Bijster voor de niet ingeweiden )

JAAAAAAAAAAAA alles komt weer boven!

en die detective's seep

zow kewl was dat

pi_10560226
Schopje van GC >>> Ouder(s)
  dinsdag 20 mei 2003 @ 14:03:24 #139
35189 Troel
scherp en bot
pi_10560438
Ik heb zoveel musicals gedaan... Vanaf groep 5 elk jaar dus dat zijn er 4... Ik weet ze niet allemaal meer...

In groep 8 Martijn is boos

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 20 mei 2003 @ 14:16:20 #140
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_10560788
Ik heb (ik meen in 1991) samen met mijn klas de musical Net op tijd gespeeld....... Ik was daarin één van de zusters in het bejaardentehuis.........
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_10561810
Jaaa, ik heb (ooit) ook een afscheidsmusical gedaan - was leuk. Als ik eraan denk, krijg ik nog nostalgie-spetters in m'n ogen

Het ging over de toekomst; iedereen slikte een pilletje. Dat was genoeg om van te leven. 'Gezond eten' zoals groente, brood, kaas ed. was niet nodig. Alleen was er een vreemde ziekte; iedereen was zo moe. Totdat een boer die nog z'n eigen koe had de oplossing bracht: die pillen zijn niet voldoende; men moet gewoon goed eten/leven.
Ik kan me nog herinneren dat er een koe was (2 kinderen die onder een beschilderd laken stonden) en dat op het laatst iedereen aan het janken was - onze klas was de eerste klas van deze meester; hij was het hoofd van die school (De Ark in Barendrecht)

Misschien iemand bekend met deze musical? Nog een naam erbij? Of nog beter: een song-boekje? (Ben ik al lang naar op zoek)
Natuurlijk een ):O dat ik het boekje heb weggegooid, maar toen 'wist ik niet beter'. Nu heb ik spijt

ps: erg leuke topic!

pi_10562598
wij deden 'Het koffertje van meneer van Dalen' en ik was de koningin.

(1980).

dinsdag 20 mei 2003 @ 15:22:19 #143
20838 pieffff
You must be true to you heart!
pi_10562636
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 08:59 schreef DJ-Maurits het volgende:
Dit is grappig.... Even gezocht en mijn tekstboekje weer gevonden. We deden de musical "Auditie". En volgens het boekje was ik Simon...

Boekje:

[afbeelding]

Nog meer mensen die deze musical hebben gedaan? Als ik tijd heb wil ik het boekje wel een keer helemaal inscannen.....

-Edit- was in 1997

Ja wil je dat doen???? Ik was leerkracht 2... En heb dus met me stomme kop het boekje wegegooid, iets waar ik veel spijt van heb...
Wie over zich heen laat lopen is een stoeptegel...
pi_10562805
Die musical van ons heette Mirakel geloof ik. Ik speelde floormanager in een scène met Marilyn Monroe. Hoefde maar één zinnetje te zeggen .
It's easier to get forgiveness than permission.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 15:33:59 #145
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_10563025
Toen ik in groep 8 zat heette het nog gewoon de 6de klas. 1979 dus.
Maar ik heb niet meegedaan met de musical. Op mijn school waren er 3 zesde klassen die samen een voorstelling moesten doen en dus teveel leerlingen. Ik was geloof ik de eerste die vrijwillig afhaakte.
Vreselijk! Daar was ik echt veel te verlegen voor. Sommige mensen vonden het zielig dat niet iedereen mee mocht doen, maar voor mij was het echt een geschenk uit de hemel.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_10563138
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 13:55 schreef Bluezz het volgende:
Schopje van GC >>> Ouder(s)
Ik stel voor om 'm dan School en studie ofzo te zetten.. snap niet wat 't met 't krijgen van kinderen, gepuber en weet ik veel wat ouderlijks te maken heeft. Dit is (basis) school nostalgie.
pi_10563454
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 09:42 schreef bobjuh het volgende:
Heb ook nog in groep acht musical gedaan. Das alweer 10 jaar geleden. (word oud zeg). Weet niet meer hoe die heet maar ging over 2 familie's op een camping en een camper ofzo die dubbel geboekt was.
Die musical hebben wij ook gedaan. was in 1996. Die musical heette "Inpakken en Wegwezen". Dat nummer van houd je zakdoek bij de hand is het slotlied van deze musical eigenlijk geloof ik.
Was bij ons nog een enorm gedoe wij hadden maar 12 leerlingen in groep 8 dus de halve musical moest herschreven worden omdat er anders te veel rollen waren. Zijn toen echt half jaar bezig geweest ook met decor bouwen. Hele caravan gebouwd toen.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 17:22:26 #148
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_10566286
quote:
Op zondag 7 april 2002 13:09 schreef ROEN het volgende:
Wij hebben "Mirakel" gedaan... in 1997.
Ik ook, in 1991.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_10566403
Ik heb een paar jaar geleden "Op zoek naar Gwendolyn" gedaan, ik had de rol "Hertog Jan".
Hoi.
pi_10567648
quote:
Op zondag 7 april 2002 17:18 schreef keeper het volgende:

* keeper heeft ook Vlieg Op gedaan
* keeper was MacTravel (ik wilde eigenlijk een andere rol, Harry de Neus oid, maar die ging naar iemand anders )

Ik heb ook Vlieg Op! gedaan! Was in 1995 en omdat wij twee groepen 8 hadden én op een grote school zaten, mochten wij hem 2x op 1 avond opvoeren. Bij de vroege avondvoorstelling was ik Simone, bij de late voorstelling Kind C (=zielig kindje dat niet op groep-8 kamp wilde omdat ze gruwelijke heimwee had) en mocht ik solo zingen; "Hoelang nog" heette dat liedje. Doodeng!

"Het laatste jaar, we gaan op kamp, gelach geroep gejoel,
maar ik alleen vind dat een ramp, snap jij wat ik bedoel..."
enzovoort.

Jeugdsentiment

(MacTravel was cool trouwens )

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')