abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10549092
Zelf heb ik nooit het genoegen mogen smaken om mijn ouders te martelen met een 'afscheids musical'. Mijn klas kreeg straf, omdat het zo'n klote klas was. Niks musical.

Vonden wij niet zo'n straf.

Maar ik zal in juni fijn de marteling ondergaan, misschien trek ik zelfs sandalen aan om mijn tenen alle ruimte te geven.

pi_10549272
quote:
Op zondag 7 april 2002 22:38 schreef Fogerty het volgende:
Niemand anders die de Spettershow gedaan heeft?

Welkom bij de Spettershow, de enige echte knettershow

Ik was de omroepster die het geheel aan- en afkondigde (dat was wel eng, helemaal aan het begin en aan het eind compleet alleen op dat podium), en deelnemer aan een modeshow en kandidaat in een kwis.

Die heb ik ook gedaan. Ik was ene Rita ofzo die in de jury zat.

Ter afsluiting van de kleuterschool hadden we een 'musical' over speelgoedland, en daar was ik de paardenbaas. Van deze musical is jammergenoeg geen video.

RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 19 mei 2003 @ 23:38:52 #103
32322 Juggy
Joajoa... tis mich get
pi_10550812
zelf heb ik ook nooit zo'n musical gehad of gedaan, maar bij m'n vader op het werk beginnen ze vanaf komende week met de voorbereidingen...

ik vond het vorig jaar op zich wel leuk, alleen die overtrotse ouders kon ik maar niet verdragen kan door andere plannen helaas niet gaan dit jaar, maar anders was het wel voor herhaling vatbaar geweest, en vind het achteraf gezien dan ook jammer dat wij er bij ons op school nooit iets aan gedaan hebben.

Nihil sine magno vita labore dedit mortalibus (Horatius: Sermones I - 9:55)
pi_10551265
quote:
Op zondag 7 april 2002 17:18 schreef keeper het volgende:
* keeper heeft ook Vlieg Op gedaan
* The_Lizard_Queen ook.

Had 2 kleine rolletjes.

...
  Milf dinsdag 20 mei 2003 @ 00:02:41 #105
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_10551290
heel leng gelden

"koeken voor de koning" was ik iets van 12 ofzo dus 13 jaar terug

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 00:12:13 #106
4130 Knuf
happy...
pi_10551467
quote:
Op maandag 19 mei 2003 22:04 schreef debbeltje27 het volgende:

[..]

Heb ik ook gespeeld!! Hij heette "Paniek in de luie lift". Dat was dan weer de naam van het hotel.

Ik speelde Marie, of was het nou Mina. Moest in elk geval zingen en zoenen met de sjeik. Helemaal zenuwachtig en op het moment dat er gezoend moest worden........ viel het licht uit.

Wij speelden deze ook, maar dan in 1986, ik was de detective Michelle LaBelle oid. Met veel tekst EN een solo (krijg nog de bibbers als ik er aan denk)
-----------------------------
--Ik wik en ik weeg
--Ik plus en ik min
--Deel een ster uit of neem 'm weer in
--Ik doe er 1 bij of doe er 1 af
--Je krijgt een beloning of straf
--Ik kom eens in het jaar en dan snuffel ik rond
--Klim in de gordijnen kruip en sluip over de grond
--Ga direct als ik iets geks zie met een klacht naar de directie
--Bent u niet wat slordig en een tikje nonchalant
--U wilt toch wel het beste voor de klant

Refrein:
Kwaliteit, Grote klasse
Het moet kloppen, het moet passen
Het moet prima picobello in orde zijn
Al u doen en laten houd ik heel goed in de gaten
Ik zing steeds hetzelfde liedje, en het liefst nog het refrein.
----------------

Wauw, ik verbaas mezelf dat ik dit er na 17 jaar nog gewoon uit schud....

Als je me zou vragen wat de mooiste dag van m'n leven was, zal ik antwoorden dat ik hoop dat die nog moet komen...
pi_10551561
Sjeez...eh, ik was prins van een onderwaterwereld en ik was verliefd op het meisje van een ander koninkrijk... (was het mooiste meisje van de klas). Ik durfde niet....

Was dat stuk maar nou gegeven, dan had ik wel raad met haar geweten

pi_10551577
quote:
Op maandag 8 april 2002 07:17 schreef Merel het volgende:

Bij ons werd standaard, elk jaar, na afloop van de musical nog "Hou je zakdoek bij de hand gezongen". Iedereen janken

Hé hou je zakdoek bij de hand
Inpakken en wegwezen de club gaat uit elkaar
Wij zijn bij het einde aanbeland
't Is óóóóóver en sluiten maar

Nou die zakdoek ken ik ook.. (graaf jan van montfoortschool) heb net de musical gemist omdat ik in de 5e naar een andere school ging maar de zakdoek kan ik nog zo meezingen. M'n broer zat in een musical met een camping. D'r ging een stel op vakantie naar een caravan en die was dubbel geboekt ofzo.. juist met de baas die die kerel helemaal niet mag. M"n broer was de baas met de tekst; Ehm.. we zitten hiernaast, heeft u misschien een kopje suiker voor me (ofzo).. he verrek kees, wat doe jij hier nou.

nja uiteindelijk kwam alles goed en waren ze dikke maatjes.

dinsdag 20 mei 2003 @ 00:37:04 #109
55384 GHansV
New and improved.
pi_10551732
OMG. Dat zoveel mensen "Bingo" hebben gespeeld . * GHansV dus ook .

http://www.bennyvreden.nl/bennyrestyle/producten/musicals/musicalsdet.php?id=430&prod=musicals (voor de mensen die nu ook aan het zoeken zijn )

Ik was "Rick" de copywriter, samen met m'n "tweelingbroer", en nog iemand die de 2e helft speelde. Duidelijk? Nee ons ook niet .

Don't think you are, know you are.
pi_10552482
Wij deden 'Alles Kids' en ik was meester nogwat. Jeetje dat is lang geleden zeg!
  dinsdag 20 mei 2003 @ 07:49:43 #111
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_10552529
Iets met een vakantie, en een dubbel geboekte caravan. Kweenie meer hoe het heette, maar ik was de oom .
pi_10552566
wij hadden geen musical! gelukkig
  Redactie Frontpage dinsdag 20 mei 2003 @ 08:02:37 #113
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_10552572
Ik heb btw voor een basisschool in Schagen zelf een musical geschreven: Hoe Haal je Het in Je Hoofd, over groep acht die erachter komt dat er iemand is ontvoerd.
pi_10552583
Ik heb ook Jackpot gedaan en ik speelde die kapper
En ik had een soloplaat, maar hoe ging die ook alweer
ehhhh

Knipknipknipknip krulkrul, krulkrul knipknip!
Ben je toe aan een nieuwe coupe, Ga eens naar de kapper.
????????, De kapper knapt je lekker op.
Ofzo

dinsdag 20 mei 2003 @ 08:09:28 #115
20838 pieffff
You must be true to you heart!
pi_10552599
quote:
Op maandag 19 mei 2003 22:21 schreef Kuukske het volgende:
Wij deden De Auditie (1997) en ik speelde een Russisch meisje Zita .. nogwat. Had een oom met een moeilijke achternaam en de hele loze tekst: iemand nog koffie of thee? ofzoiets. Moest ook iets over mn oom zeggen. Maar ehm, verder beetje zingen over reclames.

Nooit begrepen waar die hele musical nou om ging eigenlijk maar goed was wel leuk.

Die had ik ook Ik was de juf die iedereen moest beoordelen... Had dus redelijk wat tekst... En Zita moest ik ook beoordelen...

Maar de musical draaide dus om het auditie doen voor een musical...
Zingen over reclames en een journaal... En in dat journaal werd iedereen een keer genoemd en er kwam in voor wat we geflikt hadden op het schoolkamp

Heb jij toevallig nog het tekstboekje... Ik heb hem toen weggegooid... Ja stom, maar niet aangedacht dat ik het later weer zou willen hebben...

Wie over zich heen laat lopen is een stoeptegel...
pi_10552610
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 08:06 schreef Vinniekewl het volgende:
Ik heb ook Jackpot gedaan en ik speelde die kapper
En ik had een soloplaat, maar hoe ging die ook alweer
ehhhh

Knipknipknipknip krulkrul, krulkrul knipknip!
Ben je toe aan een nieuwe coupe, Ga eens naar de kapper.
????????, De kapper knapt je lekker op.
Ofzo

Dat ?????? is 'Ben je toe aan een nieuwe kop!'

Er komt steeds meer boven. Heb er nog wel een videoband van volgens mij, die had m'n vader toen gemaakt.

pi_10552634
--->CONFETTI<---
Ik was de oppas dus had een hoofdrol en moest alleen een lied zingen Ik hoop voor mensen dat dat nergens op video staat
.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 08:23:47 #118
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_10552695
Volges mij was dat confetti. ik had de rol van kok op rtl4. dat was in eh...ik meen 1995
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
pi_10552814
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 08:23 schreef FREAKY_ME het volgende:
Volges mij was dat confetti. ik had de rol van kok op rtl4. dat was in eh...ik meen 1995
Hehe dah kan wel jah, vier van die tvs op een rij Mijne was ook rond dat jaar
.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 08:39:41 #120
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_10552877
"Vreemde kuren"
Ik was "johan druivesap"
Inmiddels eh... 11 jaar geleden
[KNE]-Mod
pi_10552885
Ook bingo
was dacht ik van de reclame comité persoon nr. 3
vreselijk als ik nu terug denk
pi_10552930
"het ruime sop"
op de mariabasisschool, iets van 8 jaar geleden.

ik speelde "Neptunus, God van de zee" ... maar eigenlijk was ik gewoon een verstekeling op een cruiseschip die allemaal dingen wilde gaan jatten

(goh dat dat nog zo vers in m'n geheugen ligt zeg ... nou ja, ik vond het ook heel erg om te doen, dus waarschijnlijk blijft het de rest van m'n leven wel bij )

dinsdag 20 mei 2003 @ 08:51:36 #123
51571 Rommel
Wat een zooi..
pi_10553003
Meldt zich bij de bos van bijster harde kern
#care ?
pi_10553100
Dit is grappig.... Even gezocht en mijn tekstboekje weer gevonden. We deden de musical "Auditie". En volgens het boekje was ik Simon...

Boekje:

Nog meer mensen die deze musical hebben gedaan? Als ik tijd heb wil ik het boekje wel een keer helemaal inscannen.....

-Edit- was in 1997

Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_10553658
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 08:59 schreef DJ-Maurits het volgende:
Dit is grappig.... Even gezocht en mijn tekstboekje weer gevonden. We deden de musical "Auditie". En volgens het boekje was ik Simon...

Boekje:

[afbeelding]

Nog meer mensen die deze musical hebben gedaan? Als ik tijd heb wil ik het boekje wel een keer helemaal inscannen.....

-Edit- was in 1997

AA GAAAAF!!! Heb je het stuk tekst van Zita ook ff in beeld Echt leuk man .. Sorry enthousiast
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')