abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3757947

Bij mij op school hadden ze idd ook altijd in groep 8 een musical. Maar in 't jaar dat ik in groep 8 zat, besloten ze het voortaan in groep 7 te doen, omdat groep 8 al kamp had enzo.

Class of '92 was dus de enige klas die geen musical heeft gedaan

pi_3764132
quote:
Op zondag 07 april 2002 12:09 schreef Fliepke het volgende:
Wij deden een of andere musical over een wassenbeelden museum
Moest volgens mij ene joop spelen, de concierge...
Veel tekst, geen zang... Heel mooi geregeld !!!
Die heb ik ook gedaan! Ik was die directeur ofzoiets....Weet er niet veel meer van...alleen dat een van de boeven de slappe lach kreeg...:D
pi_3764802
Sjonge, alle musicals die ik hier gelezen heb staan hier ook: http://www.bennyvreden.nl/musicals/afscheid/overig/middle.htm. 'k Hebzelf in "Adieu Paris" gespeelt als Jeroen. Het was in elk geval wel een leuke rol. Helaas staat het ook op video en m'n zussie moet het af en toe zien want het is zoooo leuk
  FOK!fossiel maandag 8 april 2002 @ 20:35:12 #79
1455 Keroppi
kool kikker
pi_3764999
Bingo! Bingo! Bingo!

Jaaa wat veel bingo-mensjes hier, populaire musical zeg

Het liefste had ik de rol van juffrouw Schaap gehad maar daarbij moest je zingen. En dan kon/kan ik dus niet

Dus ik werd Corry Brokken, het huisvrouwtje. We hadden echt een volkstypetje van gemaakt. Badjas aan, gouden schoentjes, rotterdams accent. GEWELDIG!

Chick on a mission
pi_3765079
Wij hadden een bonte avond. Iedereen uit groep 8 maakte een toneelstukje, dansje oid. En ik mocht presenteren. Samen met een klasgenootje van mij waren we verkleed als opa en oma die terugkeken op hun leven. En dan waren we naar brazilie geweest en toen kwam to brazil van de Vengaboys. Je kent t wel. Was opzich wel leuk, maar als ik weer terugkijk naar die video krijg ik toch heel erg veel afzetneigingen. Maar ja, wie niet?

En wanneer was dat? Wij waren de laatste groep achters van de 20e eeuw (wat een eer he) dus in 1999.

pi_3765184
quote:
Op maandag 08 april 2002 20:35 schreef Keroppi het volgende:
Bingo! Bingo! Bingo!

Jaaa wat veel bingo-mensjes hier, populaire musical zeg

Het liefste had ik de rol van juffrouw Schaap gehad maar daarbij moest je zingen. En dan kon/kan ik dus niet

Dus ik werd Corry Brokken, het huisvrouwtje. We hadden echt een volkstypetje van gemaakt. Badjas aan, gouden schoentjes, rotterdams accent. GEWELDIG!

Wij ook Bingo!!

Jaja, het was het jaar 1996, alweer lang geleden is dat zeg! Helaas hadden we weer teveel mensen voor op het toneel dus was ik weer gedoemd om in het koor te zingen (achter een gordijn, leuk!!

pi_3765499
quote:
Op zondag 07 april 2002 12:52 schreef WheeleE het volgende:

[..]

wil je er over praten?

liever niet, probeer het te verdringen
pi_3766693
En weet je wat nou het ergste is...de musical is opgenomen op video
Dat betekend dus dat ik als 12-jarig broekie op het toneel sta, en dat dat nog steeds te bekijken is voor anderen!

Toch maar eens gaan vragen of ik er een kopietje van kan krijgen

"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_3766922
quote:
Op zondag 07 april 2002 18:25 schreef Aphrodite het volgende:
Ik heb Jackpot gedaan. Ik had de hoofdrol van de oma die de jackpot had gewonnen. Maar ik moest hem wel delen. Ik had de tekst helemaal uit mn bolletje geleerd en ik oefende met cassettebandjes waarop ik de andere rollen had ingesproken.

Oh, en ik had de solo over mijn kat die gejat werd door twee dombo's die mijn fortuin af wilde nemen.

'Dat is Floddertje mijn kat,
de allerliefste schat
voor niets en niemand wil ik hem kwijt...'

Ofzowiets..

Was leuk..

Marjolein

Yep die deden wij ook. Ik ben alleen niet zo'n held in toneelspelen vandaar dat ik ook maar 2 kleine rollen had: Kok nummertje 1 en een bodyguard
Forever and ever let's make this last forever!
pi_3767092
quote:
Op zondag 07 april 2002 18:31 schreef LadyS het volgende:
Ik was even de naam kwijt, maar ik heb even gesnuffeld op internet en de musical waar ik ingespeeld heb een jaar of tien geleden was dus Nét op tijd.
Ik had 2 kleine rolletjes. Die van kok en van muzikant geloof ik... ik heb er trouwens nog wel fotos van. Ik zal ze opzoeken en even plaatsen
Jaaaa! Die heb ik ook gedaan, ik had wel een van de hoofdrollen, maar weet niet meer hoe ik heette. Er staat me iets bij dat ik moest zingen: Woensdagmiddag is de allerleukste middag die bestaat, want we hoeven niet te leren en we spelen fijn op straat, lekker fietsen met z'n allen lekker spelen lekker ballen..... en nog een heel verhaal
Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
  dinsdag 9 april 2002 @ 23:37:43 #86
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_3779973
Wij deden "Bonje in de Buitenhofbuurt" ofzo. Ik was een weerman, ik weet alleen de naam niet meer. Ongeveer net zo'n tiep als Piet Paulusma, alleen was ik 'm 10 jaar voor... (of ik daar nu zo blij mee moet zijn )

Als het goed is is er nog ergens een video-opname van. Nu ik er zo weer aan denk, denk ik dat ik die band maar eens ga opzoeken. Ook omdat er een oude vriend/klasgenoot van me op staat, die een paar jaar verongelukt is

What's the speed of Dark?
pi_3780149
Wij hebben ook een musical gedaan, ik zou alleen niet meer weten hoe die musical heette of welke rol ik had. Ik zie toneelspelen eigenlijk ook niet zo als een talent dat verder ontwikkeld moet worden.
  FOK!fossiel maandag 19 mei 2003 @ 21:45:22 #88
8443 cptmarco
it's captain...
pi_10547166
heeft iemand het tekstboekje van de afscheidsmusical "Het bos van Bijster"??? Ben er al tijden naar op zoek (jeugdsentiment )

Iemand??? evt. tegen vergoeding.

pi_10547230
Ik had toen zo rolletje van een dokter, waren met z'n 3en
iets met kort, klein en nog iets
  Redactie Frontpage maandag 19 mei 2003 @ 21:48:35 #90
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_10547263
De Tovenaar van Alkmaar!

Ik was de ene dag een kikker, de andere dag een Fransman!

maandag 19 mei 2003 @ 21:58:57 #91
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_10547583
Het was 1992

Wij deden Dr Pompelmoes ofzoiets
ging echt nergens over, over een of andere groenteman ofzo

en in mijn klas zaten welgeteld 5 meisjes.....

ik had een van de hoofdrollen, die van een of andere Tineke, die had net dr havo diploma ofzo, en die was werkloos..

En toen moest ik een lied over werkeloos zingen, maar dat helemaal een solo (en het waren nogal hoge noten)

gelukkig was onze leraar zo slim om het dopje van de camera erop te laten zitten

mijn broertje zijn klas heeft toen een film gemaakt, ze hebben met de hele klas Home Alone nagespeeld, was echt kei leuk

maandag 19 mei 2003 @ 22:02:27 #92
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_10547680
Nostalgie:

Pompelmoes (handelaar in groente en fruit) belandt zonder het te willen in de behandelkamer van dokter Monami en wordt prompt tot diens plaatsvervanger gebombardeerd. De echte plaatsvervanger, dokter Lammesien, staat met pech onderweg. Pompelmoes heeft voor alle patiënten een prima en gezond recept en iedereen is erg in zijn schik met de nieuwe dokter. Iedereen behalve dokter Lammesien.

Jantine was de dokter, en ze had pech
We hadden daarvoor een kar van de kleuters gepakt en daar van karton een auto van gemaakt...
De auto stond op het rand van het podium
toen de dokter zogenaamd ging rijden, viel de auto van het

/nostalgie

pi_10547744
Wij hadden een teveeprogramma in elkaar geschroefd. Erg leuk om te doen. Twee klasgenoten ded van Kooten en de Bie na. Leuk....
It's in the air tonight
  maandag 19 mei 2003 @ 22:04:44 #94
54660 debbeltje27
het leven is ftastisch?
pi_10547762
quote:
Op zondag 7 april 2002 17:03 schreef Liejannuh het volgende:
Ik had een musical over een hotel. Met een Sheik die niet wist of ie nou verliefd was op Marie of Mina en de lift die het niet deed en ik was de chefkok!

Gelukkig heb ik er nooit een video van gezien!

Was trouwens in 1987!

Heb ik ook gespeeld!! Hij heette "Paniek in de luie lift". Dat was dan weer de naam van het hotel.

Ik speelde Marie, of was het nou Mina. Moest in elk geval zingen en zoenen met de sjeik. Helemaal zenuwachtig en op het moment dat er gezoend moest worden........ viel het licht uit.

saved bij de light

Wij speelden het een jaartje later in 1988

pi_10548321
Wij deden De Auditie (1997) en ik speelde een Russisch meisje Zita .. nogwat. Had een oom met een moeilijke achternaam en de hele loze tekst: iemand nog koffie of thee? ofzoiets. Moest ook iets over mn oom zeggen. Maar ehm, verder beetje zingen over reclames.

Nooit begrepen waar die hele musical nou om ging eigenlijk maar goed was wel leuk.

I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  Donald Duck held maandag 19 mei 2003 @ 22:23:04 #96
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_10548370
Ik geloof dat wij ook Bos van Bijster opvoerden. Ik was de vader van Piet, als ik het me goed kan herinneren.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_10548430
Ja, dat bestaat nog.

Mijn kuiken is dit jaar aan de beurt.

Musical is: Hoera, we zijn gestrand.
Kuiken is Bart.

En ja, ik mot kijken.

Moderator maandag 19 mei 2003 @ 22:33:31 #98
42184 crew  DaMart
pi_10548722
Ik speelde een overspannen schoolmeester, in 1992. Ik geloof dat het iets van Alles kidts of zo heette. Bij de rolverdeling was ik ziek, dus hadden ze mij de minst populaire rol maar toebedeeld... twee eigenlijk, maar ze hadden over het hoofd gezien dat beide rollen ook tegelijk op het podium moesten zijn... en om mij van schizofrenie gevrijwaard te houden is toen maar besloten dat ik maar 1 van de 2 zou spelen.

Wel een soort van trauma aan over gehouden trouwens... moest een stropdas om

pi_10548792
wij hadden de musical 'Wouw!' volgens mij... kan ook anders hebben geheten (ben preciese naam vergeten...)

en ik was de postbode

maandag 19 mei 2003 @ 22:39:52 #100
3542 Gia
User under construction
pi_10548934
Mijn oudste gaat nu ook naar groep 8. Ben erg benieuwd welke musical ze krijgen.

Er zitten in elk geval 2 kinderen in die klas, waarvan één van de ouders vroeger bij mij in de klas zaten. Op dezelfde school!

Zou dus wel leuk wezen, als......

Trouwens, voor mij is het alweer 27 jaar geleden. En 12 jaar geleden voerde mijn schoonbroertje dezelfde op.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')