quote:Hehe, lol, ik had precies dezelfde gedaan. Ik had de hoofdrol, de meester die ontvoerd werd
Op zaterdag 06 april 2002 23:07 schreef WheeleE het volgende:
Bestaat dat nog? Ik heb in groep 8 de musical Bos van Bijster gedaan, in de rol van "Johan".
Welke musical hebben jullie gedaan, en welke rol? En natuurlijk, hoe lang is t al geleden...
Bij mij inmiddels 7 jaarde tijd gaat hard..
Enne...heel lang geleden...
Word er nog steeds wakker van.
quote:Jij was zeg maar de Eddy Murphy van jouw tijd?
Op zaterdag 06 april 2002 23:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik speelde Primeur, en ik had een meervoudige rol. Ik ben overal inzetbaar. Ik weet alleen nog dat ik Maarten was, en een presentator, andere mogelijke rollen ben ik vergeten.
quote:
Op zaterdag 06 april 2002 23:10 schreef Mike het volgende:[..]
Jij was zeg maar de Eddy Murphy van jouw tijd?
Heeft er ook iemand een musical met een Fotoboek gedaan? Ik kan me herinneren daar ook iets van te hebben gezien een keer, toen ik nog een piepjong Wieltje was, op de Kijkduinschool in Den Haag
die goeie ouwe tijd
'k was piccolo en een soort Barry Stevens (maar dan cool... met veel gel enzo... 'k had meer weg van Jules Deelder)
Ik was een antiquair die een hele berg tekst moest opratelen van een document, dat ineens kwijt was paniek
Een klasgenoot was de klok en mocht een paar keer zijn hand met zelfgemaakte sokpop uit de klok steken en "Juttimer" roepen
quote:Eigenlijk wel. Erg jammer dat ik het nooit verder heb geschopt dan het dorpshuis van Heesbeen.
Op zaterdag 06 april 2002 23:10 schreef Mike het volgende:[..]
Jij was zeg maar de Eddy Murphy van jouw tijd?
quote:Ik had ook Spoor van Bijster. Ik was Leo en Arjan. Heb het scriptboekje hier nog steeds liggen als het goed is.
Op zaterdag 06 april 2002 23:07 schreef WheeleE het volgende:
Bestaat dat nog? Ik heb in groep 8 de musical Bos van Bijster gedaan, in de rol van "Johan".
Welke musical hebben jullie gedaan, en welke rol? En natuurlijk, hoe lang is t al geleden...
Bij mij inmiddels 7 jaarde tijd gaat hard..
[edit]
Johan was toch eigelijk het mietje van de groep?
[Dit bericht is gewijzigd door RAiDEN op 06-04-2002 23:50]
Ik meen me te herinneren dat het iets was van
Spionnen in het Circus.
http://www.xs4all.nl/~yoast/petrus/musical.html
quote:Jaartal... ehhh... moet ergens rond 1982 geweest zijn.
De traditionele zesdeklasmusical was Spionnen in het Circus, een verhaal over een circusdirecteur (Herr Otto Spullenbaas) die een kindercircus wil opzetten. De gymclub (onder leiding van Ben) wil dat wel, maar de rivaliserende blokfluitclub (onder leiding van Flip) ook.
Beide clubs gaan een circus opzetten, en gaan bij elkaar spioneren. Na een aantal misverstanden en intriges besluiten de clubs toch maar samen te gaan werken, daar ook door aangespoord door de vriendelijke conciërge Meneer Zuigfles
Ik speelde iets van geheim agent.
[Dit bericht is gewijzigd door SignOTheTimes op 07-04-2002 00:00]
quote:Ik heb ff flink nagedacht en het ik weet de titel weer
Op zaterdag 06 april 2002 23:46 schreef Ketel_1 het volgende:
Ik ben de titel kwijt, maar het ging over een reisbureauIk was een of andere klant, niet echt een boeiende of belangrijke rol
Nu komen er zelfs weer van die liedjes naar boven enzo
We speelde de sterren van de hemel....staande ovatie was ons deel......hele mooie herinnering.....
pfff das lang gelee ehhhh 1980
Ik heb echt altijd ik bedroevendelaatste jaren gezeten. Musical was Havo 5 deden we noggenees wat na het tentamen
Je leeft maar 1 x
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |