quote:
Nu ik gisteravond 5 minuten heb gekeken heb ik al besloten dat ik niet eens mee wil doen met zo'n gigantische flop.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:04 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Nee? moet je de bak in ofzo?
zelf gaf je aan met je grote mond dat je wel ff zou gaan
Zeg nou zelf. Ga nou niet zo hypocriet zitten doen. Toen jij gister in de bunker was wist jij ook niet wat je er van moest denkenquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:47 schreef Copycat het volgende:
Zou ik ook zeggen, met mijn staart tussen mijn benen.
Wat is precies hypocriet?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:19 schreef Resco het volgende:
Zeg nou zelf. Ga nou niet zo hypocriet zitten doen. Toen jij gister in de bunker was wist jij ook niet wat je er van moest denken
ScanMan TIETUHHHH!!!!!!quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is precies hypocriet?
Ik die gisteren in de bunker was terwijl jij in mijn gedachten las dat ik niet wist wat ervan moest denken? Of toch jij die dit topic start en je stoere praat niet nakomt?
Dat is niet echt rocket science, wel?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:19 schreef Resco het volgende:
[..]
Zeg nou zelf. Ga nou niet zo hypocriet zitten doen. Toen jij gister in de bunker was wist jij ook niet wat je er van moest denken
het zal me jeuken wat je denktquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:46 schreef Resco het volgende:
[..]
Nu ik gisteravond 5 minuten heb gekeken heb ik al besloten dat ik niet eens mee wil doen met zo'n gigantische flop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |