jaquote:
Of terroristenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Is toch mooie publiciteit, als de bunker nú al bezocht wordt door "fans"?
"Geachte bewoners.quote:
Als eerste de nieuwtjes hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Misschien ben ik blont, maar wat maakt het uit waar het zogenaamde officiële forum komt en wat is daar FFS dan officieel aan?![]()
Je kunt toch overal een forum beginnen over die bunker?
Ja, 't loopt hier storm met al die nieuwtjes. Die blowert laat nix los hierquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als eerste de nieuwtjes hebben.
Je vraagt je moeder maarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ja![]()
Ben er één keer geweest. Werd bijna de dood voor ons halve bataljon![]()
Geef je op, JumpArounD!
Ook een leuke suggestie.quote:
ik zal dr sms'enquote:
ja goed idee. Ik zie het al:quote:
En je leesbril mag je thuis latenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ja goed idee. Ik zie het al:
"Yo ma, wil je lekker makkelijk en goedkoop afvallen? Bel Bart!"
hond.
en je roeibootquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
En je leesbril mag je thuis laten
House-party @Leiden!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:54 schreef Jumparound het volgende:
en dat barrel van je rijden wij wel in de prak
whehehehehe !! wat een heerlijk forum is het ook ! ..... je blijft lachen om die mutsen daaroquote:
en lolliesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:00 schreef Jumparound het volgende:
bart, dit is fok...
lanparty is meer op zn plaats
ik geef ze nog een maandje ofzo .... let maar op!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Bram en Sly liggen elkaar prima. Ik heb het vermoeden dat ze bij Nowlive denken dat je alleen maar kunt streamen als je bij FOK! aangemeld bent.
Dat is niet zomaar dat heeft men nog niet Nowlive-forumbreed door.
En ik vind Nolwive ook een leuke
nee johquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:01 schreef snetje het volgende:
[..]
even wat anders ... wat gaat deze hele toestand nu kosten voor een streamer![]()
ik las ergens 1,50 per dag
Volgens mij kost het 20 dukaten per dag.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:01 schreef snetje het volgende:
even wat anders ... wat gaat deze hele toestand nu kosten voor een streamer![]()
ik las ergens 1,50 per dag
en crack... voor de weekopdrachtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij kost het 20 dukaten per dag.
Maar kun je ook betalen met kraaltjes en spiegeltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |