Hilarischquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
Op Nowlive zijn ze verbolgen over het feit dat FOK! en niet NowLive de uitverkoren partner in TheBunker is.
Check dit specifieke subforum even en je weet het.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:17 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb waarschijnlijk in een grot gewoond de laatste tijd, maar wtf is de bunker
Een soort grot, maar dan niet natuurlijk ontstaan....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:17 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb waarschijnlijk in een grot gewoond de laatste tijd, maar wtf is de bunker
quote:mensen laat je niks wijs maken.. alles is al gepland geweest..sly is voor de zoveelste keer in het ootje genomen..
je kan zogenaam daar alles nu lezen op fok maar is wel zogoed afgeschermd dat je eerst moet aanmelden..nou mooi niet..
Fok heeft nog nooit iets gedaan toendertijd voor de goudenkooi deelnemers ja af en toe kwam er iets binnen... maar bijna alles kwam van nolwive af... en nu willen ze alleen nowlive gebruiken dat ze gaan denken dat hier wel word gesmsd..
nou ben wel blond maar van mij geen euro meer.
laat ze maar lekker bunkeren daar op fok.. Hebben ze leden nodig soms daar lijkt het wel op..
de puzzelstukjes vallen nu goed in elkaar..het begon al met dat smsje paar maanden terug.. en nu willen ze weer onrust stoken om dit zo weer aan te pakken...
sly nogmaals trap er niet in...
nowlive heeft fok en de bunker echt niet nodig..
Je hoeft je toch helemaal niet aan te melden op FOK!, om mee te kunnen lezen.quote:
Daarom. Een hoop geschreeuw en een kaal schaap.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:25 schreef Peter6000 het volgende:
Je hoeft je toch helemaal niet aan te melden op FOK!, om mee te kunnen lezen.
En de eerste actie tijdens DGK kwam van FOK! (kaartenactie voor Huub, opgezet door Demins).
quote:Omdat het snel kan gaan... heb ik een aantal vragen voor jullie:
1) hoeveel wil je maximaal betalen voor een stream?
2) wil je per sms of creditsysteem live stemmen?
3) wat voor deelnemers? En waarom?
4) wat zou je willen sturen? En waarom?
5) wat voor weekopdrachten?
6) wat voor dagopdrachten?
7) wanneer stream jij? Ochtend/Middag/Avond
8) eventuele op en aanmerkingen ?
Zouden jullie hierop willen reageren?
Thanks
Bram!
The Bunker...
Het blijft een kutforum, met dank aan Slaaajjjjj en de overijverige moderatie.quote:
Gewoon omdat hij weet dat daar randdebielen zitten veel geld willen betalen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:28 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp ook niet zo goed waarom Bram dat vragenlijstje over TB op NL heeft neergezet en niet op FOK!, of ligt dat aan mij?
[..]
Ja ja dat is nu wel duidelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het blijft een kutforum, met dank aan Slaaajjjjj en de overijverige moderatie.
En gelijk heeft hij. Slaaajjjjj heeft wrs gedacht/gehoopt dat hij de exclusieve rechten zou krijgen voor een subforum. Typisch gevalletje van jammer.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:31 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat Bram zoveel mogelijk streamers en mensen die mee gaan doen met de online-reality-game wil werven, en op NL zitten er aardig wat, die ook ver willen gaan in het meedoen.
Bram en Sly liggen elkaar prima. Ik heb het vermoeden dat ze bij Nowlive denken dat je alleen maar kunt streamen als je bij FOK! aangemeld bent.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
En gelijk heeft hij. Slaaajjjjj heeft wrs gedacht/gehoopt dat hij de exclusieve rechten zou krijgen voor een subforum. Typisch gevalletje van jammer.
Oooooh, ik dat dat het Slaaajjjj was die kwaad is maar het zijn die domme Nolwivers.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:50 schreef dieenebart het volgende:
Bram en Sly liggen elkaar prima. Ik heb het vermoeden dat ze bij Nowlive denken dat je alleen maar kunt streamen als je bij FOK! aangemeld bent.
Dat is niet zomaar dat heeft men nog niet Nowlive-forumbreed door.
En ik vind Nolwive ook een leuke
Ja, ikquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:43 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Weet iemand al welke bunker de locatie word?
Is toch mooie publiciteit, als de bunker nú al bezocht wordt door "fans"?quote:
jaquote:
Of terroristenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Is toch mooie publiciteit, als de bunker nú al bezocht wordt door "fans"?
"Geachte bewoners.quote:
Als eerste de nieuwtjes hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Misschien ben ik blont, maar wat maakt het uit waar het zogenaamde officiële forum komt en wat is daar FFS dan officieel aan?![]()
Je kunt toch overal een forum beginnen over die bunker?
Ja, 't loopt hier storm met al die nieuwtjes. Die blowert laat nix los hierquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als eerste de nieuwtjes hebben.
Je vraagt je moeder maarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ja![]()
Ben er één keer geweest. Werd bijna de dood voor ons halve bataljon![]()
Geef je op, JumpArounD!
Ook een leuke suggestie.quote:
ik zal dr sms'enquote:
ja goed idee. Ik zie het al:quote:
En je leesbril mag je thuis latenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ja goed idee. Ik zie het al:
"Yo ma, wil je lekker makkelijk en goedkoop afvallen? Bel Bart!"
hond.
en je roeibootquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
En je leesbril mag je thuis laten
House-party @Leiden!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:54 schreef Jumparound het volgende:
en dat barrel van je rijden wij wel in de prak
whehehehehe !! wat een heerlijk forum is het ook ! ..... je blijft lachen om die mutsen daaroquote:
en lolliesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:00 schreef Jumparound het volgende:
bart, dit is fok...
lanparty is meer op zn plaats
ik geef ze nog een maandje ofzo .... let maar op!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Bram en Sly liggen elkaar prima. Ik heb het vermoeden dat ze bij Nowlive denken dat je alleen maar kunt streamen als je bij FOK! aangemeld bent.
Dat is niet zomaar dat heeft men nog niet Nowlive-forumbreed door.
En ik vind Nolwive ook een leuke
nee johquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:01 schreef snetje het volgende:
[..]
even wat anders ... wat gaat deze hele toestand nu kosten voor een streamer![]()
ik las ergens 1,50 per dag
Volgens mij kost het 20 dukaten per dag.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:01 schreef snetje het volgende:
even wat anders ... wat gaat deze hele toestand nu kosten voor een streamer![]()
ik las ergens 1,50 per dag
en crack... voor de weekopdrachtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij kost het 20 dukaten per dag.
Maar kun je ook betalen met kraaltjes en spiegeltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |