Rood staat volgens mij voor echt een zware bui met ook onweer.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:32 schreef Copycat het volgende:
Is het onweer dat rode puntje? Of dat donkerblauwe?
maar wel goed raak, in den haag staan de trams stilquote:Op maandag 23 maart 2009 23:34 schreef Soury het volgende:
Twaren maar een paar donders en bliksems.. jammer ik geniet er van als ik in mijn bedje lig..
Volgens mij die rode puntjes.....quote:Op maandag 23 maart 2009 23:32 schreef Copycat het volgende:
Is het onweer dat rode puntje? Of dat donkerblauwe?
Yoh echt waar !! Nou en je zit toch ook thuisquote:Op maandag 23 maart 2009 23:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar wel goed raak, in den haag staan de trams stil
eh, ik heb mn man ook graag zsm thuisquote:Op maandag 23 maart 2009 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Yoh echt waar !! Nou en je zit toch ook thuis
Oh das minder (of beter)quote:Op maandag 23 maart 2009 23:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
eh, ik heb mn man ook graag zsm thuis
Daar merk ik hier nou niets vanquote:Op maandag 23 maart 2009 23:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, op P2000 zie ik dat het komt door omgevallen bomen, leidingen uitgeschakeldquote:Op maandag 23 maart 2009 23:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zei pak dan een taxi, maar hij kan de tram niet eens meer uitquote:Op maandag 23 maart 2009 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, op P2000 zie ik dat het komt door omgevallen bomen, leidingen uitgeschakeld
Darn, serious shitquote:Op maandag 23 maart 2009 23:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zei pak dan een taxi, maar hij kan de tram niet eens meer uit
Ja echt !!!! Das wel funnyquote:Op maandag 23 maart 2009 23:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Das raar, d'r zal toch een accu in zo'n ding zitten om in ieder geval die deuren te openen? En het kan toch ook vast wel handmatig (in ieder geval van buitenaf)?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jaja, tis wel goedquote:Op maandag 23 maart 2009 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL![]()
Wat een lekker wijf ben je ook
Sorry Marrije, maar ik moest lachen![]()
Geen idee, het laatste wat ik ervan meekreeg was dat ie zei dat ie dacht dat er wel iets aan gedaan werd.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das raar, d'r zal toch een accu in zo'n ding zitten om in ieder geval die deuren te openen? En het kan toch ook vast wel handmatig (in ieder geval van buitenaf)?
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, niet als je vent erin zit Soury, wél bij ieder ander![]()
Komt wel goed joh, hij is alleen wat later thuisquote:Op maandag 23 maart 2009 23:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee, het laatste wat ik ervan meekreeg was dat ie zei dat ie dacht dat er wel iets aan gedaan werd.
Tis Den Haag daar gaan de deuren nooit open zonder vriendelijk vragenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Precies, ik mag allang blij zijn dat ie veilig is gelandquote:Op maandag 23 maart 2009 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Komt wel goed joh, hij is alleen wat later thuis
Kankerstad is ut, achter tyfusduinenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis Den Haag daar gaan de deuren nooit open zonder vriendelijk vragen
Aansteller ...quote:Op maandag 23 maart 2009 23:52 schreef Leandra het volgende:
Darn, over thuis zijn gesproken.... ben ik dat een keer, zit ik hier weer tot veel te laat![]()
En dat met een peesontsteking in m'n pols.... ik mag heul niet typen enzo![]()
![]()
Wie schopt me m'n bed in??
Ik, opdonderen nuquote:Op maandag 23 maart 2009 23:52 schreef Leandra het volgende:
Darn, over thuis zijn gesproken.... ben ik dat een keer, zit ik hier weer tot veel te laat![]()
En dat met een peesontsteking in m'n pols.... ik mag heul niet typen enzo![]()
![]()
Wie schopt me m'n bed in??
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:57 schreef Marrije het volgende:
mn man heeft een taxi genomen en is thuis
welterusten!
Sjezus, moet ik m'n camera nog pakken, een foto maken (met links!!) dat ding aansluiten en de foto uploaden ook??? Gaat niet gebeurenquote:
Nee hoor ik geloof je.. Trustequote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus, moet ik m'n camera nog pakken, een foto maken (met links!!) dat ding aansluiten en de foto uploaden ook??? Gaat niet gebeuren
Truste all![]()
![]()
Da's nergens voor nodig jongeman.quote:
Veeg je voeten eerst esquote:
Beter nog ik doe m'n schoenen uit en m'n sloffies aanquote:
Stoere trailerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's nergens voor nodig jongeman.
Hoewel...![]()
Goedenavond, Kankerkachelsverkopert, leuk je weer te zien.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Zo daar ben ik weer, in nummer twee deze keer.
Toch leuk, dat een maand voor het begin een subforum al zoveel aandacht heeft.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 02:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goedenavond, Kankerkachelsverkopert, leuk je weer te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |