Bart, neus poederen bij broertjelief.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:53 schreef Jumparound het volgende:
anders kom je bij mij een biertje halen? heb eik alleen nog wit
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben ook beroemd op NoLife...
TandenStoker
Re: Nieuw reality programma "The Bunker" Verander
« Antwoord #352 Gepost op: Vandaag om 23:24:58 »
--------------------------------------------------------------------------------
LekkerSimpel op FOK! daagt Sly uit.
Laat Sly eens korte metten maken met die klootzak.
Ventje heeft grote bek, maar is bang voor Sly.
Kom op Sly, pak die gore klootzak!!!
Laat me de les niet lezenquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:13 schreef Resco het volgende:
Jullie horen wat Peter zegt. Volstampen dus!
Jij zit al helemaal in de bunker-modus hè.quote:
Ff dimme jij .. insecten of biefstukquote:
Heb jij je nou al opgegeven?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:19 schreef Resco het volgende:
Volstampen zeg ik, zeur niet zo kinderen. De bunker is duidelijk niets voor jullie.
Gozer, ik heb vandaag nagevraagd of die VOG gaat lukken.quote:
Brengt deze post je dichter bij je doel?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:11 schreef Peter6000 het volgende:
Zijn jullie je ervan bewust dat ik al vanaf vanmidddag half 5 klaarzit met het nieuwe topic?
Nee duh, ik ben dan ook een oud wijfquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:19 schreef Resco het volgende:
Volstampen zeg ik, zeur niet zo kinderen. De bunker is duidelijk niets voor jullie.
Joh, zolang je niet voor een gewelds- of zedendelict moet voorkomen, knijpen B&B vast wel een oogje dicht.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:29 schreef Resco het volgende:
[..]
Gozer, ik heb vandaag nagevraagd of die VOG gaat lukken.
Op 3 april moet ik voorkomen bij rechtbank Zutphen, aan de hand van die uitslag kan ik dus ook kijken of ik definitief mee kan doen.
VOG aanvragen voor hij moet voorkomen is geen optie?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, zolang je niet voor een gewelds- of zedendelict moet voorkomen, knijpen B&B vast wel een oogje dicht.
Zeden niet, gewelds wel. Anyway, gaat vast wel goed komen. Lig er niet wakker van.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, zolang je niet voor een gewelds- of zedendelict moet voorkomen, knijpen B&B vast wel een oogje dicht.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
VOG aanvragen voor hij moet voorkomen is geen optie?
Mijn PI's zijn kennelijk niet zichtbaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 00:36 schreef Resco het volgende:
[..]
![]()
Ja want de burgeradministratie heeft ook geen inzicht in de database bij rechtbanken...
Tuurlijk zien ze dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |