Alleen is Penguin adventure nooit op de IBM/PC uitgebracht voor zover ik weet, de voorganger (Antarctic adventure) trouwens ook niet officieel, alhoewel er indertijd wel een onofficiele port dan wel fanbased remake van gemaakt is volgensmij.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Pinguin Adventure!!![]()
![]()
Briljant spel.Ook nog uitgespeeld ook, maar dan op de MSX2.
![]()
pinguquote:Op woensdag 22 april 2009 13:30 schreef makkie88 het volgende:
iets met een pinguin die je om wakken en stnen heen moest lopen, op een IBM, (geen idee hoe oud)
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alleen is Penguin adventure nooit op de IBM/PC uitgebracht voor zover ik weet, de voorganger (Antarctic adventure) trouwens ook niet officieel, alhoewel er indertijd wel een onofficiele port dan wel fanbased remake van gemaakt is volgensmij.
quote:Op donderdag 23 april 2009 06:07 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
pingu![]()
die moest je door het level naar zijn moeder brengen, hadden wij hier vroeger op de commodore
idd op commodore, en was wel 1 dimensionaal allemaal en 16 kleurenquote:Op donderdag 23 april 2009 09:23 schreef makkie88 het volgende:
[..]
[..]
dan zal het geen ibm pc geweest zijn,
ik was toen een jaar of 6, toen was ik nog niet zo in-to pc's
JA! DAT!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:15 schreef Semisane het volgende:
Oei! Nu moest ik even diep graven, ik wilde eerst een MSX game opgeven Iets in de trant van Final Fantasy, maar toen bedacht ik me dat de eerste game toch echt Frogger was op de Atari spel computer.![]()
![]()
Briljant spel gewoon, tjek dit hoogstandje eens!
[ afbeelding ]
Top game gewoon!
OH JA! Uuuuuuuuuuren gespeeld! Mijn pa en stiefmams ook, op kantoor en zo.quote:
Oeh ja! Vroegah had DOS nog dat je maar 8 tekens voor een bestandsnaam kon gebruiken, dus ik als ±10jarig kotertje heb tijden gedacht dat het spel "pinbfant" heettequote:
Dude, held. Ik zoek al jaren naar dit spel. Heb me helemaal lam gespeeld aan dit spel, dagen achter elkaar.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:27 schreef frank07 het volgende:
Dit is een van de eerste denk ik
[ afbeelding ]
zoeff - hocus pocus
en deze
[ afbeelding ]
jazz jack rabbit
![]()
Rinzwindquote:Op woensdag 22 april 2009 11:52 schreef Suusje-V het volgende:
Rinswind (die tovenaar uit de wereld van Terry Pratchett ofzo) speelde ik vroeger altijd met m'n vader xD
[ afbeelding ]
en Max en het gele sokjes spook!
[ afbeelding ]
en ufcurs de Griezelbus!
[ afbeelding ]
Oh en allerlei spellen op de oude SEGA-spelcomputer (uit 1992) van m'n tante xD
Zoals Sonic The Hedgehog (en dan de superoude versie)..
[ afbeelding ]
Mortal Combat natuurlijk!
[ afbeelding ]
En Terminator 2..
[ afbeelding ]
en dit was dan de SEGA Megadrive 16 bit spelcomputer waar we op speelden![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |