lol, great minds think alikequote:Op zondag 5 april 2009 09:14 schreef Atreidez het volgende:
Nog zo eentje die me nu te binnen schiet ;
[ afbeelding ]
Exploding Fist, ook op de C64
quote:
precies mijn games!quote:Op zondag 29 maart 2009 23:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CD'squote:Op vrijdag 17 april 2009 13:37 schreef Xenwolfie het volgende:
Het eerste spel wat mij echt bijgebleven is wat ik veel speelde is Warcraft 2. Hoewel ik wss eerder ook een tijdlang verslaafd ben geweest aan Carmegedon 2 (als kleuter ofzo vond ik het geweldig om al die mensen over te rijden). Ik weet niet wat eerder kwam. In ieder geval zijn beiden niet mijn eerste echte spellen, ik had hele kasten vol CDs met DOS spelletjes dus daar zou vast wel 1 mijn eerste spel geweest zijn
.
Sja, ben niet zo heel erg oud met mijn 17 jaarquote:
Is dat ooit een succes geweest? we hadden toen geloof ik 1 computer op school met een Zip Drive.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:22 schreef J.F.Sebastian het volgende:
na de floppy kwam hier eerst nog de Zip Drive, wat een uitvinding was dat destijds
zipdrive is zwaar geflopt.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:16 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Is dat ooit een succes geweest? we hadden toen geloof ik 1 computer op school met een Zip Drive.
Leuk gevondenquote:
Pinguin Adventure!!quote:Op woensdag 22 april 2009 13:30 schreef makkie88 het volgende:
iets met een pinguin die je om wakken en stnen heen moest lopen, op een IBM, (geen idee hoe oud)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |